La Targa Passaggio™ - Tunnel Challenge Rotterdam 2013
Auteur
Bericht
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
Re: La Targa Passaggio™ - Tunnel Challenge Rotterdam 2013
Was helemaal top, organisatie (Olaf) thanks again.
Vriendelijke portier bij de laatste McDonalds trouwens, vlot gekleed, zeker voor iemand die daar werkt. Echt een jongen met toekomst ( geintje Mike)
Miste bij de Challenge wel de machtige sound van een 928 V8, Jean Pierre, volgende keer weer? Enneh.. waar blijven de filmpjes....?
Kijk nu al uit naar de volgende!
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
07 sep 2013 10:05
A-Line
LEEUWARDEN
thomas993 schreef:
In het groepje waarin ik reed, zilveren Boxster door politie naar kant van weg gehaald
Deze had ik vlgs mij net ingehaald. Waarna ik even later geen P meer in mijn binnenspiegel. Dacht al waar is hij nu???? Wellicht betrof het deze boxster.
Hopen dat hij er goed vanaf is gekomen.
07 sep 2013 10:23
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
07 sep 2013 23:30
Pacoloco
Nog wen dankwoordje,
Olaf, PCR, frietkraam en alle participanten, hartelijk dank voor de leuke avond.!!!!
Ik denk wel dat er een hoop credit verloren is gegaan voor de porsche rijders gister. Ik bedoel midden in de maastunnel stil staan voor de trajectcontrole kon niet iedereen waarderen..
Er is ook geen TC in de Maastunnel, wel een 50kmh camera bij de uitgang van beide tunnelbuizen.
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
07 sep 2013 23:56
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
He Barolo, buitentemperatuursensor kapot? Leuk filmpje!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
08 sep 2013 0:05
A-Line
LEEUWARDEN
Wie kan mij helpen aan een sticker voor op het zijraampje van La Targa Passaggio.
08 sep 2013 9:29
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Olaf
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
08 sep 2013 9:47
A-Line
LEEUWARDEN
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
08 sep 2013 13:44
barolo
3.2S
010
Re: LTP rotterdam 2013
49 seconden youtube film.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
08 sep 2013 14:28
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: LTP rotterdam 2013
... zonder "bij"-geluiden
08 sep 2013 14:30
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Iedereen van de organisatie bedankt. PCR dank voor de gastvrijheid in het mooie pand. Goede sfeer, DJ, patat, mooie auto's, top avond
En mooi om een hoop van de aanwezigen de volgende ochtend alweer fris en fruitig in Rosmalen terug te zien..
Cool die filmpjes. Zag geloof ik op een bepaald moment wel 5 go-pro's om me heen in een tunnel.. Maar zijn er ook nog fotografen die wat mooie plaatjes willen delen?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
08 sep 2013 15:01
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Nou eindelijk een filmpje waarin het geluid van mijn 996 cabrio goed hoorbaar is!
Op 5:57 rij ik na de grijze 911 de Kiltunnel in. Standaard PSE met stekkertje eruit getrokken
Lekker hoor!
Thnx Olaf
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum