Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Morge maukers, En gaan de meeste weer met frisse tegenzin aan de gang De tuindeuren staan weer open en ga strax met de tandem erop uit Leuk dat er een paar landgenoten in de top 5 staan in Frankrijk Geen ontbijtje van onze vriendin Sigrid, valt een beetje tegen Nou doe rustig aan met de hitte en span je niet teveel in zou ik zeggen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 jul 2013 7:52 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Morguhhhh,
Hoor dat het goede weer ook Nederland bereikt heeft. Nou, geniet er lekker van.
Groeten uit Tenerife.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jul 2013 9:19 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
30 of 35 graden, rode of zwarte zwembroek, zwembad of zee? Zeker veel last van keuzestress daar Geniet ervan. Hier geen tandem, maar de trein (gelukkig met aico) op weg naar werk. Idd met tegenzin Afgelopen weekend met mn nieuwe camera gespeeld, mn eerste dslr. Is welk ff wennen, 10000 knoppies, functies, opties... Zal de eerste geslaagde P foto hier wel posten
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
08 jul 2013 9:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Bonjour mon amis !
|
09 jul 2013 5:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Spreken ze ook al Frans in Las Vegas? Moghu, Nog een dagje broeien in een warm lokaal en dan morgen hopelijk iets minder warm. Doe ze!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jul 2013 6:15 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Goedemorgen allen. Weer een mooie zomerse dag. @Sigrid nog 2 weken werken zeker?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
09 jul 2013 6:28 |
|
|
Olaf
|
Ze hebben daar zelfs een eiffeltoren
|
09 jul 2013 7:11 |
|
|
Delnoy
|
Hola amigos,
Cómo estás?
Hasta luego
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
09 jul 2013 8:51 |
|
|
Olaf
|
Cómo degustar la cerveza, Rob
|
09 jul 2013 9:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat krijgen we nu, moet ik het vertaalboekje erbij halen Zo ff langs de bandenman, comp. geeft aan flat tire maar zie nix This ook niks he dat nieuwe spul en die computers Normaal schop je toch even tegen de band Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 jul 2013 10:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo een beetje wind erbij en alles is weer ok
|
09 jul 2013 10:54 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Kan ook een heel klein lekje zijn Geeft de boardcomputer ook de bandenspanning aan? Anders nog een paar x nameten.
|
09 jul 2013 10:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Denk ook aan een spijkertje
|
09 jul 2013 12:40 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Gelukkig hebben we hier erg veel geduld
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
09 jul 2013 13:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Had dat met de mini. Liep heel langzaam leeg, kon geen spijker of schroef vinden. Bleek uiteindelijk een soort dikke barcode sticker op de velg te zitten waar precies de stalen binnenrand van de band overheen liep. Links en rechts van die barcode sticker liep er heel langzaam lucht uit...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jul 2013 13:31 |
|
|
Targa Floriaan
|
Moet eerst nog een geslaagde foto maken (die ook wat aan het forum toevoegt...). Kan dus nog wel even duren
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
09 jul 2013 14:33 |
|
|
Delnoy
|
Ja, de biertjes smaken prima. Een "jarra" kost hier haast niks. Ben wel toe aan een balans maandje als ik terug kom naar NL.
|
09 jul 2013 16:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dito, morgen maar weer kijken
|
09 jul 2013 16:25 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Yep, nog 2 weken. Het aftellen gaat beginnen. En dat is nooit goed, want dan slaat de moeheid toe. En dat kan nog niet. Deze week nog rapportgesprekken, studiedag(een echte, moet nog een mega map doorwerken) en volgende week 3 dagen kamp, wenochtend nieuwe groep en afsluiten met het verhuizen van de inboedel van mijn lokaal op vrijdag als de kids naar huis zijn Ja, waardeloos dat ik daarna bijna 5 weken vakantie heb.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jul 2013 19:59 |
|
|
Targa Floriaan
|
Goedemorgen Sigrid, die 5 weken zijn je zeker gegund. Heb met die 2 van mij al af en toe behoefte aan vakantie (zonder kids), dus met 20-30 de hele dag om je heen... Ook hier weinig zin. Veel personele en organisatorische wijzigingen, veel onrust (iig in mijn lijf). En gisteren ook de 2e auto waar ik naar wilde gaan kijken misgelopen Dan nog maar even door met de Passat, is ook geen straf Mauk ze allemaal!
|
10 jul 2013 7:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goeiedag zeg, ff langs PCA De schroef in de band zat te dicht langs de wand Je mag ook geen nieuwe band aan één kant monteren en dan sta je daar 2 Verse banden achter daar kan een gezin all incl 2 weken naar Turkije Nou ja this nieanders Middag maukers
|
10 jul 2013 12:55 |
|
|
Olaf
|
... investeren in een bezem om je erf te vegen, Hans
|
10 jul 2013 13:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Had ik net gedaan
|
10 jul 2013 13:11 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je moet die bezem natuurlijk ook af en toe gebruiken, Hans Probleem is gelukkig opgelost. Met een paar verse banden kan je weer even voort.
|
10 jul 2013 13:34 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat je zegt "even" joh wat gaat dat rubber snel weg
|
10 jul 2013 13:40 |
|
|