Auteur |
Bericht |
Stephan911
|
Re: Magnus heeft 'm te koop staan ( veiling)
Ik heb best RESPECT voor Magnus Walker, hij heeft dit na jaren hard werken immers opgebouwd, is ook Porsche liefhebber in hart en nieren, en ik vind het juist gaaf om dat te delen met fans ! Jammer dat sommige mensen zo snel jaloers zijn op hem... En bovendien geef ik Magnus groot gelijk om te vragen wat ie wil, die Porsche is inmiddels best bekend , t is ook net wat een gek ervoor geeft / over heeft. ieder z'n ding
|
19 aug 2013 17:28 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat is dus ook gebeurd
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 aug 2013 17:52 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die is te netjes
|
19 aug 2013 19:44 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Magnus heeft 'm verkocht ( veiling)
mijne dan. beetje stickeren en hup.
_________________________________________ oud is beter
|
19 aug 2013 19:56 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Is te nieuwe meuk.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
19 aug 2013 22:42 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
schroef ik er een ander bumpertje op.
|
19 aug 2013 22:45 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Mja, maar dan zit je daar met je moderne (korte) kofferklep enzo...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
20 aug 2013 11:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
you see too many bears.
|
20 aug 2013 11:38 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
De motorklep heeft geen louvres, maar daar kun je ook een keer met je jachtgeweer op schieten...............
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
20 aug 2013 16:28 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Volgens mij had Magnus zijn geld al in de Fashion verdient en is daarna pas met die porsches gaan klooien(waar doet ie het van he? ) En hij heeft toch een visie die we allemaal gaaf vinden. Maar anyway respect......zou willen dat ik het zo voor elkaar had.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 aug 2013 7:35 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
+1
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 aug 2013 9:04 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Sorry voor de late reactie.... 'K heb inderdaad wel veel voor 'm gedaan ja, maar Magnus heeft daarentegen ook erg veel voor mij geregeld... Een beetje "give & take" zeg maar.. Als 'k op dit moment een auto zou willen kopen in California zou hij zo weer voor me gaan kijken, testrijden, en eventueel de auto ophalen en shippen... Altijd handig zo'n contact.. Leuk om te zien dat er ook mensen "verder kijken" en niet meteen gaan oordelen over iemand... Magnus is al jaren met Porsches bezig en via de fashion- en filmindustrie zat hij inderdaad al aardig goed in de slappe was..... Toch knap als je ooit met 500 dollar op zak naar LA bent gevolgen en je ding bent gaan doen. Ga maar eens een praatje maken met 'm in Rosmalen... Hij is in het echt heel anders als in de docu vind ik... Echt een relaxte kerel.
|
23 aug 2013 10:36 |
|
|
drknauf
|
jatogggjeweettoggg ik kan niet wachten rosmalen akira nakai , magnus walker en wie komt er nog meer, word wel iets van internationale allure .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 aug 2013 11:10 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Oh cool..!! Dus Mr. RWB komt ook....!! gaaf!
|
23 aug 2013 11:32 |
|
|
DennisvdB
|
Effe offtopic, maar Maurice, sjieke bak heb je sinds kort. Ook leuk om die Flakekings-sticker te zien
|
23 aug 2013 20:54 |
|
|