Auteur |
Bericht |
Url
911 SCBelgie
|
Re: Porsche foto van de dag - deel 2
Met Ruf keramische remmen, beste ophangingscomponenten beschikbaar,... Heb de thread gezien op Pelican. Heel indrukwekkend!
|
14 aug 2013 8:22 |
|
|
drknauf
|
thnx met die jaquar ? of met de wagen van bert ? bertus z,n wagen heeft al voor mn lens gelegen : en jeroen ik heb geduld hoor gast . enjoy over there in the states bro .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 aug 2013 8:34 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
De RWB van Bert inderdaad. Ik had je foto's al gezien op 't Volksforum. De Jaguar was een dealer auto, een vriend van me werkt daar en hij moest even een testrit doen. Ik was er toevallig en het werd zo een erg leuk ritje. We zagen die RWB staan waar ik met m'n telefoon wat foto's van maakte. Bert zag dat en gebaarde naar ons dat hij de F-type graag wilde zien Hebben toen wel even staan babbelen en hij liet de rest van z'n collectie zien. Erg vriendelijke man!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
14 aug 2013 8:46 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Daar hoef ik niet heel erg mijn best voor te doen Gisteren waren we op het Concours on Ocean Avenue, in Carmel Emory Outlaw 356 met 4 cilinder 911 motor en heel veel andere coole details...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 aug 2013 19:21 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
16 aug 2013 9:12 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
17 aug 2013 11:11 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
|
18 aug 2013 23:17 |
|
|
Archiebald
987 Boxster S
|
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
19 aug 2013 20:50 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Mooi zoveel 993's, was er een 993 tentoonstelling? Toen ik er een half jaar terug was stond er maar 1
|
20 aug 2013 14:04 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
|
20 aug 2013 15:52 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Staat nu zelfs een speedster..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
20 aug 2013 22:15 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
356 @ Laguna Seca, afgelopen zaterdag
|
21 aug 2013 1:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Jammer dat de foto bewogen is ..
|
21 aug 2013 2:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
't was ook een hele snelle 356
|
21 aug 2013 2:04 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
|
21 aug 2013 23:09 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik die spoiler van de GT3 helemaal niets. Doet me altijd denken aan jonge knulletjes met een Civic. Zo'n spoiler hoort niet op straat, alleen op het circuit. De vorige spoiler met die aluminium staandertjes was nog erger. Ik vind de turbo dan ook veel mooier! Zal mijn leeftijd wel zijn...
|
22 aug 2013 3:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
't laatste ... Nope - vind dat soort vleugels op pootjes ook (alleen maar) op circuit-auto's horen
|
22 aug 2013 5:15 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Gezien de doelstelling van een GT3 heb ik, in dit geval, met een achterspoiler weinig problemen. Stoor me eerder aan al die koelgaten bij de Turbo, die vind ik eerder over the top... Nuja, iedere sjaak...
|
22 aug 2013 9:04 |
|
|
drknauf
|
als je met die digitale schiet next time op sportstand en autolock zetten als je met die analoog geschoten hebt heb ik niks gezegd welk circuit was dat dan ? laguna seca ofzo .
|
22 aug 2013 9:58 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Staat onder de foto, Sherlock..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 aug 2013 10:58 |
|
|
drknauf
|
dat had m,n blindegeleide hond niet gezien sorry jeweettoggg ik kijk alleen maar plaatjes .
|
22 aug 2013 11:05 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Hoi Dr Knauf, Ken u dat ff uitlegguh voor de gewone jongens onder ons? Sportstand=> snellere sluitertijd neem ik aan autolock=> ??? en meer tips zijn ook welkom! greetsssss
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
22 aug 2013 11:19 |
|
|
drknauf
|
de puntjes in je scherm kunje instellen bij de meeste camera,s
op die puntjes zet de camera het beeld scherp !
dus als je het puntje dus maar 1 ! in het centrum zet
en je richt op het object wat je scherp wil hebben (en je drukt half in) dan locked die zich op dat voorwerp scherp!
al beweeg je alle kanten op zolang dat ding wat je scherp hebt gesteld in beeld blijft dan leg je dat object wat je gelocked heb scherp vast en de rest is dan geblurred !
en dan kunje met de sluitersnelheid de hoeveelheid blur instellen/bepalen!
blur is de benaming van het bewegende achtergrond beeld terwijl het object scherpgesteld in beeld is gebracht !
ik hoop het zo een klein beetje uitgelegd is, zo niet vraag er maar op los
ge edit :
ff erbij uitleggen sorry :
nadatje hem dus half ingedrukt hebt stel je je camera in op desgwenste compositie en klikt daarna de half ingedrukte nop doahhh !
.
Laatst bijgewerkt door drknauf op 22 aug 2013 11:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 aug 2013 11:40 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Sport stand? Zit er niet op en doen we ook niet aan... Gewoon diafragma en sluitertijd instellen en vooraf focussen Zeg maar analoog, maar dan digitaal Ook niet bepaald de lens om dit soort foto's te maken (35mm op APS/C = 50mm fullframe). Plaatje is dus ook nog een uitsnede van een veel groter beeld
|
22 aug 2013 11:49 |
|
|
drknauf
|
dan moetje heel goed kunnen rekenen of veel proberen tot je hem scherp hebt ! maar das heel lastig controleren in zo,n klein beeldschermpje ! anaalloog jij knipt je stickahs toch ook niet meer met de hand uit gekkenhuis
|
22 aug 2013 11:53 |
|
|