Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
net terug van de bbq (niet zelf gedaan; geoutsourced ). Vanochtend bewolkt met wat miezer, dus eerst de P gewassen en vanmiddag (inmiddels droog) in de was gezet. Ziet er weer stralend uit. Natuurlijk vergeten foto te maken
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 jul 2013 21:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zoooo das vroeg, zoon en schoondochter naar Schiphol brengen Zal er zo nog maar efkens in duiken Tot later. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 jul 2013 2:44 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo Hans, je hebt weer iemand een goede dienst bewezen. Als je wakker bent we moeten nog een tijd/dag afspreken deze week Voor de liefhebbers:
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 jul 2013 6:40 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Goedemorgen, lekker bakkie. Maar eehh, je hebt toch vakantie Sigrid? Of nog niet uit het ritme? Mauk ze!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jul 2013 9:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik zat inderdaad nog in het oude ritme Floriaan. Dat gaat er niet zomaar uit. En wel leegdrinken Wim
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 jul 2013 22:58 |
|
|
horn
PF #57
|
wim is alweer weg.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2013 23:54 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ga jij dan eens een tijdje op vakantie!!! Nee,geen antwoord,stil zijn
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
25 jul 2013 3:03 |
|
|
horn
PF #57
|
mensen komen uit zichzelf, mensen gaan uit zichzelf. prima systeem. lees dit topic even door en vertel me dan dat jij als bezoeker sinds jaren hier,dat topic een reden vindt om je account te verwijderen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jul 2013 3:29 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Nog een late of vroege post, Harald.
laat op, vroeg eruit of heb je een rustige nachtdienst? Of zit je aan de andere kant van de wereld?
|
25 jul 2013 4:22 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Moguh allen. Temperatuur is nu buiten prima! Eetsmakelijk en een fijne dag.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
25 jul 2013 5:20 |
|
|
horn
PF #57
|
@ reesmees - slapeloze nachten van dit forum....
|
25 jul 2013 7:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Met die stelligheid ga ik niet zomaar akkoord. Soms zijn mensen nog wel eens te beïnvloeden via andere wegen dan het forum. Jij kwam ook weer terug als moddereter. Bij iedereen schiet er weleens iets in het verkeerde keelgat. Mijn reacties zijn wel bekend dan. Ik ga niet over één nacht ijs, in dit geval. En ja, het topic heb ik gelezen. Moghu trouwens
|
25 jul 2013 8:03 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Emotie Harald, emotie. En vanuit zijn ervaring gezien ook nog te begrijpen, dit zit m heel hoog en het is natuurlijk ook een moeilijk onderwerp. De een gaat nu eenmaal makkelijker met dit soort zaken om dan de ander. Dat jij het zo niet ziet wil niet zeggen dat het voor Wim niet zo is. Ik vind dat alle meningen er mogen zijn
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
25 jul 2013 10:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Begrijp ik helemaal. Is exact hetzelfde als ik mijn reactie in het betreffende topic ook juist heb willen zeggen. Ik begrijp alleen de emotie niet om dan je account op te heffen. Maar zoals geschreven; dat is ieders eigen keuze.
@ Sigrid; mijn middernachterlijke post hierboven was aan het adres van Arenarood gericht. Dat jij het topic gelezen had weet ik omdat je erin gereageerd hebt.
|
25 jul 2013 10:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hele verstandige woorden
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 jul 2013 12:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Voordat het lijkt of er twee kampen zijn: ik vind ook dat alle meningen geuit mogen worden. En verschil van mening is om over te discussiëren, of om het gewoon zo te laten....
|
25 jul 2013 12:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat mij betreft geen 2 kampen hoor. Gewoon jammer dat iets zo loopt en Wim wederom de keus wil maken om niet meer te posten e.d. Maar buiten het forum heb ik hem vaak genoeg gevonden, dus voor mij geen probleem. Echter zijn bijdrage hier was zeer welkom en dat is jammer. Maar als iemand eenmaal geen goed gevoel heeft, dan is het afhankelijk van de persoon hoe hij daarmee om gaat. En dan spelen heden en verleden altijd weer een rol.
|
25 jul 2013 12:40 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik heb als kind geleerd een wacht voor mijn mond te zetten, op een forum is dat goud waard. of we moeten een group buy regelen...
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
25 jul 2013 12:47 |
|
|
horn
PF #57
|
"Dear Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about..."heeft mijn wijze moeder zaliger ooit op mijn kamerdeur geplakt...
|
25 jul 2013 13:39 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
en toen ......................... ben je op jezelf gaan wonen deze was een inkoppertje
|
25 jul 2013 13:56 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Zie tekst onder mijn bericht.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
25 jul 2013 16:09 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Wijsheid komt met de jaren Verder moeten jullie je natuurlijk niet te druk maken om dit soort futiliteiten. Storm in een glas water wat mij betreft.
|
25 jul 2013 16:12 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Even een tijdje (dag of 2 ) niet actief geweest en zie dat sommige dingen niet snel zullen veranderen. Hoewel ik van mening ben dat iedereen een mening mag hebben vind ik het wel zo handig als men die soms maar eens even voor zich houdt. Verder ben ik Zwitserland kids. Desalniettemin, we zijn weer terug na bijna een maandje Tenerife en we verlangen alweer naar de heerlijke 30 graden daarzo in plaats van de kleffe boel hier. Zit er serieus aan te denken om een Bananen plantage daar te kopen en de boel hier te laten voor wat het is. Grond en vastgoed kost momenteel geen ruk in Spanje, laat staan op de eilanden. Maar goed, kids etc............ nog één in aantocht ....... Anyway, prettige nacht gewenst.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
26 jul 2013 1:03 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
@ Delnoy. Ik hoop voor je dat je het niet serieus meent van die bananenplantage kopen. Geloof me, ik zit in die 'handel' .
|
26 jul 2013 2:26 |
|
|
Maba44
|
@ Reesmees . Sommige mensen zitten aan de andere kant van de wereld om de hoek, om elkaar later bij La Targa te begroeten !
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
26 jul 2013 3:16 |
|
|