Krakend koppelingspedaal bij 996 C2 - Hoe te verhelpen?
Auteur
Bericht
996expon
Krakend koppelingspedaal bij 996 C2 - Hoe te verhelpen?
Wie helpt mij met het volgende: Mijn koppelingspedaal gaat zwaar en kraakt. Koppeling is zelf goed. Hoe kan ik dit (laten) verhelpen?
MOD: Topic titel aangepast. Type Porsche en vraag toegevoegd
20 aug 2013 15:35
DennisvdB
Re: Krakend koppelingspedaal bij 996 C2 - Hoe te verhelpen?
Op het koppelingspedaal zit een veer welke mee helpt om het pedaal terug te laten komen, kijk deze eens na. Dat zou wel eens het euvel kunnen zijn. Is de koppeling al eens vervangen? Zo ja, wanneer?
21 aug 2013 22:37
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Beetje WD40..?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
21 aug 2013 22:45
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
WD 40 zou ik niet gebruiken - eerder PTFE spray of iets wat daar op lijkt qua eigenschappen ..
21 aug 2013 23:33
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Waarom niet Olaf?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
22 aug 2013 8:48
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Internet:
Citaat:
TEFLON SPRAY is een glij- en antihecht smeermiddel voor langdurige en hoge belasting. Tast kunststoffen niet aan.
Citaat:
De naam WD-40 betekent ‘water displacement’ (vochtverdringer) veertigste testformule.
WD40 lijkt wel lekker te smeren in het begin, maar de werking neemt snel af...
22 aug 2013 10:34
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Is toch prachtig voor trouble shooting.... weet je gelijk of dat de "kraak" plek is..... en het blijft niet vettig....
22 aug 2013 10:49
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum