Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:14

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Historic Grand Prix Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Historic Grand Prix Zandvoort
MOD:

2013
30 Aug
01 Sept

Voor de liefhebbers van de historische race cultuur is er op zaterdag 1 en zondag 2 september het Historic Grand Prix op Zandvoort. Een hoogtepunt zal zijn de terugkeer van de Formule 1 op Zandvoort. Wel de oudjes maar toch, de oordopjes kunnen mee. Ook vinden er nog diverse andere races plaats in andere autosportcategorieen een behoorlijk vol programma dus.

Ik heb een uitnodiging om er 2 september bij te zijn met de 356 Gulf. Ik heb een plaatsje gekregen in het Heineken paddock met het oudje :mrgreen: Met enige kans en afhankelijk van het programma bestaat er ook nog de kans om enkele rondjes op het circuit te rijden met de 356 :drive: Ik hoop dat dit lukt, tribunes vol en duinen vol, lijkt mij een geweldige belevenis. ik hoop dan wel op een beetje droog weer :mrgreen:

24 aug 2012 22:13
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Historic Grand Prix Zandvoort 1 en 2 september 2012
Leuk ik ga zelf. 1 september kijken lijkt me gewelldig leuk! Die oudjes zien rijden.

24 aug 2012 22:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Wil hier zondag heen, ga zaterdag al met m'n zoontje naar Zandvoort en pak een camping.

Is het nodig om kaarten te bestellen of kan dit ook ter plekken :?:

26 aug 2012 21:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Voorverkoop is iets goedkoper !? maar ik heb bij Zandvoort races het nog nooit uitverkocht meegemaakt, misschien hoef je niet
in de rij te staan , dat scheelt.
Ik ga zaterdag met motorfiets ernaar toe , want het zal ook druk worden op de weg naar R...........

27 aug 2012 0:06
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
In de buurt, dus ook even kijken naar de oudjes.

Afgelopen vakantie trouwens in het Mille Miglia museum in Brescia (I) geweest. Niet groot, wel leuk en prachtige oude tv-beelden. Helaas weinig Porsches, maar wat een sfeer.

27 aug 2012 22:44
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Super gaaf evenement ! Veel Porsches gezien met een enorm kabaal .volgens mij uitlaat zonder demping.Het waren Porsches uit de 70 jaren.
Er werd Er eentje zoek gereden door een fiat 500 abarth :mrgreen:
die porsche zal zijn dag wel niet hebben gehad.
Prachtig weer echt een aanrader voor oude formule 1 auto's te zien en horen.
Je kan ook in de pits de wagens bekijken en filmen.
Voor wie nog niet is geweest morgen is de race.

01 sep 2012 18:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Morgen goed weer, ik hoorde al goede berichten. Lekker op tijd weg en op mijn gemak naar Zandvoort :mrgreen:

01 sep 2012 19:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Vandaag geweest met mijn zoon, genoten van al het moois :thumleft:

redelijk goed weer en kon op het gemak overal kijken, veel 356's gezien op het "binnen" terrein.

In de middag 2 911 RSR op de baan, leuk om te zien.

02 sep 2012 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
AMERSFOORT
Bericht Historic Grand Prix - Zandvoort - 30/8 - 01/9 * ook Porsche
All,

in het weekend van 30 aug t/m 1 sept is er op Zandvoort een programma met old timers.
http://www.historicgrandprix.nl/

Ik ben er op zondag

Veel plezier :drive:

08 jul 2013 12:24
Profiel
Bericht Re: Historic Grand Prix Zandvoort
Ik ben erbij met mijn broer.
In 2011 aanwezig geweest bij de Grandprix Historique Monaco, erg indrukwekkend.

09 jul 2013 20:18
PorscheForum Rakker
Hoe zit het eigenlijk met parkeren op zandvoort tijdens dit evenement ?
Speciale plaatsen voor een 911-je of tussen de massa ?
En de massa zet auto in de duinen ? Maw in het zand... :roll:

Thanks!
Peter

03 aug 2013 12:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Haarlem
Als je geen VIP pas hebt gewoon parkeren tussen de lease-middenklassers....Als je redelijk vroeg bent is de boulevard het beste, ruime plekken. 3 min lopen.

03 aug 2013 12:37
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Met weer zoals nu zou ik in het weekend sowieso niet met de auto naar Zandvoort gaan, al heb je vip parkeren met een gouden randje, je moet er toch echt eerst zien te komen. Ik pak de trein vanuit Haarlem ( waar je op zondag zo ongeveer overal gratis kunt parkeren).

There are no old Porsches, only new owners.

03 aug 2013 12:39
Profiel
P-Track schreef:
Als je geen VIP pas hebt gewoon parkeren tussen de lease-middenklassers....Als je redelijk vroeg bent is de boulevard het beste, ruime plekken. 3 min lopen.

De plekken op de boulevard zijn juist erg smal.

03 aug 2013 13:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Haarlem
Ligt eraan wat je rijdt. In de parkeervakken bij de reddingsbrigade zijn ze breed genoeg voor een Cayenne en ruimte zat voor zo'n ieniemini 911.... En als je echt vroeg bent zijn er ook nog een paar vakken waar je achter elkaar kunt staan op de van Alphenstraat bij de ingang van het circuit.

03 aug 2013 14:54
Profiel
Je hebt gelijk. De parkeerplekken bij Post Piet Oud zij breed genoeg. De parkeerplaatsen langs de boulevard tussen Bloemendaal en de rotonde zijn smal. Zo smal dat ze snel tot parkeer- en in- en uitstapschade leiden :-(.
Ik spreek helaas uit ervaring.

03 aug 2013 18:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Nog een leuke tip: aan begin van de avond na de 1e dag ff langsrijden. Met een (oudere)Porsche laten ze je zo het middenterrein op en sta je tussen al het moois. Er wordt dan volop gesleuteld en de sfeer is zeer gemoedelijk.

Mensen hebben tijd voor een praatje en je ziet nog eens wat....
:salut:

04 aug 2013 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Wij zijn ook van de partij ! we komen met 1 zwarte 4S (997) cabrio en een zwarte 996-C4 coupe, en ja wij hebben mazzel want we kunnen/mogen op de paddock parkeren tussen al het mooi's want we hadden via de dealer nog aan 2 kaarten kunnen komen :cheers:

04 aug 2013 23:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Zie ik dit voorbij komen en te lezen zie ik dat het bericht is aangepast voor de datum van dit jaar, helemaal goed :D . Ook dit jaar ga ik op zondag naar Zandvoort, we zijn er weer met wat leden van de Porsche 356 club. Een zeer leuk evenement, vorig jaar kon ik het circuit nog op en heb nog twee rondjes gereden. Kijken of het dit jaar weer lukt, alleen niet met de Gulf.

08 aug 2013 22:48
Profiel WWW
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Naar aanleiding van het insturen van een foto voor 50 jaar Porsche kreeg ik onderstaand bericht:

Citaat:
nlangs heeft u uw Porsche geplaatst op de website http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/porsche/. Zoals u heeft kunnen lezen zijn er mooie prijzen te winnen. Eén van de prijzen is een plekje in de line-up van het nu al iconische beeld van’50 jaar Porsche 911’ tijdens de Historic Grand Prix op het Circuit park Zandvoort op zaterdag 31 augustus en zondag 1 september. Daarnaast organiseren wij een showronde over circuitpark Zandvoort met van iedere generatie 3 bijzondere auto’s. Voor deze showronde hebben wij uw Porsche geselecteerd als één van de kanshebbers om mee te rijden in deze bijzondere rit.
Graag ontvangen wij van u een aantal gegevens over uw auto op basis waarvan wij de voorselectie definitief zullen maken. Uiteraard willen wij ook graag weten of u beschikbaar bent om zelf uw auto over het circuit te besturen. In de bijlage treft u een Excel document aan voor de informatie over uw auto en uw eigen beschikbaarheid.
Uw auto kan eventueel overnachten op het circuitpark Zandvoort. Uiteraard hebben wij het liefst dat u zelf de auto bestuurt zodat u optimaal kunt genieten van dit bijzondere moment. Gratis VIP toegang wordt natuurlijk geregeld tijdens het evenement.
Graag horen wij of u in de gelegenheid bent om deel te nemen aan de showronde over het circuit tijdens de bijzondere Historic Grand Prix. Wij ontvangen graag het antwoordformulier in de bijlage ingevuld retour aan ondergetekende.
Indien u meer informatie wilt of nog vragen heeft, neem dan gerust contact met mij op.

Schijnbaar weinig foto's van de 996? :mrgreen: Heb een bericht verzonden en wacht even af wat er gaat komen.

09 aug 2013 22:07
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Kaartjes nodig :?:
viewtopic.php?f=17&t=45369

29 aug 2015 9:55
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]