Erik met Porsche Boxster 986 zwart VERKOCHT
Hallo allemaal,
Graag stel ik me aan jullie voor. Mijn naam is Erik en ben 28 jaar oud.
Sinds mijn 23ste ben ik ondernemer en mocht ongeveer 2 jaar geleden een droom verwezenlijken.
Namelijk, een zwarte Porsche Boxster, gekocht van forumlid Amazon.
Na bijna 2 jaar met veel plezier te hebben gereden in de Boxster wordt het tijd voor een stap naar de grote broer. Daarom mag de Boxster naar een nieuwe eigenaar...
Onderstaande actie in samenspraak met Moderator Pascal
InfoPorsche 986 2.5 1998, handgeschakeld. Zwart (L741) met een zwart interieur met zilvergrijze en leren accenten.
In 2003 vanuit Duitsland geïmporteerd en in de afgelopen 8 jaar 4 Nederlandse eigenaren gehad. Grotendeels dealer (Wittebrug) onderhouden.
Kilometerstand 118.000 (118.406)
De Boxster is in een mooie originele staat. Alleen de koplamp- en achterlichtunits zijn vervangen door een later type en de originele radio/cassette is vervangen door een Porsche radio/CD-speler.
Opties:
- (573 F) climate control
- (326 F) Porsche CDR22 (was CR21) met extra (originele) versterker(Klangpakket 490 F)
- (659 F) boardcomputer
- (222 F) ASR
- (224 F) ABD
- (273 F) electrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels - (581 F) middenconsole met afsluitbare opbergruimte
- (651 T) electrische ramen
- (657 T) stuurbekrachtiging
- (534 F) antidiefstal alarm (013 F)
Sporttechnik pakket:
-stuggere veren, schokbrekers en stabilisator
-ABD/ASR -voor en achter 10 mm verlaagd
-17 inch Carrera velgen 7J/8,5J (012 F)
Sportdesign pakket:
-airbagafdekking, instrumentenpaneel, deurhandgrepen, handrem, pookknop, deksel middenconsole en antiroll-bars bekleed met leer
-dashboard, middenconsole en deuren bekleed met ruitmotief -metallic grijze accenten in het interieur. o.a. antiroll-bars, stoelschalen, audiopaneel
-3-spaaks sportstuur leer
-sportstoelen
De Boxster staat op Pirelli Zero Rosso’s voor en Good Year Efficient Grip achter met een prima profiel (voor 6mm en achter 8mm).
Het achterraampje van de, verder erg nette softtop, is in de zomer van 2012 vervangen. Daarnaast is er in 2012 en 2013 het volgende groot onderhoud gedaan: Lucht massameter (MAF), motorsteunen, remblokken voor, filters, bougies, Mobil1 motorolie (tweemaal).
Onderhoudshistorie vanaf nieuw bekend. Facturen vanaf 2003 en veel andere documentatie. Alle originele boekjes zijn bij de auto!
Gelet op de staat, kilometerstand en aanwezige historie is 12.500 mijn minimale prijs.
Stuur me even een mail bij interesse (rserik @ hotmail.com)