Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:55

Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Porsche - Baas van de Snelweg 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche - Baas van de Snelweg
Dank je! Een 964 Targa? Hoogstwaarschijnlijk de 964 van mijn co-auteur Lex Goumare. Die woont die kant op en is regelmatig onderweg richting evenementen en beurzen. De auto komt ook in het boek voor.

24 jul 2013 16:45
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Reeds 10 minuten ruzie met de webshop (oud adres alleen wijzigen met een vast telefoonnummer, betaling zonder registratie waarin ineens het oude adres weer tevoorschijn komt :x ) ; ik wacht wel tot het boek in de winkel ligt.

24 jul 2013 16:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 964C4. 010 isn't just a code
Boek besteld :popcorn:

24 jul 2013 18:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Baasvandesnelweg schreef:
Een 964 Targa?

Volgens mij wel, heb nog uit de verte een fotootje kunnen schieten met mijn mobiel, maar die is helaas niet echt duidelijk.

Afbeelding

Ik was overigens wel lichtjes verbaasd toen ik de wagen in mijn achteruitkijkspiegel aan zag komen.
Nog in de politie kleuren, "rijkspolitie" voorop, een blauwe lamp, twee heren in politietenue.
Ik dacht (en velen met mij, want bijna iedereen ging rustiger rijden) in eerste instantie dat het echte politie was.
Ik dacht altijd dat je verplicht was een oud politievoertuig uit te kleden, zodat hij niet meer op een politievoertuig leek?
Niet dat ik het erg vond hoor, want het was een gaaf gezicht om te zien. :wink:

Datum was overigens 12-07-2013 14:21u

24 jul 2013 19:20
Profiel
Moderator
PF #57
je kan ontheffing krijgen. moet wel voor een evenement zijn. precieze voorwaarden weet ik ook niet.

24 jul 2013 19:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
De signalisatie zoals die ten tijde van de Porsche's gebruikt werd (net zoals de term Rijkspolitie) is inmiddels niet meer in gebruik, vandaar dat je die gewoon kan gebruiken. Voor de blauwe zwaailamp moeten ze wel een ontheffing aanvragen.

24 jul 2013 19:29
Profiel
964 C2
ASW schreef:
Reeds 10 minuten ruzie met de webshop (oud adres alleen wijzigen met een vast telefoonnummer, betaling zonder registratie waarin ineens het oude adres weer tevoorschijn komt :x ) ; ik wacht wel tot het boek in de winkel ligt.

Het komt niet in de winkel Arjen.

24 jul 2013 19:35
Profiel
964 c2
Den Haag
Frans D schreef:
Een 964 Targa?

Volgens mij wel, heb nog uit de verte een fotootje kunnen schieten met mijn mobiel, maar die is helaas niet echt duidelijk.

Afbeelding

Ik was overigens wel lichtjes verbaasd toen ik de wagen in mijn achteruitkijkspiegel aan zag komen.
Nog in de politie kleuren, "rijkspolitie" voorop, een blauwe lamp, twee heren in politietenue.
Ik dacht (en velen met mij, want bijna iedereen ging rustiger rijden) in eerste instantie dat het echte politie was.
Ik dacht altijd dat je verplicht was een oud politievoertuig uit te kleden, zodat hij niet meer op een politievoertuig leek?
Niet dat ik het erg vond hoor, want het was een gaaf gezicht om te zien. :wink:

Datum was overigens 12-07-2013 14:21u

In topic is ook al eea terug te vinden over de kleuren en zwaailamp.
viewtopic.php?f=33&t=34293

Denk overigens dat ik in eerste instantie ook verbaasd zou zijn als ik er een in m'n binnenspiegel zou zien..

24 jul 2013 21:35
Profiel
Moderator
PF #57
en heel snel netjes aan de kant zou gaan :lol:

24 jul 2013 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Hmm, valt het zo erg op dat ik op de rechterbaan zit? :drive:

Leuk draadje Ronaldo, tnx voor de link. :wink:

24 jul 2013 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Dongen
@Tilt Dat lijkt me geen probleem. De hele logistieke afhandeling ligt bij Autovisie en die hebben ook abonnees in België. Ik zal het meteen even voor je checken. Hoor je niks meer, dan kan je gewoon bestellen. Weet je trouwens dat er een paar heel zeldzame ex-politie Porsches in Vlaanderen rondrijden? Waaronder de enige 356 in politie-uitvoering buiten overheidsbezit en één van de twee overgebleven 912's.

@Ivo... Van die laatste opmerking word ik verlegen :oops:

Jerry Seinfeld heeft ook een Nederlandse politie 356. Niet helemaal origineel want er staat POLIZEI op en geen Rijkspolitie, met als kenteken NL PD.
Afbeelding

Er staat ook nog een leuk filmpje online waar deze auto te zien is, helemaal in het begin hoor je Jerry zeggen dat het een Dutch Police car is.
http://comediansincarsgettingcoffee.com/barry-marder-you-dont-want-to-offend-a-cannibal

Tijdens het Porschefest op 7 en 8 september staan er in het Autotron 7 Politie Porsche's bij elkaar, o.a. de 356 uit België en mijn RP 964 targa

Het boek is ook besteld.

24 jul 2013 23:15
Profiel
PorscheForum Rookie
Dat is op zeker de auto van Lex!

Update voor de Belgen. Helaas blijkt er inderdaad niet die kant op te worden gestuurd. Maar geen nood. Autovisie staat met een stand en heel veel boeken op het Porsche fest. Dus dan valt de schade in te halen.

Alleen niet meer voor de inschrijfprijs. Dus ik waardeer alle kopers nu. Ook omdat ik hopelijk dan tot een tweede druk kom. Als je een boek schrijft, wil je dat zoveel mogelijk mensen het lezen.

Overigens van die Seinfeld auto is de reputatie zeer omstreden. Het zou een zeldzame 66'er moeten zijn. Bestaan er maar 16 van. Gebouwd voor de AVD terwijl de 356 al uit productie was. En dit is er vrij zeker niet eentje van.

24 jul 2013 23:44
Profiel
‘64 Kever
Seinfeld heeft inderdaad wel meer van die auto's die "net niet" kloppen... Of waar in elk geval wel meer over gesproken wordt ;)
Maakt het verhaal niet minder leuk :cheesy:

25 jul 2013 11:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Overigens is dat verhaal van die laatste serie 356´s wel een hele mooie anekdote uit de AVD-story. Normale productie was al ruim een half jaar gestopt. Omdat wij toch zuinige lui zijn en de Nederlandse politie nog geen 912 wilde kopen. En al helemaal geen 911, is speciaal voor de politie de lijn op een vrijdagmiddag nog één keer aangezet voor zestien laatste cabrio´s. Zegt ook wel hoe graag ze bij Porsche deze klant zagen komen.

25 jul 2013 13:08
Profiel
PorscheForum Rookie
Vandaag de eerste proeven gezien. Wat wordt het mooi! Alleen voor de plaatjes al kopen... En dan krijg je de praatjes er nog bij ook :-)

29 jul 2013 19:12
Profiel
Moderator
PF #57
aha. kan ik hem ook zonder praatjes bestellen? :mrgreen:

29 jul 2013 19:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Kost ie meer, maar heb je ook wat :-)

29 jul 2013 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
EX! witte 911 3.2 1987. En nu heel rustig op zoek naar een 964.
Midden van het land
En besteld!
Met name de verhalen van de mannen lijken me leuk!
Gr, Chris
PF #2264
Veloce e Tutto !!

29 jul 2013 22:34
Profiel
Moderator
PF #57
He Chris, als je mij dan je plaatsjes geeft, mag jij de praatjes houden. Delen we de kosten :cheesy:

29 jul 2013 22:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Leuk! Dat zijn ze zeker... Verhalen uit een tijd dat t er echt nog heel anders aan toe ging. Waarin je als je bijvoorbeeld Gijs van Lennep heette, werd aangevuurd vanuit een 911 om een beetje door te rijden. ,,Ik was altijd snel thuis''', aldus de meester. Wat mij betreft hoogtepunten uit het boek.

29 jul 2013 22:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Besteld!! :drive:

30 jul 2013 21:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Vandaag een eerste bescheiden verkoopcijfer gehoord voor de voorinschrijving. Zo te zien hebben jullie serieus besteld. Dank daarvoor! En voor de twijfelaars: make my day :-)

31 jul 2013 17:46
Profiel
‘64 Kever
:thumleft: Helemaal goed, een goed boek zoals dit verdient de aandacht wel vind ik! ;)

02 aug 2013 15:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Update annex dienstmededeling. Vandaag is echt het laatste oneffenheidje uit de layout gepoetst. Ik denk dat het heel mooi is geworden. Morgen draaien de persen en begint de productie van het boek. Door wat kleine tegenslagen wordt het boek niet in week 34, maar een week later verstuurd. Excuus daarvoor, maar ik hoop dat het leesplezier er niet minder om zal zijn.

Vanaf morgen - als het goed is - kan iedereen via Autovisie.nl/shop al kijken naar een kleine preview. Er komen vijf dubbele pagina's uit het boek online te staan. Mocht je dus nog twijfelen, kijk en overtuig jezelf hopelijk. In het komende nummer van Autovisie hebben we ook een voorpublicatie. Dat is een samenvatting van het hoofdstuk over de roadtest.

19 aug 2013 22:10
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Heeft iemand het boek al binnen?

02 sep 2013 19:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende