Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:29

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wat snel komt is goed! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Bericht Re: Wat snel komt is goed!
Zie er erg fraai uit :thumleft:
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue

15 sep 2013 17:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Olaf schreef:
... dat kost je 70 euro :!:

Jij grappenmaker... :finger: Moet toch het imago van de Porscherijder een beetje in stand houden... :wink:

Thanx mannen :!:

15 sep 2013 18:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Hoi Mick, echt super strakke Porsche 911 cabrio :thumleft:
straks met een stel hele mooie winterwielen erbij (leuk voor de afwisseling) in de winterdag ook zeer mooie cobmbinatie!

Ben benieuwd naar de foto's , maar komt goed :wink:

Groeten Stephan

19 sep 2013 22:31
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Goed he? 8)

:drive: :drive: :drive:

19 sep 2013 22:33
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Zo. Vrijdagochtend met Mick ("RS" tegenwoordig) even "de bandenspanning wezen controleren". Zoals gewoonlijk gooit hij meteen zijn sleutels in mijn richting. "Ja, rij jij maar, want de kabeltjes van de cabrio-dak-geleiding zijn vervangen, hij rijdt weer héél anders..." en we stappen in. Denk zo langzamerhand toch dat de Mickman mij (ook) uit de 964 wil praten en me in de richting van een 996 wil pushen..! Ik kan niet anders dan de beste plek in een 911 maar te accepteren, iemand moet het doen, sturen.
Dit ding is toch wel een bijzonder exemplaar. Heb er gelukkig al heel wat mogen rijden (eigenlijk alles wat er in 1988 was vanuit mijn "stageplaats" bij A-point Porsche destijds en later privé) en je merkt heel goed dat het 3.4 blok in deze 996 een "Special Treatment" heeft ondergaan. Alles loopt, hoort en voelt allemaal even soepel en krachtig. Onderin pakt de motor prachtig op, filerijden is (bijna) een feest en met het gas er op gaan de toeren gepaard met klanken die een Petrolhead heel erg gelukkig maken. Sportuitlaat aan of uit, het maakt niet uit. Canvas dak doet de rest. Verder prima stil trouwens zo'n dak, dat is voor mij nieuw. Mijn oude C4 targa floot altijd dat het een lieve lust was.

Alle discussies hier op 't PF over de onderlinge 911 modellen, gooi het maar overboord. Een 964 C2 vergelijken met een 996 C2, of welke ander ouder type met een nieuwer type dan ook, het is volstrekt zinloos. Maar man, wat rijdt zo'n 996 ook LEKKER! 8) Toeren maken, koppel gebruiken, insturen, remmen het gaat allemaal even makkelijk. En toch zo volwassen en "dik". Daarnaast heeft de 996 gelukkig nog voldoende 'rauwheid'. Kan me het van de nieuwere 911's wel steeds beter voorstellen dat Porsche het nodig vindt, om naast de 'reguliere' Carrera, Carrera S en Carrera 4S, ook rauwere versies te blijven introduceren. Om dan weer het rauwe 911 rijplezier wat de oudere types hebben te kunnen bieden :cheesy:

Maarre Mickman: je hebt een schot in de roos. Gaaf exemplaar. Zou deze nog maar effe houwe...!

19 okt 2013 12:51
Profiel Twitter 
Misschien uit een verdachte hoek. Maar zo'n rij-ervaring is wat het p.forum leuk maakt.

19 okt 2013 13:31
PorscheForum Rakker
Wat vind ik het fijn dat mn ex zo goed bevald..

19 okt 2013 14:25
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Graag gedaan Erik :!:

Net terug uit Normandie... Gewoon met totmbo en kids in de Porsche inclusief bagage voor een week :thumleft: Op de heenweg heroische hoeveelheden regen over mij heen gehad, zoveel dat een groot deel van het verkeer stil ging staan op de vluchtstrook van de autoroute :shock: Maar de 996 geeft dan geen krimp. Dat ding blijft strak rijden. :drive:

Daar iedere dag het dak open kunnen doen en daar wordt ik zo :D van. En gisteren dan de terugweg in stralend weer. Helaas dak niet open want toch echt de ruimte van de hoedenplank nodig. We gingen nu eenmaal niet naar het nudistenkamp :lol: Prachtige rit over een stille Autoroute du Nord. Mooie vergezichten en met zo'n 150 op de klok echt genoten van de auto... :drive: :drive: :drive:

Afbeelding

27 okt 2013 8:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Ja Mick, topauto de 996 ! fijn dat ie zo goed bevalt, zollang er nog geen pekel is gestrooit en de echte winter nog niet is begonnen rij ik met mijn 996 coupe ook regelmatig als t even kan met veel plezier rond, bevalt mij ook top !

27 okt 2013 14:49
Profiel
Omg. Amsterdam
Leuk verhaal en mooie en goede wagen ;)

30 okt 2013 18:15
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Wat snel komt is goed! Het leven van een 996 Cabrio...
Gisteren dus ook naar Nijmegen gereden. Want ook al dacht ik dat alles wat je aan een 996 blok kon doen, gedaan was bij Michel en zijn Hartech vrienden uit Engeland, inmiddels weten we dat Michel druk is geweest met de koeling van de motor. En dus is gisteren ook bij mijn auto nu die laatste modificatie doorgevoerd. Is nog best een klus: de mannen zijjn vrijwel de hele dag bezig geweest! Maar op de terugreis naar het westen meteen goed veel file gehad en de temperatuur blijft heel mooi constant. Niet meer dat geschommel van weleer!

Ik ben er blij mee, want iets in mij zei mij altijd dat dat heen en weer gaan van de temperatuur niet echt goed kan zijn. Het lijkt er op dat dat nu verleden tijd is!

Dank, mannen van Resto. Voor een mooie mod en een leuke dag!

Laatst bijgewerkt door MickRS op 06 maart 2014 19:52, in totaal 1 keer bewerkt.

06 maart 2014 19:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Vind ik leuk.

06 maart 2014 19:41
Profiel
PorscheForum Rakker
resto
Nijmegen
Graag gedaan Mick! Nu is je auto geen waterkoker meer:-)

Www.auto-resto.nl

06 maart 2014 21:22
Profiel WWW Facebook 
964 C2
De handdruk glimt mooi bij het achterlicht. 8)

06 maart 2014 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
resto
Nijmegen
En hij was net gepoetst heb ik begrepen:-)

Www.auto-resto.nl

06 maart 2014 22:10
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Harde werkers mogen best een handtekening achter laten.

06 maart 2014 22:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2