Re: Bzguy : Porsche 996 Carrera 2 1998
Dankjewel !
@ boxi :
- ik zoek het eens op ivm een 3-spaaks stuur in interieur-kleur, k ken een 'breaker' die dat wellicht wel liggen heeft
Zit er een airbag in het standaard stuur of niet ?
- wat is het 'Sportdesign Rad' ? Is dat het stuur dat je bedoelt ?
- ben zeer gelukkig met de originele staat ; misschien naar de toekomst toe 18 duims velgen (GT3) of zo, maar de originele onderdelen hou ik steeds bij
Origineel is toch altijd wel mooi vind ik, zelfs al is het met 'maar' de 17" cup velgjes
- is inderdaad de gewone 'smalle' body, maar vergeleken met mijn vorige 3.2 is deze geloof ik wel 12 cm breder, en een stukje lange rook, ik merk het vooral bij het in de garage stallen
- ik zal het eens bekijken wat betreft dat piepen van de ramen, desnoods vervang ik inderdaad de rubbers. Feit is : heb het enkel bij warm weer, deze morgen piepten ze helemaal niet ; storend is het echt niet, wellicht een winterwerkje
- zal er zeer zuinig op zijn : nette 3.4's -zelfs ondanks hun wat mindere imago- beginnen toch behoorlijk zeldzaam te worden zo te zien, vaak zijn ze (helaas) wat verbasteld of een hele tijd ontzien van wat liefde, best wel erg om zien soms
@Porsche 84 :
- de wagen heeft (gelukkig) nooit de wasstraat gezien, dus geen vervelende ronde krassen
- de krasjes heb ik weggekregen (of toch zo goed als alle) met een DAP900 toestel (excentrische polijstmachine) in combinatie met Monello Mezzo (eerste polijstbeurt) & Monello Finale (tweede polijstbeurt), dan een laagje Poorboys Black hole (glaze), dan Natty's Paste Wax Blue
@Maba44 :
- is wel een verschil : een luchtgekoelde of watergekoelde, met beiden hun voor-en nadelen, maar het onderlinge respect is er wel
- het grootste verschil met de vorige : dit is een veel modernere wagen, dus toch wel een stuk gemakkelijker, al was de 3.2 ook een heerlijke wagen om mee te rijden !