Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Cayman meeting zondag 4 augustus
Nou en???? Leef!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 aug 2013 11:13 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Idd prioriteiten liggen anders vandaag, besloten dat als ik iets doe met de Cayman vandaag, dan is het rijden . Morgen kijken we wel weer. Voor de late lezers, kom gezellig langs. Ook als je zelf (nog) geen Cayman hebt: Chalet Helenaheuvel St. Helenalaan 2 3941 EH Doorn Tel: 0343-412062 Route vanuit de richting Utrecht - Neem de afslag Maarn[afslag 21] richting Doorn - Ga na 350 m rechtsaf op de Amersfoortseweg (N227) richting Doorn - Ga na 2.4 km linksaf de Maarnse Voetpad op - Ga na 400 m schuin links de Sint Helenalaan op en volg de weg naar de parkeerplaats http://www.helenaheuvel.nl/
|
03 aug 2013 14:18 |
|
|
Halfpenny
|
Jongens - helaas ga ik morgen niet omdat vandaag heb ik mijn Cayman verkocht !
Ik heb het ingeruild voor een van de laatste lucht gekoeld 911's - een 993 C2 uit 1997.
Als ik haar hebt wil ik foto's doen.
Maar succes morgen!
|
03 aug 2013 17:28 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Jammer maar Congrats! Niks mis met een 993
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
03 aug 2013 18:06 |
|
|
Halfpenny
|
Dank je mbembe
|
03 aug 2013 18:45 |
|
|
computercottage
997 4S / C-klasse Estate, IJsselstein
|
Hallo allemaal,
Mijn naam is Faisal en ik ben woonachtig in IJsselstein. Ik ben nieuw op deze forum. Ik zal me straks voorstellen. Graag wil ik weten of ik morgen mag komen met mijn Porsche 911 4S.
Groeten, Faisal
|
03 aug 2013 21:19 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
Porsche lifestyle blogDen Haag
|
Hi Faisal, in principe is morgen de enige rit die alleen voor Caymans is en juist een keertje niet voor 911's. Mocht je desondanks graag willen langskomen, ben je natuurlijk welkom.
|
03 aug 2013 21:23 |
|
|
computercottage
997 4S / C-klasse Estate, IJsselstein
|
@MartinW Bedankt voor de snelle reactie.
Ok duidelijk. Dan zal ik niet in jullie vaarwater komen. Jullie veel plezier morgen.
|
03 aug 2013 21:42 |
|
|
Frank64
Noord Brabant
|
Ga het morgen helaas niet redden. Dis van most likely to likely not. Helaas maar komt vast een vervolg.
Veel plezier
_________________________________________ Boys will be boys, what changes is the price of our toys!
|
04 aug 2013 0:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Afhakers. Cayman verkocht prima. Maar je hebt hem toch nog? Rijen dan! wel gefelciteerd met je 993 trouwens! Veel plezier vandaag vanuit een zonnig (29 graden om 8 uur ) spanje!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 aug 2013 8:11 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
Ok mannen (en dame), dit is de stand van zaken:
1) MartinW JA 2) Porcay JA 3) MP944 ?? 4) mbembe JA 5) caelin JA 6) jeff_911 JA 7) Frank64 NEE 8 ) Jaap911 ?? 9 ) Marcel 987 JA 10) Halfpenny NEE, maar gefeliciteerd met de 993! 11) Leo1965 JA 12) Lemmens JA
Sowieso zijn we dus met een Cayman of acht, en daar kan nog een Cayman en een 968 bijkomen. Tot straks!
|
04 aug 2013 8:54 |
|
|
jeff_911
|
MartinW & Porcay (en Horn ook natuurlijk): bedankt. Leuke dag, met leuke route. Wel veel fietsers, maar het blijft mooie omgeving om in te rijden. Maarre.......Foto's
|
04 aug 2013 19:10 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
Vooral ook veel dank aan jou en Faye voor het navigeren. Het was - in mijn bescheiden visie - een errug geslaagde eerste Cayman meeting, die behoorlijk naar meer smaakt! Dit gaan we vaker doen!!
|
04 aug 2013 19:23 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Leuke route en heel veel zwaaiende, wuivende fietsers naar ons! Wat een gezellige mensen die fietsers zeg, of wuifden ze nu omdat we volgens hen iets te hard reden (het leek hier wel op) Was gezellig heren en dames! Horn vanuit een warm Holland bedankt voor de rit en geniet daar in het nog warmer Spanje!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Laatst bijgewerkt door mbembe op 04 aug 2013 22:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 aug 2013 20:53 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Prachtig evenement! In Wijk bij Duurstede en op de Amerongse dijk zullen er vele fietsers zijn die, net als de 8 deelnemers, goede herinneringen zullen hebben aan de Cayman Grappig dat vrouwen dan van onder uit gaan zwaaien en mannen midden op de dijk rijden.....heel eventjes dan. Wat een geplof en gegrom van de langsrijdende bolides Jongetjes en oudere jongetjes die langs de kant staan te tellen. Het gefluisterde 'dat zijn Porsches' met de glimlach erbij; wij staken weer eens de duim op en bleven genieten! Drie echte paren, een vader met zoon en 4 onbestorven weduwnaars (Brabants voor mannen die de vrouw thuis hadden gelaten) gingen vanaf de Helenaheuvel, na wat bandjes trappen en een hapje en drankje, op pad. De onvolprezen Honk your Horn rit (revisited edition 2013) was hun doel en genoegen . Twee geplande afwijkers, zodat we met 6 Caymans aan kwamen bij het einddoel, waar we onder het genot van jazzklanken en de alom aanwezige zon genoten van de nazit. De conclusie was duidelijk: de allergrootste Cayman rit ooit gehouden was een succes (ook omdat het de eerste was ). Foto's volgen.....ben nu aan het na genieten
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
04 aug 2013 21:21 |
|
|
jeff_911
|
Waar blijven de foto's? Moet wel wat hebben om te showen tijdens de koffie morgen . Trouwens vergeten dit te vragen vandaag: Wie rijdt er op 98 en wie op 95? (En wie op V-power oid?) Serieuze vraag dit!
|
04 aug 2013 23:34 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Ik rijd op 98, bij voorkeur en vrijwel uitsluitend BP Ultimate, maar af en toe ook Shell V-power. Foto's: don't push me.......gaan komen
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
05 aug 2013 7:55 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
De slimste mensen van het PF zagen dit natuurlijk al aankomen: http://www.vierenzestig.nl/9401/verkope ... r-dan-911/
|
05 aug 2013 8:46 |
|
|
Porcay
|
Ze picjurs: Aan 6 deelnemers heb ik via Wetransfer het hele setje van 22 foto's gestuurd. Als de twee andere deelnemers interesse hebben dan graag via pb een emailadres. Twasleuk!
|
05 aug 2013 9:02 |
|
|
Tom
|
V-power is 97 (en op de pomp staat 95, omdat 97 officieel niet bestaat). Behalve in Duitsland, daar is een 100 octaan variant.
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
|
05 aug 2013 9:36 |
|
|
Marcel987
's-Gravenhage
|
MartinW & Porcay bedankt voor de organisatie mijn vrouw en ik vonden het heel gezellig en kijken uit naar een vervolg, maar dan wel buiten de vakantie graag, leuk om te zien dat het bijna allemaal type 1 Caymans waren en hoe enthousiast iedereen erover praat. Ikzelf was in 1e instantie geen Cayman fan maar doordat mijn vrouw het een leuker model vond dan de 911 toch gekocht na de proefrit was ik al gelijk om, hier heb ik geen moment spijt van gehad.
Tot de volgende keer,
Jolanda & Marcel.
_________________________________________ Cayman 987 S
|
05 aug 2013 12:49 |
|
|
jeff_911
|
Leuk, thuis snel de rest downloaden
|
05 aug 2013 13:29 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
hey Jeff lekker makkelijk he zelf geen foto's maken en dan aan anderen vragen waar ze blijven mijne volgen als er iets tussen zit, maar nu eerst nog ff aan het werk Ik rij alleen BP ultimate (98 dus). Ben begonnen met 95 en vond dat ie haperde/inhield als ik ineens het gas onderin drukte. Bij 98 heb ik dat niet, maar misschien is het maar een gedachte
Laatst bijgewerkt door mbembe op 05 aug 2013 17:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 aug 2013 14:28 |
|
|
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
|
Ik rij wat voorhanden is, meestal 95, soms BP Ultimate (98). Shell V-Power is gewoon 95 en vind ik dus een rip off Overigens wil ik nog wel een keer testen of het extra aantal km's dat ik kan rijden met een tank 98 het prijsverschil tov 95 rechtvaardigt. Het is alleen lastig om twee 600km lange "ritten" te maken bij normaal gebruik van de auto, zodat je nooit zeker weet of de brandstofbesparing komt door minder filekm's of door de 98
|
05 aug 2013 14:44 |
|
|
Leo1965
CaymanNumansdorp
|
(mede)deelnemers, organisatie,
Een bijzonder geslaagde rit, misschien was het weer (te) goed. Iets minder fietsers had op dit mooie stukje Nederland met afwisseld landschap van dijken, bossen en leuke voorname dorpjes. No-show aanmelders hebben veel gemist en hoop een volgende keer op nog meer aanmelders.
Al-met-al een top-rit met topauto's, leuke deelnemers.
|
05 aug 2013 16:03 |
|
|