Paul di Resta heeft anders 53 van de 70 rondes op hetzelfde setje intermediates gereden....
Nou horn, ff een brilletje scoren, intermediates waren het niet (die zijn groen aan de zijkant, en die gebruik je onder halfnatte omstandigheden) Di Resta reed gewoon op de hardere droog weer band ( witte zijkant), later op de super soft, met rode Pirelli zijkant.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
09 jun 2013 22:59
horn
PF #57
Re: Formule 1, seizoen 2013
Bedoelde de medium band. Sorry. Fijn dat jullie zo opletten
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
10 jun 2013 9:54
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
horn schreef:
wat een vreselijk commentaar van die ronald en christijan. Heb me kapot zitten ergeren. Leken wel twee bingo oma's aan de sherry. Misten echt alles door hun hoor-mij-eens-veel-verstand-van-F1-hebben gekakel
Helemaal mee eens! Tot nu toe keek ik dit seizoen alle wedstrijden op BBC. Gisteravond was ik echter erg moe en wilde het mezelf gemakkelijk maken door de race met NL-commentaar te kijken. Volgens mij heeft de frustratie vanwege het commentaar me echter meer energie gekost dan de race op BBC kijken me zou hebben gekost Zelfs de straf die Maldonado kreeg werd aan de aanrijding met Bottas i.p.v. met Maldonado gekoppeld . Moeilijk hoor om dat uit elkaar te houden als je 2x met een Williams in aanraking komt
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
10 jun 2013 10:06
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Kon vandaag geen kant op , dan maar F1 gekeken en dat was geen straf Joh in geen jaren meer zo'n spannende race gezien, had geen tijd om ff weg te zakken Tot op het laatst met die Webber net geen eerste, maar al die klapbanden Heb nu ook Pirelli's eronder, zag er niet best uit Ook mooi die oud F1 rijders te zien, waar blijft de tijd luitjes
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
30 jun 2013 17:30
horn
PF #57
was een spannende middag. als ik nu pirelli's onder mijn auto had liggen ging ik morgen toch met samengeknepen billen de weg op
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
30 jun 2013 17:35
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Jammer voor Hamilton. Mazzel voor Raikonen dat die stukken band niet vol op z'n helm kwamen toen er weer een band uit elkaar spatte
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
30 jun 2013 22:30
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Genoeg actie weer gezien gisteren
Pirelli heeft een klein probleem met die klappende banden ( niet echt reclame voor het merk ) de FIA heeft ze al ter verantwoording geroepen.
Na de klapband van Hamilton leek Vettel met twee vingers in de neus naar de overwinning te kunnen rijden totdat de versnellingsbak het begaf....
Mooie inhaalace van Webber en Hamilton gezien, slechte teamtactiek bij Lotus die Kimi geen nieuwe banden gaven tijdens de laatste safetycar situatie, dat koste hem de tweede plek.
Respect dat die mannen op het gas blijven (en over de curbs blijven rammen) als je weet dat je elk moment de volgende kan zijn met een klapband.... OK, worden er goed voor betaald, weet ik wel, maar toch. Mooi. Leuk voor Nico, toch mijn favoriet, gewoon omdat zijn vader zo'n mooie gast was/is uit de tijd dat F1 piloten nog echte helden waren....
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
30 jul 2013 17:24
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
30 jul 2013 17:24
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Topprestatie van Hamilton weer
24 aug 2013 15:05
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Deze is wel van toepassing met de race van vandaag. Eau Rouge Overlap - Formula 1 vs FIA GT cars Wat een sneheidsverschil...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
25 aug 2013 13:41
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Ja bizar hè
25 aug 2013 13:44
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Jeezes wat is die Red Bull toch snel....
25 aug 2013 16:06
A-Line
LEEUWARDEN
Was het niet de opwarm ronde van de GT Ongelooflijk wat een verschil!!! Mooi filmpje
25 aug 2013 17:46
MY00
Cayman S
Massa heeft toch ook reeds gezegd dat Eau Rouge vroeger een uitdaging was, maar sinds met met de V8'en rijdt niet, gewoon een rechtstuk waar je volgas door heen rijdt.
Maar ze zijn idd wel heel erg snel de f1's tov de Gt's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum