beste jan, leg dat eens uit svp. ( begin quote) Maar ik zie voordelen in het verkopen van items elders, zoals het onpersoonlijke marktplaats..... (einde quote)
05 jul 2013 12:23
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
Re: Doekjes Discussie
Ik ken je niet, maar ik heb wel de indruk, dat je correct zaken wil doen. Gelet op de minder prettige reacties lijkt mij dan een site als marktplaats plezieriger, want anoniemer.
05 jul 2013 12:42
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Ik vind de prijs best wel meevallen. Ben even gaan kijken op ebay.com maar daar worden alleen maar doekjes met kleine letters aangeboden voor minder. De doekjes met HOOFDLETTERS kosten veel meer dan de 75 euro.
05 jul 2013 13:33
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
Ik niet .... ik moest even graven maar toen ik bij mijn pa in de garage liep hadden wij deze doeken ook. Worden voorzien van iedere naam die je maar wil hebben. De wasserij komt ze omruilen als de container vol is en omruilen voor schone doeken. http://www.amt.nl/Management/Bedrijf/20 ... -1106595W/
05 jul 2013 14:45
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Na wat verder zoeken op de site terecht gekomen die Elferhenkie bedoeld en inderdaad per 10 te koop voor 30 euries (met Hoofdletters) Dacht "die ga ik bestellen" maar de prijs is indicatief en er komt eerst een offerte. Ik ben benieuwd.
05 jul 2013 14:59
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
Kreeg een paar dagen geleden een mailtje van NLA dat deze doekjes nu in het gamma waren opgenomen. Ik zou me wel genaaid voelen .... maar dat heb ik bij heel veel zaken waar Porsche op staat, auto's uitgezonderd.
16 sep 2013 21:08
Nine-eleven
981 Boxster GTS
roondejong schreef:
. . . Ik zou me wel genaaid voelen . . .
Nou en of . . . en als ik genaaid word, dan wil ik zoenen ook . . .
Zojuist even in de garage gekeken, heb dus een stapeltje met HOOFDLETTERS liggen . . . ooit gekocht, voor weinag dat dan weer wel
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum