Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Spinnekop 3.0 SC gezocht
Beste forummers,
Ik ben op zoek naar een brandstofverdeler voor een 3.0 SC uit 1981. Ik heb zelf twee defecte helaas. De ene lekt over de twee helften. De andere levert al brandstof zonder dat er vraag is.
Het gaat om een Bosch 0438 100 077
Hoor graag of jullie me kunnen helpen.
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
25 jul 2013 13:06 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Spinnekop 3.0 SC gezocht
was reviseren toch geen optie??
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
25 jul 2013 16:16 |
|
|
Cloaca
|
Hey Gijs, Ik ben tegelijkertijd met alle opties bezig om het nog in mijn vakantietijd voor elkaar te krijgen... Zolang ik maar een goede in handen krijg....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
25 jul 2013 22:11 |
|
|
germenso
911S 1975Terheijden
|
Neem contact op met Geert Jan Schreurs uit Den Haag. Hij reviseert ze perfect. Gewoon zoeken op spinnekop op Marktplaats en je vindt het wel.
_________________________________________ neufcentonze
|
25 jul 2013 22:24 |
|
|
Cloaca
|
Bedankt Ben reeds in contact met Geert Jan....
|
25 jul 2013 22:59 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
ook nog wel ff lekker van de vakantie genieten hé!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
26 jul 2013 8:06 |
|
|
Cloaca
|
Ze zijn toch wel lastig te vinden op de korte termijn. Daarom gaat mijn spinnekop richting schreurs aankomende week. Na revisie kunnen we dan weer knallen..!!
|
28 jul 2013 19:14 |
|
|
Cloaca
|
Spinnekop is weer 100%... Aankomende dinsdag thuis.... Hopelijk woensdag weer geluid uit de 3.0..!!
|
03 aug 2013 22:45 |
|
|
Cloaca
|
Spinnekop 3.0 SC gezocht na backfire
De hoerensloep loopt weer..!! Gok dat de motor inmiddels een kleine 2,5 jaar niet gelopen heeft. Na het inbouwen van de revisie spinnekop kwam er relatief vlot een teken van leven uit de 3.0 SC motor. De CO afstelling op de luchtweger moest behoorlijk worden opgeschroefd worden voordat hij daadwerkelijk bleef lopen stationair. Beetje op het gehoor de ontsteking goed zetten..... klaar..!! Wel de halve dag opgeofferd om van alles te checken, maar dan heb je wel wat....
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 10 aug 2013 20:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 aug 2013 19:47 |
|
|
Patrick
|
Is er een topic met wat meer info over deze rode rakker ?
|
10 aug 2013 20:06 |
|
|
Cloaca
|
Dat is er wel, maar is door iemand gesloten....
|
10 aug 2013 20:08 |
|
|
Patrick
|
Ik was nieuwsgierig naar het verhaal achter deze aparte Porsche. Gesloten betekend nog vindbaar. Toch?
|
10 aug 2013 20:11 |
|
|
Cloaca
|
Yep, en wellicht weer te openen als ik het iemand lief vraag... Vanwaar de interesse?
|
10 aug 2013 20:53 |
|
|
Patrick
|
Ik vind het wel grappig hoe jij lol hebt met Porsches die afwijken van de norm van dit forum. Die turbo die je laatst kocht heeft mij aan het denken gezet. Niet iedere omgebouwde Porsche is verkeerd. Die zwarte Turbo vind ik super, helemaal voor dat geld. Hij is niet origineel maar geeft met rijden niet minder fun.
Die rode flat nose klopt volgens mij van geen kant volgens de norm, maar levert daarom niet minder lol op. Het verhaal van die turbo heb ik gevolgd en ik was benieuwd naar dit verhaal. Omdat ik zelf niet kan sleutelen durf ik dat soort avonturen niet aan.
|
10 aug 2013 22:50 |
|
|
Cloaca
|
Af en toe moet je in het diepe springen Patrick..... er zijn hier genoeg mensen die je er weer uit kunnen en willen halen.....
|
10 aug 2013 23:06 |
|
|
bully
|
Hoest met het wankel-project?
|
10 aug 2013 23:39 |
|
|
jan911sc
|
Wou net zeggen Bully,als er iets afwijkt van de norm is het wel het wankel-project.
_________________________________________ 911SC,1981
|
10 aug 2013 23:48 |
|
|
Cloaca
|
Wankel project ligt stil.... motivatie probleempje....
|
11 aug 2013 11:37 |
|
|
Cloaca
|
Wankel project ligt stil.... motivatie probleempje....
|
11 aug 2013 11:37 |
|
|