Wel wennen inderdaad. Vandaag rustig de auto leren kennen en vooral lekker rondgereden. Stukje tussen Meeuwenmeer en Ramshoek voelt zoekerig en gaf me onvoldoende vertrouwen om tempo op te voeren. Volgende keer met Paul erbij eens kijken wat we met veerafstelling kunnen doen. Vandaag was louter genieten
Ik was er vandaag ook, met de E30 M3, en heb Arjen zijn witte 964 ook even goed bekeken. Wat een geweldig geluid, en hij ziet er heel mooi opgebouwd uit. Alleen geen kachel, dat lijkt me toch echt niet zo practisch.... Maar hij klinkt en gaat geweldig!
06 apr 2013 23:02
ASW
718 Spyder
Re: TRACKDAYS 2013
Jouw E30 was ook niet te versmaden Frank
Geen kachel, wel voorruitverwarming en een 'fan' voor koele lucht (vergelijkbaar aan een speedboot motorbin fan). Scheelt gewicht, net als de kunstoframen aan achter en zijkanten
Overigens; weer een topdag Gert
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
07 apr 2013 0:03
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Was weer top! Frank, echt mooi zo'n orginele E30 M3!
Binnenkort zijn er weer een aantal mooie trackdays, hierbij de informatie: Op DFTrackdays kan je op een veilige manier maximaal genieten van het rijden op het circuit. Ideaal voor beginners of minder ervaren circuitrijders!
Laatst bijgewerkt door Gert op 29 jun 2014 10:40, in totaal 1 keer bewerkt.
30 jul 2013 20:08
Gert
Even extra onder de aandacht brengen want het is de eerste keer dat we het doen. Aanstaande zaterdag hebben we op circuit Zandvoort sessies van 1 uur. Hierdoor is het mogelijk om voor € 75,- op het circuit te rijden! Van 09.00 - 13.00 rijden is € 225,-
Lijkt me gaaf. En ik heb toch nog 290 euro aan de lat staan bij Peter omdat ik de Bilster Berg toch heb geskipped Ik ga kijken of ik de equipe voor pakket 2 rond kan krijgen.
17 aug 2013 23:06
Gert
Leuk Frank, heb je voor de zekerheid alvast op de lijst gezet, maximaal aantal inschrijviingen is 30.
Er zijn diverse extra trackdays in november en december:
donderdag 14 november: trackday circuit Zandvoort NIEUW: zaterdag 7 december: driften in Weeze. Voor beginners (incl. instructie) en gevorderden driften op een schitterende locatie. Je kan driften met eigen auto, maar we hebben ook huurauto's beschikbaar.
Komende vrijdag (de 13e) veel Porsches op circuit Zandvoort, onder andere Harry Verkerk met een aantal 944 cup auto's. De vrije raceklasse ADPCR is ook uitgenodigd. Er zijn nog plaatsen om te rijden beschikbaar, kijkers zijn uiteraard ook welkom!
De laatste trackday van dit jaar is zondag 29 december, de kalender voor 2014 volgt binnenkort!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum