Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
.. maar dan moet ik er natuurlijk ook even bij zeggen dat er het volgende aan de 964 gedaan is: - Draagarmen voorzijde gereviseerd
- Motor geheel opnieuw afgesteld (distributie, kleppen. timing)
- Koppeling, drukgroep en hulp-cilinder vervangen
- Hoogte afgesteld, uitgewogen en uitgelijnd
- APK en uit de schorsing gehaald
.. eigenlijk dus nog (veel) meer gekocht, dan alleen die toerenteller.
|
31 jul 2013 9:00 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Wellicht weet de verkoper of dit ook voor de 997 te krijgen is?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
31 jul 2013 13:33 |
|
|
de911gek
|
Vind het ook een coole gadget.. maar deze schijnt voor de 997 niet te bestaan... @Johann: als ik het toch mis mocht hebben laat het even weten.
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
31 jul 2013 14:41 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Had geen idee of deze extra 'rear spoiler button' eigenlijk plug-and-play te installeren was. Maar het blijkt best wel een werkje te zijn (alles relatief gezien natuurlijk)... De installatiehandleiding is hier te vinden voor de liefhebber.
|
31 jul 2013 15:57 |
|
|
Wido964
|
|
05 aug 2013 17:27 |
|
|
Stephan911
|
Een verchroomde ''911 badge'' (van de 991) gekocht omdat ik dat persoonlijk mooier vind staan achterop als Carrera 4
|
05 aug 2013 18:14 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Nieuwe bougies, bougie-kabelset, rotor, verdeelkappen en benzinefilter. Rijdt echt merkbaar beter
|
05 aug 2013 18:56 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
een hele mooie hoes voor mn 997 van Rob
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
05 aug 2013 19:15 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Veel plezier ermee.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
05 aug 2013 19:22 |
|
|
Glas_911
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 BoxsterLeeuwarden
|
Nieuwe Xenon Lampen (wat een verschil) Nieuwe Ledjes rondom Polijst machine Polijst pasta Remvloeistof (verversen) Hamertje voor het raam Cockpit spray Leer conditioner Morgen word een heerlijke dag om alles in te bouwen en te poetsen!
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
12 aug 2013 20:43 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Ben benieuwd naar het resultaat. Wat voor polijstmachine heb je gekocht?
|
12 aug 2013 21:38 |
|
|
Glas_911
|
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
12 aug 2013 22:14 |
|
|
Stephan911
|
gaaf, past dit zonder aanpassing op de bestaande plekken?
|
12 aug 2013 22:21 |
|
|
Glas_911
|
Ja
|
12 aug 2013 22:31 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Bistein B6 short rondom... kan hem weer heerlijk om de bocht smijten
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
18 aug 2013 11:20 |
|
|
Stephan911
|
Gave set ! ben ook nog aan t rond kijken voor een set voor mijn 996-C4 , wat mag zoiets netjes ongeveer kosten? is een schroefset neem ik aan ?
|
18 aug 2013 13:24 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Het is geen schroefset ,, ik had al verlaagde veren met precies de juiste hoogte.
Alleen schokbrekers tussen 1000 en 1200 euro zonder montage. schroefset kost ongeveer 2x zoveel
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
18 aug 2013 13:33 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Ik heb die spoiler schakelaar + indicator gemonteerd. de draden voor het inschakelan van de spoiler is geen probleem , maar de draden voor de led indicatie moeten achter op de cockpit worden aangesloten..... was een minder leuk klusje .. had zelf gehoopt dat het minder werk zou zijn. Hoe dan ook zit het er in , en ik ben er blij mee ..
|
18 aug 2013 13:36 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
En wat was er precies minder leuk? Onduidelijke beschrijving?
Heb je ook foto's gemaakt tijdens montage?
Ik mag er ook nog aan beginnen...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
18 aug 2013 17:47 |
|
|
pascalli
|
Vandaag op de T een 4 pipes Abarth demper gemonteerd.
|
18 aug 2013 20:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Doe is ff een sound-clip
|
18 aug 2013 20:16 |
|
|
Clemento
|
mooi op tijd voor Porsche Tunnel Challenge Rottterdam.
|
18 aug 2013 21:20 |
|
|
pascalli
|
Had er eerste een open uitlaat met decibel-killer op zitten. Dus het geluid is een stuk zachter en geen backfires meer. Leuke uitlaat om te zien. Deze zat er eerst onder: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=39160Geluidje volgt morgen ....
|
19 aug 2013 0:04 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Handleiding is duidelijk , er moeten een aantal draden bijgeprikt worden op een van de stekkers achter de cockpit. Bij de eerste poging maakte een draad geen goed contact, dus nog eens moeten losmaken en checken.. Is niet lastig , maar wel oppassen wat je doet .. Verder uitkijken indien je een lederen dashboard hebt ... gebruik een handdoek om de cockpit op te leggen , niet direct op je dashboard leggen ,,, kan deuken in het leder geven ( had ik gelukkig ergens gelezen ) Dus ,, gewoon aan beginnen als je er tijd en rust voor hebt , dan gaat het zeker lukken
|
19 aug 2013 8:23 |
|
|
Liam
964C2010
|
Na de "basisaanschaffen" alweer een paar aankopen verder.... - Cup rohr van Olaf; wat een heerlijk geluid - Moltex pyama - Koni Sport Kit & consolebakje van Carnewal (wel binnen, nog niet gemonteerd) - Nieuwe klok & benzine- & oliemeter van eBay (Klok deed het niet, ook niet na 2 dagen doorsolderen; de benzinemeter begon te bladderen) - Parrot Asteroid radio / BT carkit - Cult Werk RS luchtinlaten (liggen bij de spuiter) - roestplekken op paravans weggewerkt Er staan nog een paar dingen op het lijstje, maar ze wordt al meer zoals ik haar hebben wil
_________________________________________ Life's too short to drink bad wine or drive boring cars
|
19 aug 2013 11:27 |
|
|