Ik heb iets merkwaardigs. Onlangs mijn benzine pomp vervangen, want die begon geluid te maken. Sindsdien hoor ik in het vooronder als je even stil staat bij een stoplicht ofzo een nou ja 'klokkend' geluid in de voetenruimte - het lijkt wel of je water hoort lopen maar in een SC zit geen water behalve de ruitensproeiers en die verdenk ik er niet van.
Denkelijk heeft het iets te maken met het vervangen van de benzinepomp, maar wat?
iemand hier ervaring mee?
23 mei 2013 23:59
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Re: 'klokkend' geluid
met een nieuwe benzinepomp zal je sneller druk opbouwen in je systeem. het overschot vloeit terug naar je benzinetank en die zit aan het voeteneind.
24 mei 2013 9:27
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Is het niet gewoon stromen van olie nadat thermostaat is opengegaan?
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
26 jul 2013 17:28
Dial_888
911 3.2 Carrera
Jay911 schreef:
Is het niet gewoon stromen van olie nadat thermostaat is opengegaan?
Ja
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum