Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: BDB BF project nu in onderdelen te koop..!!
Omdat het topic nog niet gesloten is wilde ik er gelijk maar op voortborduren om mijn onderdelen aan de man te brengen die ik er allemaal af ga slopen....
De volgende delen zitten er nog op:
- 2 Portieren, hard en compleet. € 250,- per stuk - Alle 5 tellers, werkend, in 1 koop. € 500,- - Dashboard cover, scheurtje van 1 cm achterop richting ventilatierooster. € 250,- - Kofferklep, hard. € 200,- - Remcilinder, werkend, compleet met goede remleidingen. € 80,- - Stuurhuis. € 175,- - Stuur kardan. € 50,- - Stuur naaf. € 50,- - Stuur. € 80,- - Kachelmotor, compleet met huis en kleppen. € 150,- - Voorwielophanging, exclusief linker en rechter veerpoot. € 150,- - Tank, ondanks verder hard, toch en klein gaatje door een beschadiging midden op de bodem. € 80,- - Voorbumper, met koplampen, bermlichten en knipperverlichting. € 200,- - Achterlichten. € 60,- - Schakelstangen stelsel. € 80,- - Voorste wielnaven, inclusief lagers. € 50,- per stuk - Kleine achter zij ruitjes. - Achterruit. € 150,- - Achterwielophanging, met wielnaaf en lagers. € 150,- - Torsiestangen achter. € 75,- per stuk - Achterbumper. Gratis - Scharnieren kofferklep. € 20,- - Pedalenhuis, zonder gaspedaal (per ongeluk weggegooid) € 50,- - Setje imitatie CUP 1 met goede maar wat oude banden. € 500,- - Reserve wiel, plaatstaal, thuiskomer € 75,- - Motorkap met turbospoiler. € 150,- - Etc.
Ik ga nu even prijzen verzinnen..... dus rustig aan.....
Even kijken hoe lang het duurt eer dit deel wordt afgesplitst.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|