Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:33

Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Maarten memorial ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Maarten memorial !
Ik begrijp niet goed wat iemand bezielt om een evenement op het porsche forum te plaatsen terwijl maar 1% misschien welkom is.
Beetje in de trend van hallo ik geef een leuk feest en wil je hierbij laten weten dat je niet welkom bent.

25 jul 2013 20:03
Profiel WWW Facebook  Twitter 
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Daarom heeft ts het geplaatst !

25 jul 2013 20:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Sowieso een beetje vreemd dat men 99% van de Porsches uitsluit maar wel in hun top 5 van fondswervers een Porsche staat. Ook nog eens Porsches over 1 kam scheren met EVO's, WRX-en terwijl die toch, en laat ik het netjes zeggen, een ander karakter EN een andere berijders categorie kent.

Ik begrijp best dat de animo van rijders per jaar kan verschillen en dat er wel eens een tekort aan 'exclusieve' auto's kan zijn, maar pas dan wel je website aan want dit alles lezende voel ik mij niet welkom.

25 jul 2013 20:22
Profiel
911 3.2 Carrera
Trouwens, hoe is de sfeer bij zo'n evenement(relaxed of lopen kakkers rond bijv. ) ...ik heb nog nooit aan zo'n zoiets meegedaan.... :?:

25 jul 2013 20:33
Profiel
Moderator
PF #57
relaxed. kakkers. :cheesy:

25 jul 2013 20:39
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Dial_888 schreef:
Trouwens, hoe is de sfeer bij zo'n evenement(relaxed of lopen kakkers rond bijv. ) ...ik heb nog nooit aan zo'n zoiets meegedaan.... :?:

Weet niet wat voor P je hebt maar je zal het wrs ook niet gaan ervaren want de jouwe is vast niet exclusief genoeg :ba:

Snap trouwens niet dat een Cayman niet mee mag doen, die heeft bijna niemand dus is toch exclusief genoeg :mrgreen:

25 jul 2013 23:30
Profiel
964 C2
:mrgreen:
En een paar hoge hakken aan, dan ben je helemaal het heertje en kakker genoeg.

26 jul 2013 0:03
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Verschijn jij dan maar op hoge hakken, want kerels en hakken....

26 jul 2013 0:27
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Maarrreeehh. Wim, hoop niet dat je weer gaat. Was blij verrast dat je je weer meldde. Bij forums hoort ook gezever, al is leuk soms anders. Laat je daardoor niet verjagen en post voor degenen die het wel waarderen. ;-)

Ps. Heb een jaar Lotus gereden, en me begeven in die zogenaamde scene. Al parkeer je er een GT2 naast, ze blijven het een kever vinden. Voorlopig moet ik de eerste Lizzy nog vinden met fatsoenlijk 100k op de teller. Cheap ass shit.

26 jul 2013 0:38
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Zou onze Fiat Panda 100HP wel exclusief genoeg zijn?. Toch een soort Ferrari maar dan zeldzamer...
Moet haast wel want er rijden meer Porsches rond dan 100HPtjes :mrgreen:

26 jul 2013 5:42
Profiel WWW Facebook  Twitter 
‘64 Kever
Ach, wat is exclusief? Ik kan me nog een rit herinneren waarbij ik destijds met de ENIGE 911-SC daar was. Wel een paar 3.2's, wat Carrera-3.0's en ik geloof 3 2.7's, maar maar EEN enkele SC. Gezellige dag, helemaal leuk. Kom je naderhand thuis, staan er alleen maar foto's op het forum van de GT3's en Turbo's... Waar er stapels van waren... Vond dat toen erg grappig ;)

Exclusief wordt nog heel erg vaak met "duur/veel geld" geassocieerd als je het mij vraagt ;).... Is wellicht een andere omschrijving van hetzelfde woord? :cheesy:

26 jul 2013 10:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 Boxster
Leeuwarden
cabrio wim schreef:
Zit hier op mijn gemakje op de zaak bij Timo met een lekkere Ristretto, en zal proberen nog een toelichting geven waarom ik zo (verkeerd) reageerde.

cabrio wim schreef:
Waardeloos gebeuren met zeer groot dikke nekken gehalte. :ass

horn schreef:
Waardeloos evenement? Absoluut niet. Moet je de gastenboeken en reacties van de deelnemers lezen! :idea: En zien hoeveel mensen ze er blij mee maken! Vind het echt een waardeloze reactie. Had ik niet van je verwacht. dat jij je er niet thuis voelt is natuurlijk prima. Maar dat geldt zeker niet voor iedereen.

So be it.

Doelde ik meer op de organisatie en niet voor de mensen zelf die deze ziekte hebben of deze patiënten een mooie dag te geven.

cabrio wim schreef:
Dus boycotte die handel, hoe erg ook voor die mensen, hadden ze maar niet zo hoog moeten inzetten. :idea:

Wilde daar met aangeven om met de Porsches lekker thuis te blijven, als we zo niet welkom zijn, waarom dan wel gaan als ze in nood zitten als ze een tekort aan auto's hebben.

De reden dat ik waarschijnlijk daarom zo fel reageerde is omdat het mij na 4 jaar nog ontzettend hoog zit wat er toen gebeurd is, en om dit nu allemaal op het forum te gaan gooien wat daar de reden van is vindt ik niet nodig, heb ook mijn eigenwaarde, en voor mensen die sensatie zoeken/willen ga je de Telegraaf of Story maar lezen. :twisted:

Vergeet normaal negatieven dingen vrij snel en ben verder een positief mens die in het leven staat.

Misschien ben ik wel de eerste klas eikel voor sommige, maar stoor mij daar niet aan, wie mij in RL kent weet beter hoop ik. :wink:

En mensen of kinderen met deze ziekte gelukkig maken kan ook op een andere manier als elke keer (te) patserig uitpakken, zijn soms maar hele kleine dingen voor nodig.

Afbeelding

nog een toelichting op de vraag van foto: is onze hond Jacky, en is fotomodel. :wink:
Maar Neal had de gehele dag meer interesse in onze hond dan de Porsches of andere auto's

Ik hoop dat mijn toelichting nu duidelijker is, en ik ben geen Heintje Davids of hoe die ook mag heten, dus mijn besluit staat nu definitief vast.

Wens ik jullie verder allen een goede gezondheid toe, en nog veel plezier hier op het forum.

Toen ik de maarten website las kreeg ik ook wel een raar gevoel. Ben het volledig met CabrioWim eens.

27 jul 2013 8:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
Pascal schreef:
Ach, wat is exclusief? Ik kan me nog een rit herinneren waarbij ik destijds met de ENIGE 911-SC daar was. Wel een paar 3.2's, wat Carrera-3.0's en ik geloof 3 2.7's, maar maar EEN enkele SC. Gezellige dag, helemaal leuk. Kom je naderhand thuis, staan er alleen maar foto's op het forum van de GT3's en Turbo's... Waar er stapels van waren... Vond dat toen erg grappig ;)

Exclusief wordt nog heel erg vaak met "duur/veel geld" geassocieerd als je het mij vraagt ;).... Is wellicht een andere omschrijving van hetzelfde woord? :cheesy:

:cheers: totaal mee eens !

27 jul 2013 8:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
Toen ik klein was en moest kiezen tussen een 911 Sc of een m5 wist ik wel wat ik koos! Porscheeeeeee 8) inplaats van die lompe 5 serie !

27 jul 2013 8:36
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Zoals de wijze chinees zei: "Opinions are like assholes, everybody has got one...." :mrgreen:

27 jul 2013 9:42
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Maar de ene kont is mooier dan de andere :D

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 jul 2013 10:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Laat meer autos meerijden, dan kunnen er meer kids meerijden. Daar ging het om toch?

Maar geen porsches en wel lotussen, dat vind ik wel opmerkelijk?

10 aug 2013 23:52
Profiel
PorscheForum Rakker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Ja... Baal d'r flink van. Vorig jaar met de Lotus het bericht, jou kleur en type hebben we al zat.

Dit jaar kreeg ik op het laatste moment toch nog de mogelijkheid mee te doen met nota bene mijn 993! Alleen stonden er toen al teveel afspraken in m'n agenda. Helaas verstek moeten laten gaan...

11 aug 2013 0:07
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Het bevreemd me dat je met je Lotus niet mee mocht doen :scratch:
Ik heb me een tijdje terug eens goed verdiept in de Maarten Memorial door alle commotie die er hier over was.
Maarten was gek van Lotussen en had zelfs zijn eigen bedrijfje voor Lotussen. Hij zou nooit een klant/liefhebber hebben geweigerd met een Lotus volgens mij dus vind ik dit zeer opmerkelijk. Daarbij hadden ze dus weer iemand blij kunnen maken met een ritje.

Ik krijg dan toch weer het gevoel wat ik al eerder heb gezegd in dit topic: volgens mij is het zijn doel voorbij geschoten...

11 aug 2013 10:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2