Re: Peter met Porsche 924 uit 1983
Ik heb hem bij een garage in het midden des lands gekocht. In het echt ziet hij er ook zo mooi uit. Had hem laatst tussen een aantal andere 924's staan en toen zag ik helemaal goed het verschil. Kreeg ook de opmerking dat het een chique auto nog is om te zien. Uiteraard zitten er wel wat gebruikssporen op hoor, dat kan niet anders na 30 jaar. Maar niks noemenswaardigs. Maar in concoursstaat is hij nou ook weer niet. In elk geval is het geen ouwe afgetrapte en verziekte 924.
Hoop er nog lang van te kunnen genieten. Al blijft zoals bij zovelen het getal 911 door mijn hoofd spoken. Dat is toch wel een wens van mij om die nog eens in bezit te krijgen. Momenteel is er wel genoeg gespaard om bijvoorbeeld een 996 aan te kunnen schaffen, maar dan is er niet echt voldoende reserve meer. En mijn gezin met 2 kleintjes gaat toch voor. Een Boxster zou ook nog kunnen, maar voor mij is het dat toch nèt niet... Het model bedoel ik.
Dus het zal nog een tijdje duren, ik wil het op een verantwoorde manier kunnen doen