Voorstel topic van een nieuwe lid AMGC32
Beste Porsche en andere auto liefhebbers. Via deze weg wil ik mij voorstellen aan jullie.
Mijn naam is Boris en ik ben 26 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriendin en ik ben een grote autoliefhebber.
Ik ben altijd een liefhebber geweest van Porsche, maar helaas heb ik (nog) nooit een auto van dit fantastische merk gehad.
Zelf ben ik ook een grote Mercedes liefhebber en al een tijd lid van het Mercedesforum.
Mijn vorige Mercedesen waren o.a een C270 CDI, E220 CDI, E500 en S320 CDI.
Daarvoor ben ik in het bezit geweest van een aantal BMW's waaronder een Alpina B3.
Op dit moment ben ik in het bezit van een Mercedes C32 AMG kompressor. Hele leuke, praktische en ook sportieve auto met zijn 354 pk, maar staat inmiddels te koop omdat ik me wil oriƫnteren op wat anders.
Mijn andere auto is de 'onverwoestbare' Mercedes oldtimer 190 D 2.5, deze auto ben ik aan het opknappen. En er staat ook nog een Fiat Punto voor de deur die als boodschappen autootje gebruikt wordt door vrouwlief.
Mijn oog is gevallen op de Porsche Boxster en de 996. Aankomende tijd ga ik me hier verder in verdiepen, en wie weet rijd ik volgende zomer wel in een Porsche
Greets,
Boris