Auteur |
Bericht |
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Re: nieuw projectje ???
De man niet hoor, de taxateur. En omdat het geen 356 Porsche cabrio replica is op VW basis, mag hij ook deze prijs niet vragen, anders zou 't wel mogen.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
10 dec 2011 10:16 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
denk idd dat we op een andere golflengte zitten, porsche belachelijk maken is niet mijn hoger doel, maar het wringt bij mij dat sommigen hier mijn nova willen belachelijk maken, als een replica de vorm heeft van een oude porsche is het ok en tof, heel mooi en cool, maar als het een ander model is op dezelfde (kever) basis is het hier niks waard. mijn hoger doel is er zelf plezier aan beleven remmen worden natuurlijk ook ge-upgrade gewoon google afbeeldingen, en dan 'subaru motor kever' prijs is onzeker (aankoop subaru motor(100 pk), prijs ?????, radiator, benzinepomp, uitlaat, zeer veel werk aan ombouw....) daarom dat ik denk dat ik goedkoper af ben met die volledig in orde motor (115 pk)van 4000 euro, + minder miserie ...
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
13 dec 2011 8:24 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ik heb zelf een wankelmotor in een 912 liggen. Alle delen zitten gewoon in de motorruimte verwerkt. Dus geen onnodig gaten zagen om een radiator voorin te bouwen. Zolang je maar zorgt dat de motor voldoende gekoeld wordt.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
13 dec 2011 13:05 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
loopt die nu al een beetje ?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
13 dec 2011 13:32 |
|
|
ironpatje
|
ik ga een type 1 motorblokje in m'n tupperware-doos (ongeveer 700 kg, en zeer plat...) steken, is een 1800cc, waar een beetje aan gewerkt is, nu met 115 PK, nu is m'n vraag: hoe snel gaat dat ongeveer optrekken (icm een korte versnellingsbak uit een kever), en welke gaat de topsnelheid zijn ????? (top heb ik al een indicatie gehad van ongeveer 150 km/u...) (en ja, ik weet dat dit nog altijd niks waard gaat zijn in vergelijking met dezelfde tupperware-doos in porsche vorm....)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
02 jan 2012 12:36 |
|
|
wimrs
zelfstandigbrasschaat
|
ik heb een 914i 2l liggen , voor een goed bod mag je m hebben hij komt uit MIJN NOVA (sterling gt) en laat ni op je kop schijten, als ik met mijn nova ergens kom staat heel de buurt buiten en word zij langs alle kanten gefotografeerd dit gebeurd niet als ik met mijn 911 RSr 3l van 1974 buiten kom waar er nog maar enkele van zijn en 1000maal meer waard is
|
22 jan 2012 22:58 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, als dat een argument is, is deze ook bijzonder. Kan je ook nergens mee komen zonder dat mensen hem fotograferen. Maar of het nou een snelle sportwagen is...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jan 2012 23:28 |
|
|
ironpatje
|
|
24 jan 2012 1:31 |
|
|
ironpatje
|
voor in m'n nova heb ik juist een motor gekocht (1800 cc, 115pk) maar de uitlaat is gewoon(allee ja, gewoon ) een inox buis, en dus zit ik zonder verwarming, om m'n voorruit te ontdooien, dacht ik een paar haardrogers (op 12v) te kopen, en die te plaatsen, zodanig dat ik toch mijn ruit kan ijs (of condens) vrij kan maken. of bestaan er hier andere en betere oplossingen voor
|
24 jan 2012 14:21 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Leuke motor Patrick..!! Goed bezig...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
24 jan 2012 14:51 |
|
|
ironpatje
|
maakt niet zoveel lawaai, tot ge de gas opendraait..... niet echt een gewone kever..... http://youtu.be/k0yTjM6cs0Aleuk he..... http://youtu.be/bCaOlK5m4uI
|
13 feb 2012 13:23 |
|
|
ironpatje
|
De Nova (met 1200cc motor) geruild tegen een Fiat Barchetta..... ik had teveel last om in en uit de Nova te kruipen (verbrijzeld been....) en de Barchetta is ook een plezante wagen....
dus is de mooie motor eigenlijk te koop..... (bij interesse graag een PB'tje, of een mail naar symonspatrickathotmailpuntbe .....)
|
12 apr 2013 17:56 |
|
|
ironpatje
|
|
08 jul 2013 23:13 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Mooie oerporsche
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
09 jul 2013 8:34 |
|
|
Patrick
|
Leuke projecten naamgenoot !
|
09 jul 2013 22:37 |
|
|
ironpatje
|
en m'n teerbeminde wil liever een kever dan een fiat barchetta ..... daarom: http://www.2dehands.be/autos/autos/fiat ... tos%2Ffiat
|
16 jul 2013 21:46 |
|
|