Sprak een ploeg Duitsers die een paar maal per maand op een beurs/show/evenement staan en die waren anders behoorlijk onder de indruk. Niet alleen wat betreft de hoeveelheid en diversiteit (voor een porsche-only evenement), maar ook zeker van de kwaliteit van wat er in het Autotron stond.
Citaat:
Dacht dat er misschien meer "dingetjes" en "spulletjes" te koop zouden zijn.
Naar wat ik ervan begrepen heb, was er niet genoeg animo/aanbod voor een "swap meet"
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Porsche fest Rosmalen
SjorsPorsche schreef:
He Mike, ben je nu ook al van de moving pics?
who me ?
terugreis van rosmalen, japanse meneer achter het stuur en ik uit het raam hangend :
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
13 sep 2013 10:41
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Vet mike
Nog een subtiel 993-tje erachter..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
13 sep 2013 11:22
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
...ik zeg lijstje er om en ophangen. Cool
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
13 sep 2013 11:48
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Top flmpje
_________________________________________ Less is more !
13 sep 2013 12:15
997 4S 2006
Ex 997 4S 2016
EX 356C 1964
Pijnacker
Niet geweest, maar nu toch alles gezien. Thanks!
_________________________________________ Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg...
En de foto van de RWB's is een mooie voor op wand!!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
14 sep 2013 5:45
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
997 4S 2006 schreef:
Niet geweest, maar nu toch alles gezien. Thanks!
+1 was dat trouwens de auto van Dimitri die halverwege voorbijkwam?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
14 sep 2013 8:04
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Leuk filmpje Mike!, en ik sta er nog op ook
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
14 sep 2013 8:09
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Zondagochtend besloten om toch maar even een kijkje te gaan nemen. Het was erg commercieel qua insteek (eigenlijk stond iedereen z'n auto's/diensten/overige producten te verkopen) en de toegangsprijs vond ik door de beperkte omvang van het evenement stevig.
Daar stond wel tegenover dat er veel moois stond (hoge kwaliteit van hetgeen dat er stond ) en het was leuk om weer een aantal bekenden te spreken.
De gesigneerde posters bij RWB waren helaas op maar Akira Nakai San was zo vriendelijk om het allerlaatste exemplaar van de standbalie te verwijderen en deze te signeren. Deze gaat naar een kennis/forummer die vanwege de revalidatie na een operatie vorige week er helaas niet bij kon zijn. Al moet ik toegeven dat ik hem zelf ook wel mooi vind .
Vrijdag (tijdens de LTP Rotterdam) heb ik er bewust niet aan meegedaan maar zondag toch maar ongegeneerd meegedaan aan de Magnus Walker en Akira Nakai San gekte en ook maar een fototje gescoord .
Beide heren maakten een erg vriendelijke en toegankelijke indruk. Al met al was het een geslaagd evenement .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
14 sep 2013 11:12
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Ligt het aan mij of had je deze post vandeweek al een keer gedaan.. Ik zal wel oud worden...
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
14 sep 2013 11:31
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Dacht ik ook al, beetje laat geworden voor The Mud
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Ook nog even op de zaterdag geweest met een vriend van me... ...stond erg leuk spul binnen en buiten. Verder goed georganiseerd evenement al had het extra parkeergeld er wel vanaf gemogen bij de entree, maar goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum