Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:37

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Gave ervaring (Spa) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Gave ervaring (Spa)
Gisteren de mogelijk gekregen om te rijden in een Ferrari 458, Porsche GT3, Nissan GTR en een Maserati GTS. Verder op Francorchamps geweest en bij Hotel Au Rouge op het terras staan kijken. Mochten helaas niet het circuit op want er wordt dit weekend een 25 uurs race gehouden. Wat een belevenis in deze vier totaal verschillende auto's. De auto's kwamen uit Duitsland. Wie heeft deze ervaring ook eens meegemaakt?

Lekker 5 uur gestuurd en kennis kunnen maken met deze vier verschillende auto's.

13 jul 2013 16:00
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Gave ervaring (Spa)
Leuk! Wat heeft je voorkeur na ze alle 4 gereden te hebben?

13 jul 2013 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 993 4S 911 T Targa
Peer
De Porsche natuurlijk, niets boven een Porsche, ook al heb je om de haverklap een koelvloeistof lek :D

13 jul 2013 16:36
Profiel WWW
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Nou die Nissan wil ik wel eens proberen

13 jul 2013 16:41
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Voorkeur is moeilijk, want ze zijn allemaal met hun specifieke eigenschappen natuurlijk super, De Maserati is een beetje de uitzondering gezien zijn wat oubollige uitstraling en een echte toerauto! Supergoed geluid natuurlijk en bloedsnel,, maar toch mist deze auto de sportieve uitstraling. De Nissan oog niet snel maar alsjeblieft eenmaal het gas intrapt ook bloedstelpend. Ik was niet weg van de automaat in deze auto, maar eenmaal op toeren knalt deze auto van zijn plek. De Ferrari heeft een koel uiterlijk en met zijn rode kleur altijd een blikvanger. Teveel knopjes maken het interieur niet echt sportief, maar geluid en de acceleratie zijn natuurlijk geweldig. Je wordt echten je stoel gedrukt en de automaat deed het helemaal super! De GT3 was de enig handgeschakelde en een bommetje op de weg. Mijn meeste collega's vonden de Porsche het moeilijkste rijden maar hebben geen van alle Porsche ervaring. Geen blingbling vergeleken met de Ferrari geven de GT3 een echt sportauto gevoel.

Ik zou ze alle vier wel willen hebben en volgens mij kan je van alle auto's genieten. Drempels zijn een drama voor de Ferrari en Porsche waar de Nissan en Maseratie daar minder, maar nog steeds, moeite mee hebben. Voor erbij, zou ik voor de Nissan gaan :cheers:

13 jul 2013 17:25
Profiel
ex 993 ex 996
mooi kwartet Jan ,zal een mooie dag voor je zijn geweest

als gaat er natuurlijk niets boven een 997 4S cabrio :mrgreen:

13 jul 2013 20:58
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Lijkt mij geweldig; toevallig heb ik onlangs de kans gekregen om een dag te sturen in een Ferrari 599 GTO en een Ferrari Enzo. Ik heb echt niets met Ferrari maar dit was toch wel heel bijzonder; met name de Enzo natuurlijk. Ik heb zo ontiegelijk hard kunnen gaan met deze twee kanonnen, echt een ervaring maar ze missen op een of andere manier wel een stukje bezieling waar ik zo van hou.

There are no old Porsches, only new owners.

13 jul 2013 21:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]