_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself
25 aug 2013 22:03
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Re: Treintje Jubirit vanuit het zuiden des lands
Het is wel handig als je er vertrektijden bij zet . en je bent swentibold vergeten . daar wil ik om ongeveer 8 uur vertrekken en een 20 minuten later in nederweert
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
26 aug 2013 8:18
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Ex 986 Boxster S - 944 Type 2
Gemballa
Landgraaf
Remmel schreef:
8:20 uur A2 Nederweert is prima, ik zal er zijn
+1 Tot dan! Edd en ik zullen er zijn.
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself
27 aug 2013 14:39
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Ex 986 Boxster S - 944 Type 2
Gemballa
Landgraaf
Danny schreef:
Het is wel handig als je er vertrektijden bij zet . en je bent swentibold vergeten . daar wil ik om ongeveer 8 uur vertrekken en een 20 minuten later in nederweert
We stoppen wel even bij swentibold.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Yahoo [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum