Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
 Re: Klokkies - deel 6 alweer
als ik hem gratis kreeg droeg ik hem nog niet...  -1 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2013 6:49 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Maakt +1 Zonder gekheid: altijd blij om de Daytona te dragen!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
17 jul 2013 11:12 |
|
 |
horn
PF #57
|
Vind een Daytona een machtige klok! Maar 'nothing beats' gaat voor mij niet op.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2013 11:43 |
|
 |
Tom
|
 Daytona met zonnetje erop is super 
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
|
17 jul 2013 13:27 |
|
 |
Maba44
|
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
17 jul 2013 18:08 |
|
 |
Maba44
|
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
17 jul 2013 18:09 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Johann, je hebt wat teweeg gebracht met jouw post! Vanmorgen ook mijn Parnis Portuguese 'hommage'  aangetroffen in volledige rusttoestand... Met nog (steeds) 40 uur op de Power Reserve, geen beweging meer in te krijgen. Dan merk je gelijk op hoe het met je technische kennis is gesteld op horlogegebied. Verder dan een beetje tikken op het horloge en hard schudden kom je niet... 
|
18 jul 2013 10:25 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Da's niet best Richard  Ik heb ook nog geen terugkoppeling van de Official Parnis Dealer gehad. Ik heb nu een lege plekje in mijn winder...zullen we een group buy doen?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
18 jul 2013 12:45 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Okay eensch, een Submariner is toch zeker een gedeelde eerste plaats waard samen met de Daytona. Het blijft een icoon. 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
19 jul 2013 18:32 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Sub is populairder (best verkocht) maar Daytona staat op 1 (voor mij).
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
20 jul 2013 0:30 |
|
 |
drknauf
|
sub ja maby hier best verkochte. maar wereld wijd is de day/date de best verkochte rolex !
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 jul 2013 11:00 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Heeft iemand ervaring met dit merk / dit model?  Het heeft wel iets vind ik.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
21 jul 2013 12:17 |
|
 |
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 jul 2013 14:46 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
die bril heb ik voor elk horloge al nodig 
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
21 jul 2013 18:54 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Prima merk! Airman is het bekendste model.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 jul 2013 21:34 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Nou is het niet meteen zo dat je het merk Victorinox associeert met een horlogemerk maar ik ben toch wel enorm gecharmeerd van hun Alpnach lijn. Ook de diverse reviews zijn zeer positief. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een wat stoere klok en deze staat wel hoog op mijn verlanglijstje. Iemand bekend met dit merk? 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 sep 2013 11:41 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Iedereen kent ze natuurlijk van hun zakmessen. Ze hebben een outletwinkel in Roermond, al een paar keer gekeken naar de horloges welke ze daar hadden liggen, maar vond de horloges het niet net hebben. Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks.
_________________________________________ Mvg,
René
|
08 sep 2013 20:11 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat is ook zo en ook ik heb er ooit naar staan te kijken bij de Bijenkorf en kreeg de klik ook niet. Maar sinds Victorinox in een hoger segment is gaan zitten door bijv. gebruik te maken van het ETA Valjoux 7750 uurwerk, zitten er toch wel een paar mooie exemplaren tussen. En als je op zoek bent naar een soort Army watch dan denk ik dat je bij Victorinox goed zit. Tenslotte hebben ze daar een prima reputatie in al blijft de vanafprijs van € 2000,- voor een Alpnach toch een serieus bedrag te zijn voor zo'n klok.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 sep 2013 9:38 |
|
 |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Om even terug te komen op Rolex: hier is mijn Submariner:  Met plexiglas! 
|
09 sep 2013 10:19 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Volgens mij gaat het hier ook nergens anders over. 
|
09 sep 2013 10:23 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Voordat het hier weer de verkeerde kant op gaat inderdaad  mijn nieuwste aanwinsten Als vervanging van mijn Longines Evidenza een Oris Regulateur in tonneau vorm:  inmiddels voorzien van lederen bandje uiteraard  Als outdoor horloge erbij:  Ook heb ik even een Pebble smartwatch gehad. Na maanden er op wachten blijkt het wel leuk speelgoed, maar ga ik waarschijnlijk vrijwel nooit dragen en dus binnen een week weer verkocht.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 sep 2013 10:31 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zo'n G-shock heb ik ook ooit gekocht voor tijdens het snowboarden. Die dingen zijn niet kapot te krijgen. En dat voor dat geld. 
|
09 sep 2013 10:37 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
G-Shock is qua bang for your bucks onverslaanbaar. En nog best te pruimen qua uiterlijk 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 sep 2013 10:54 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Vorig week is ook de nieuwe Samsung smartwatch gelanceerd, en straks komt de iWatch ook nog. Ik vind zer qua tecniek heel interresant en opzich mooi vorm gegeven maar denk ook niet dat ik mijn Rollie of Omega zullen veruilen voor zo'n speeltje.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
09 sep 2013 11:53 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, ik heb geen behoefte aan de functies ervan en vind de andere horloges die ik heb leuker/mooier. Een smartwatch heeft dus (nog?) geen toegevoegde waarde voor mij. Ik heb eerder ook een Seiko MessageWatch gehad (wie kent het nog?  ) en nu dus even dit geprobeerd, maar weer snel verkocht voordat de hype voorbij is of deze uitvoering door ontwikkelingen is ingehaald 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 sep 2013 13:04 |
|
|