Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 18:46

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
De comeback van Cabrio Wim 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: De comeback van Cabrio Wim
Afbeelding :mrgreen:

26 jul 2013 14:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Hopelijk betekent dit niet dat alleposts van Wim verdwijnen, zou zonde zijn want de doe het zelvers kunnen daar vast en zeker veel nuttige info uit halen :roll:

26 jul 2013 14:31
Profiel
Moderator
PF #57
Nee. Dat betekent het niet.

26 jul 2013 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Account laten staan en hernoemen naar Heintje Davids? :mrgreen:

Wat er al gezegd is... jammer maar we kunnen nu eenmaal niet altijd met iedereen door een deur. Daarin maak jezelf de keuzes en die behoren de rest vervolgens weer te respecteren toch.

26 jul 2013 15:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Klaarblijkelijk veroorzaakt door ontbrekende kennis als gevolg van een zogenaamde generatiekloof, heb ik toch maar eens opgezocht wie die Heintje Davids nu precies is of was... :scratch:

Citaat:
Hendrika David (Rotterdam, 13 februari 1888 – Naarden, 14 februari 1975) was een Nederlandse variétéartieste die vanaf 1907 tot aan haar dood onder de naam Henriëtte Davids carrière maakte als zangeres en bijdehante grappenmaakster. Ze was het bekendst onder de naam Heintje Davids.

Tot haar bekendste liedjes behoren: Zandvoort aan de Zee, Draaien en Omdat ik zoveel van je hou (een duet met Sylvain Poons).

Na haar officiële afscheid in 1954 maakte Heintje Davids al snel haar comeback. Tot ver in de jaren zestig bleef ze optreden, waarbij ze regelmatig aankondigde dat dit echt de laatste keer was. Op den duur werd het verschijnsel van telkens afscheid nemen en weer terugkomen het heintjedavidseffect genoemd.

26 jul 2013 16:06
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Vrijheid, blijheid. Het beste, Wim. Hoopte natuurlijk wel via dit forum de vorderingen aan de Karmann kon blijven volgen, da's dan wel jammer..... Succes ermee, in ieder geval!

26 jul 2013 17:31
Profiel
2.2VTEC schreef:
Hopelijk betekent dit niet dat alleposts van Wim verdwijnen, zou zonde zijn want de doe het zelvers kunnen daar vast en zeker veel nuttige info uit halen :roll:

horn schreef:
Nee. Dat betekent het niet.

:scratch: :scratch: :scratch:

Ik dacht het wel, want daarom laat mijn account verwijderen.

Jammer maar is niet anders, en volgens mij mijn volste recht om dit te vragen.
Gelukkig dat ik nog even kijk voor de mails.

26 jul 2013 18:22
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Goed gezegd, Wim, ik zou het er niet bij laten :res:

26 jul 2013 18:38
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Beste Wim,
Nu raak ik toch ff de weg kwijt. Ik heb al eerder gezegd dat ik het jammer vind dat je niet op het forum blijft en dat ik jouw reactie in het andere topic voor kan stellen. Jouw besluit om weg te gaan is uiteraard helemaal aan jou en dat kan ik (en overige forummers) alleen maar respecteren.

Maar blijkbaar wil jij niet alleen je account laten deactiveren maar ook al je Posts "automatisch" laten verwijderen.
De keuze om nooit meer in te loggen die maak je zelf, maar nu komt het op mij over of je iedereen op dit forum een hak wil zetten en dat wij allemaal iets verkeerd hebben gedaan? Als je gebruik maakt van een forum of iets van gelijksoortige strekking dan bouw je automatisch op aan een database. Als ik uit onvrede bij m'n werkgever wegga worden ook niet alle documenten waar mijn naam op staat verbrand en alle mails gedelete. Sterker nog, ik kan m'n baas een hufter vinden of zelfs het hele bedrijf maar ik wil niet dat al mijn collega's hier de dupe van worden. Volgens mij kan ik dit doortrekken naar dit forum: veel mensen respecteren jouw expertise en hetgeen je hier gedeeld hebt. Ik ben ook zeker dat heel veel mensen hier (ik denk wellicht iedereen) niets tegen de persoon Wim hebben. Dus waarom dan alles willen laten verwijderen? Laat niet iedereen de dupe zijn van jouw keuze. Log niet meer in als je dat niet meer wil, lijkt me voor iedereen een goede oplossing. Nogmaals ik vind het jammer dat je door het voorval niet meer op het forum wil komen maar respecteer absoluut jouw keuze.

