Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:51

Antwoord op onderwerp  [ 195 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Cayman meeting zondag 4 augustus 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Cayman meeting zondag 4 augustus
jeff_911 schreef:
......nou ik ga dus niet niet 3 keer op gesprek om een aanbod te krijgen wat gewoon 10k per jaar lager is. Altijd dat wazige gedoe eerst....

Als werknemer gedacht. Als werkgever wil je dat iemand er zin in heeft en eerst maar eens zien wat je denkt binnen te halen. Ligt er maar net aan op welke stoel je zit

23 jul 2013 17:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
ok laatste op dit onderwerp dan:
Nee, dat is verkeerd gedacht. :mrgreen:
Als ik bij een porsche-dealer kom dan zeggen ze ook niet: die prijs komen we wel uit....laten we eerst even de carconfigurator opstarten. Tevens ' weet' je wat je in huishaald, ik heb namelijk ook een spec-sheet (CV), als de werkgever de zijne laat zien en er is potentiele match....Geef dan even goede indicatie (met een getal dus). Ook als het echt marktconform is en ik werk momenteel in dezelfde branche dan zou het ballpark moeten aansluiten wat ik nu verdien, toch? Dus niks om moeilijk over te doen, als ze vaag doen houden ze wat achter denk ik dan maar. Tevens is het geen bindend aanbod, maar alleen wat ik hypothetisch zo kunnen krijgen als ik geschikt ben/klik er is etc.

Het bespaard beide partijen zoveel moeite, als je bij eerste belletje kan vragen:
" hallo ik heb interesse in functie x, dat sluit namelijk goed aan bij wat ik nu doet, maar lijkt me leuke stap om voor jullie te werken. Ik had mijn CV zojuist ook gestuurd"
" Leuk dat je interesse hebt, ik heb je CV mail al gezien, wij bieden echt super voorwaarden en marktconform salaris"
" wat is marktconform?"
" dat is xxk per/jaar"
" sorry veels te groot verschil met mijn huidige inkomen, kan ik niet doen, bedankt voor uw tijd". (evt vraag je nog of ze huidige salaris evt willen matchen als je denkt dat het gat te overbruggen is)

Mijn ideale wereld :wink: .Het zou zo fijn zijn als er niet zo veel HR-ers waren die graag niet lievers doen dan loze prospects langs te laten komen, om hun dagen te vullen :P. Werken is in de basis economische transactie: werkgever koopt arbeid in, jij verkoopt je tijd en kunde. Eigenlijk niet anders dan een visje kopen op de markt :lol: .

Even voor de duidelijkheid ik had het niet over 100e meer of minder per maand, eerder over 2x zoveel per maand, in mijn ervaring in de vorige post. Maar ik ken nu ook binnen mijn branche bedrijven die allemaal marktconform op de site hebben staan voor vergelijkbare functies, maar ik weet, omdat vrienden van me daar werken, dat dat erg uitelkaar kan lopen. Ik kan alle zin van de wereld hebben, maar dat gaat echt niet belangrijk zijn als de verschillen zo groot kunnen zijn.

Als je erg ontevreden bent met je werk kan ik me voorstellen dat een leukere job de hoofdreden is om te switchen en geld pas op 2de plaats komt, maar we werken wel voor geld, en onze levensstijlen en hypotheken zijn er bv allemaal op aangepast. Als je dan denkt aan de situatie dat als je opzich gewoon te vreden bent met je werk inhoudelijk, maar je gewoon wel eens wat anders wil en een leuke vacature leest, dan wil men graag wel weten of het vergelijkbaar is. Dat hoef nog niet op de cent nauwkeurig, maar ball park zou erg veel verknoeide tijd schelen. Al die geschikte kandidaten die in de laatste onderhandeling afhaken...dan hebben ze al tijd gekost van oa management lagen tijdens allerlei interviews.

Ik zou als manager dan echt richting HR denken: Waar is die toffe kandidaat gebleven.....Ja die was te duur.....Had je dat niet eerder kunnen afstemmen? :bang:

Laatst bijgewerkt door jeff_911 op 23 jul 2013 20:40, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jul 2013 20:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
ontopic: ben gesloopt maar leef nog. Uiteindelijk maar andere route gereden, maar nog steeds killend.

Wel lekker sturen hier! :drive: Helaas heb ik hier een jetta :bang:

Volgende week pas weer leuk rijden dus :cry:

23 jul 2013 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Cayman S www.vierenzestig.nl Porsche lifestyle blog
Den Haag
jeff_911 schreef:
ontopic:

HOERA!! Waar blijven die andere Cayman rijders op dit forum...? Meedoen allemaal op 4 augustus!

23 jul 2013 20:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Den Haag
Dunno, zitten er nog cayman rijders hier? Je kan die ook PB-en om op dit topic te wijzen evt?

23 jul 2013 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Had ik ook al naar gekeken, maar er is geen wijze om op type Porsche te zoeken, volgens mij...

23 jul 2013 20:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
MartinW schreef:
Had ik ook al naar gekeken, maar er is geen wijze om op type Porsche te zoeken, volgens mij...

Idem, niks meer gevonden :roll:
Zit overigens in de Morvan waar ik de Cayman heerlijk de sporen heb gegeven op de vele kronkelige weggetjes. De bochtstabiliteit is verbijsterend! :cheers: Zonder mevrouw Porcay zou ik nog iets harder gaan, maar om eerlijk te zijn; haar aanwezigheid zorgt er wel voor dat ik rekening houd met het tot nu toe ontbrekende tegenverkeer en eveneens ontbrekend overstekend wild :wink:
Enige nadeel is de alom aanwezige neiging juist nu te strooien met 'gravillons'. Regelmatig duik ik de berm in om steenslag te voorkomen :shock: hopelijk dat het vele stof en de aangekoekte vliegen echte schade voorkomen 8)
Gelukkig gisteren een 'horage' waardoor, althans de voorkant, weer wat toonbaar is. De achterkant is grijs, terwijl ik toch echt een zwarte auto meen te hebben..... :bang:
Ach ja.... La douce France :thumleft:

25 jul 2013 22:09
Profiel
Moderator
PF #57
totmbo en kids vinden het leuk om zaterdag route te checken. zondag zal ik het gecorrigeerde routeboek mailen naar degenen waar ik de unplugged tour :cheesy: al eerder naar gemaild heb.

25 jul 2013 22:55
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Top dat je dat wil doen man!

25 jul 2013 23:22
Profiel
Moderator
PF #57
mbembe, die eerder schreef:
Haha was benieuwd of het iets zou kunnen zijn

Alles om jou te overtuigen dat de honk your horn rit iets zou kunnen zijn :salut: :twisted:

25 jul 2013 23:33
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Ik ben jou niet dus dat zegt nog helemaal niets :drive:

26 jul 2013 15:11
Profiel
Moderator
PF #57
Vanochtend met mijn dochter de oude Honk your Horn rit nagereden en aangepast (in 9 jaar zijn er wat wegen aangepast, rotondes toegevoegd :shock: en het restaurant van het eindpunt veranderd), nieuw eindpunt bedacht, routeboek aangepast en zojuist gemaild aan de beide betrokkenen.

Als die het uitdraaien kunnen jullie volgende week altijd besluiten om een kleine 90 minuten een ruim 70 kilometer lange rit door de binnenlanden van midden-nederland te rijden. Veel plezier! :salut:

28 jul 2013 17:12
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Dank voor je in- en hopelijk ook ontspanning @Horn! :thumleft:

28 jul 2013 21:46
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
:cheers: :cheers: thx Horn, nu kun je op vakantie! :mrgreen:

28 jul 2013 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Ben net terug :D .

Ik zei het al in ander topic: ik was daar destijds bij! Kijken of ik überhaupt iets herken van die route. :roll:

29 jul 2013 0:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Dank Horn voor alle moeite - wij gaan aankomend weekend een mooie middag en rit tegemoet!

Verder heren, is iedereen die zich (al dan niet onder voorbehoud) heeft opgegeven erbij?

29 jul 2013 9:29
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu 991.2 GT3 ex 991.1 GTS ex 981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
vooralsnog wel...

29 jul 2013 10:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bin dabei!

29 jul 2013 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Heb onze rit op mijn eigen "forum" ook maar even aangekondigd: http://www.vierenzestig.nl/9308/porsche ... -augustus/

30 jul 2013 16:07
Profiel WWW
Cayman S 2009, 924 1977
Ik zie op je site dat het om 13u begint, lunchen we daar dan ook of wat is het plan?

Ik ben erbij trouwens :wink:

30 jul 2013 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
*Kuch kuch*

MartinW schreef:
Even een recap: we zien elkaar op zondag 4 augustus, om 13:00 uur bij de Helenaheuvel in Doorn.

Maar, als je daar wil lunchen, prima. Ik pak onderweg even wat, maar moet zondag ook al vroeg op. Kan ieder voor zich bepalen...

30 jul 2013 17:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Gem. Overbetuwe
De Helenaheuvel is gebeld, ze weten dat we komen.....maar kunnen geen parkeerplaats afzetten met een lintje :?
Daarop heb ik natuurlijk meteen de reservering voor lunch en diner ingetrokken :mrgreen:
Alle gekheid op een stokkie: afgelopen zondag was het tot 13 uur erg stil daar, dus ik reken erop dat we wel wat kunnen regelen met de parkeerplaatsen. Het omvangrijke organisatiecomité :D zal in ieder geval op tijd aanwezig zijn; tefeltjes klaarzetten, standjes bouwen et cetera :shock: dus kans dat het goed gaat komen is aanwezig. De Helenaheuvel weet in ieder geval dat er bezoek kan komen :wink:
We starten met bandjes trappen rond 13 uur, waarbij het gewoon de zoete inval is qua aankomst en vertrek wat mij betreft.
Nog even het adres en zo:

Chalet Helenaheuvel
St. Helenalaan 2
3941 EH Doorn
Tel: 0343-412062

Route vanuit de richting Utrecht
- Neem de afslag Maarn[afslag 21] richting Doorn
- Ga na 350 m rechtsaf op de Amersfoortseweg (N227) richting Doorn
- Ga na 2.4 km linksaf de Maarnse Voetpad op
- Ga na 400 m schuin links de Sint Helenalaan op en volg de weg naar de parkeerplaats

30 jul 2013 18:31
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
MartinW schreef:
*Kuch kuch*

MartinW schreef:
Even een recap: we zien elkaar op zondag 4 augustus, om 13:00 uur bij de Helenaheuvel in Doorn.

Maar, als je daar wil lunchen, prima. Ik pak onderweg even wat, maar moet zondag ook al vroeg op. Kan ieder voor zich bepalen...

:oops: sorry, gemist :scratch:
Ik ben er wellicht wat eerder en eet daar wat vooraf :popcorn:

30 jul 2013 19:34
Profiel
Moderator
PF #57
het moet wel heel raar lopen als je daar niet met 20 auto's op de bonnefooi kan parkeren. :idea:

30 jul 2013 20:03
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Een Cayman is natuurlijk wel heel breed en heeft de ruimte nodig :mrgreen:

30 jul 2013 20:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 195 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende