Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:39

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ja, nieuw 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Ja, nieuw
Ja mannen maar zo werkt het gewoon. Laat een AKK doen en ga dan kijken of de gebreken acceptabel ziijn voor je of kunnen worden verrekend in het aankoopbedrag. Dit was voor mij het geval dus ik ben tevreden.

@master Ken: ja de Plymouth 700 PK was een bruut monster....maar kon alleen rechtuit :D

24 aug 2013 13:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Projectleider
bully schreef:
Cornelius schreef:
Zonder AKK krijg je de problemen kennelijk gewoon in je maag gesplitst, of zie ik dat niet goed?
Dat zie je heel goed. Terwijl ze een kundig monteur hebben lopen en tegen kostprijs alles kunnen herstellen. Reden voor mij om met een grote boog om dat soort "handelaren" heen te rijden.

Is nogal kort door de bocht van je, handelaar doet niks fout hier... topicstarter komt na de akk overeen om 4k van de prijs af te krijgen... en zelf of elders de paar punten die naar voren kwamen op te lossen.

Als topicstarter gezegd had ik betaal de showroomprijs ( dus 4k meer) maar dan moeten de punten van de akk in orde zijn hadden ze deze vast aangepakt..

vergeet niet ASN en koen exclusief zijn 2 verschillende toko.'s dus die kundige monteur stuurt gewoon een rekening, dus dat kostprijs verhaal kun je ook al vergeten..

24 aug 2013 23:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Ja precies, zo kijk ik er ook naar. Het ging allemaal in goed overleg en ik zal de gebreken ergens anders laten herstellen. Heb ik er ook nog een zeker mate van zekerheid dat het gebeurt zoals ik wil.

25 aug 2013 14:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Blij dat jij blij bent :mrgreen: Nogmaals je gaat naar een bedrijf, en niet iedereen weet van een aankoopkeuring af, in goed vertrouwen.
Citaat:
Auto is Schadevrij, volledig aantoonbaar onderhouden. Niet in gerookt. Zeer aantrekkelijke lage km-stand! PRIJS IS INCL. APK & Afleverbeurt
Dan zet je em niet neer met die gebreken :wink: Ben thuis in het wereldje en weet dat sommige deze trucjes hanteren maar je hebt er gelukkig ook nog goeie bij.

25 aug 2013 14:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Gefeliciteerd. Veel plezier met je 996 !

25 aug 2013 15:35
Profiel
PorscheForum Rakker
houseracer2011 schreef:
Ja mannen maar zo werkt het gewoon. Laat een AKK doen en ga dan kijken of de gebreken acceptabel ziijn voor je of kunnen worden verrekend in het aankoopbedrag. Dit was voor mij het geval dus ik ben tevreden.

@master Ken: ja de Plymouth 700 PK was een bruut monster....maar kon alleen rechtuit :D

:drive: Allereerst gefeliditeerd met je 996! :drive:

Ik heb vorige week ook een P gekocht bij John met een aantal punten. Zie topic '993 kopen bij ASN'

Het ging in mijn geval om een 993 Carrera. Ook prijs verlaagd alleen minder heftig. :oops:

Koen gebeld voor een aantal punten van de lijst en de 80dkm beurt wordt volgende week PCG uitgevoerd. En draagarmen gekocht...

Als je geen AKK uit laat voeren bij dit type auto's dan neem je graag behoorlijke behoorlijke financiele risico's want zelfs met AKK ben je uiteraard niet gevrijwaard van technische mankementen.

30 aug 2013 16:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Nou, mooie 993 heb je gekocht....van harte gefeliciteerd ermee en dat je er maar veel plezier mee mag hebben.

Inderdaad is een AKK bij een aanschaf van een Porsche wel een must anders kan je er behoorlijk op verkijken. Prettige mensen trouwens daar bij PCG.

31 aug 2013 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Welkom Arne!

01 sep 2013 20:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2