Groeten,

Marc

26 jul 2013 18:51
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Marcel B. schreef:
Goed gezegd, Wim, ik zou het er niet bij laten :res:

Echt? Komt op mij nogal kinderachtig over.

26 jul 2013 18:54
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Stel je niet zo aan Wim.... :idea:
Of wil je weggaan als een kleuter?

26 jul 2013 18:59
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
2000 gtv schreef:
Citaat:
Echt? Komt op mij nogal kinderachtig over.

Elke schrijver heeft een goede lezer nodig :lol:

26 jul 2013 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
jan911sc schreef:
Lionhunter schreef:
Wim, ik ken je niet, maar ik heb toevallig dit en dat andere draadje gevolgd. Vermoed dat er meer geschiedenis achter zit, maar persoonlijk denk ik dat je de opmerkingen niet zo moet aantrekken. Je gaf je mening en dat is je goed recht. Dat anderen het er niet mee eens zijn ook. Ik vind het wel prettig om meerdere meningen te lezen. Het kan niet allemaal rozengeur en maneschijn zijn. En er wordt hier wel meer gemopperd, maar ook veel gelachen. Gewoon blijven hangen en je mening blijven geven. My 2 cents...

+1 :thumleft:

+ 2!

26 jul 2013 21:39
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Dit is niet slecht bedoeld ten opzichte van wie dan ook.
Maar begrijp niet dat er zo'n drama gemaakt word over het vrijwillig vertrek van iemand.

Met al die heisa is mijn Comeback wel totaal ontgaan bij iedereen :D :D Als het zo zit ben ik terug weg. :cry:
Net nu ik dacht Porsche is van Volkswagen, ik ga opzoek naar een 914 zo heb ik twee vliegen in 1 klap. :idea:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 jul 2013 21:59
Profiel WWW
964.c4
assendelft
ppp 356 schreef:

Met al die heisa is mijn Comeback wel totaal ontgaan bij iedereen :D :D Als het zo zit ben ik terug weg. :cry:
Net nu ik dacht Porsche is van Volkswagen, ik ga opzoek naar een 914 zo heb ik twee vliegen in 1 klap. :idea:

Is mij niet ontgaan ben alleen nog aan het bijkomen van de verkoop van je p als dd :mrgreen:

26 jul 2013 22:04
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Die is al enkele jaren weg ondertussen, maar ik blijf er wel naar kijken. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 jul 2013 22:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
cabrio wim schreef:
:scratch: :scratch: :scratch:

Bezien de reactie van CW is het denk ik maar beter zo.
Als je alleen de negatieve reacties onthoudt. Getuigd dit van weinig volwassenheid.
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue

26 jul 2013 22:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
cabrio wim schreef:

Je kan er om vragen, maar een forum beheerder is niet verplicht hier aan te voldoen;

Citaat:
Soms komt het voor dat een deelnemer zelf vraagt om een bericht te laten verwijderen. Ook dat kan niet zomaar. Een deelnemer moet weten dat alle andere lezers het bericht onder ogen zullen krijgen. Formeel is dat een impliciete toestemming tot publicatie van het bericht. Zo’n toestemming kan ingetrokken worden, maar niet zomaar. Er moet wel een bijzondere reden voor zijn. Bijvoorbeeld dat er iets in stond dat nooit gepubliceerd had mogen worden.

De deelnemer moet namelijk rekening houden met de andere deelnemers. Door het weghalen van een bericht kan de inhoud of strekking van berichten van anderen onbegrijpelijk worden, en dat is niet de bedoeling.

Een beheerder moet dus heel terughoudend zijn met het verwijderen van berichten. Ook als de deelnemer er zelf om vraagt.

Bron: http://blog.iusmentis.com/2007/08/27/be ... orumsites/

26 jul 2013 22:27
Profiel
‘64 Kever
Ter kennisgeving, op verzoek van Wim is zijn account verwijderd van dit forum. Er is dus ook geen sprake meer van een comeback van hem, dus ik sluit bij deze dit topic.

26 jul 2013 23:01
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3