Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Mooi Jurgen, dat het bevallen is. Jullie hadden er al over verteld op het midzomer feestje. Hoeveel boeken heeft Hester uitgelezen?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 sep 2013 17:25 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ha Sigrid, het waren uiteindelijk vooral tijdschriften, ongeveer twintig, schat ik in! Zelf heb ik ook nog de Franse "Flat6" en "RS magazine" gekocht. Met mijn gebrekkige kennis van de Franse taal, toch van genoten! 
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
22 sep 2013 22:46 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu, De werkweek gaat weer beginnen. Ook al werk ik niet de hele week meer. Heerlijk een jaartje wat minder druk op de ketel.  Doe ze!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 sep 2013 6:10 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Morguh, Nieuwe week, nieuwe kansen, zin in Vandaag naar Uden en A'dam. Had vorige week een leuk idee. Eens kijken of de heren ontwikkelaars dat voor me kunnen bouwen. Werk ze 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 sep 2013 7:32 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Tja een nieuwe week, we wachten maar weer af This hier wat sombertjes en grijs maar wel een lekker temperatuurtje We gaan maar wat broodjes maken, ojee Sigrid heeft de tafel reeds gedekt Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 sep 2013 8:27 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Goeje smorreges Werkweekend zit er weer op - vandaag eens rustig aan doen 
|
23 sep 2013 8:49 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Voor een ontbijtje is het al wat te laat. De wekker mocht vandaag wat later gaan dan 05:50 uur. De liefhebber krijgt dan maar een bakkie leut en voor Hans een tompoes.  Doe ze.
|
24 sep 2013 8:35 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat leuk Ollie B Bommel en Tom Poes, de namen van onze eerste hond en kat Dampig weer en de 993 maar even afgelapt. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 sep 2013 10:59 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Vandaag moet mijn jongste zoontje afzwemmen voor z'n A-diploma. Een mooi excuus om na 1600 uur lekker naar huis te gaan 
|
24 sep 2013 11:54 |
|
 |
sunnyfunny
|
toi toi toi voor het afzwemmen. Lekkere bakkies Sigrid, ik zit helemaal te stuiteren van zoveel caffeine Vandaag ff de huisvader spelen, tuin opruimen, andere nuttige zaken en eens bedenken wat we vanavond gaan eten. Na 3 dagen vliegtuigvoer ben ik wel toe aan iets lekkers.  Eens kijken wat er op het forum speelt.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
24 sep 2013 12:00 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
En Ewout.....einde zwemlessen? Net een paar weken aan het werk en de eerste zieken zijn er al weer. Ofwel, ik mag weer aan de bak. Helaas geen vrije dag dus vandaag.  Doe ze.
|
25 sep 2013 6:37 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Lekker ontbijtje Sigrid  Werk ze vandaag, hoop voor je dat er geen griepgolf aankomt, iedereen lijkt wel verkouden.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 sep 2013 7:04 |
|
 |
Ewout
|
Nee, hij is geslaagd voor z'n A-diploma. B en C duren samen echter slechts een half jaar dus het einde komt in zicht. Daarna wordt het hockey en jiu jitsu net als z'n broer en zus. 
|
25 sep 2013 7:40 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Kwas wat laat, neem ff een snel ontbijtje Moet zo naar de aannemer naar de dakconstructie kijken, we wachten af. Morgen naar Robert Visser voor een paar verse schokkers, krijg het nog druk Mauk ze
|
25 sep 2013 8:41 |
|
 |
Ewout
|
Voor de Vesuvio?
|
25 sep 2013 8:43 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja 
|
25 sep 2013 8:59 |
|
 |
Ewout
|
Het leek me ook al stug dat die van de GT3 al aan vervanging toe waren! Het zal straks weer een stuk beter rijden. 
|
25 sep 2013 11:28 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Merkte niet veel maar hij ging wat lekken Je kon ook wel zien dat hij al wat jaartjes zijn best had gedaan 
|
25 sep 2013 11:50 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Zooitje ongeregeld was het vandaag. Groep 3 en dan al zoveel onrust. Daar moet de zweep nog even overheen. En morgen groep 7/8. En dan vrijdag gewoon mijn eigen groep. Nou, dat minder werken valt deze week dus wat tegen. Hopelijk is volgende week iedereen weer opgeknapt, dan kan ik m'n studie gaan afronden. Moet voor eind oktober toch eigenlijk wel af zijn en moet nog heel veel doen. Tegenwoordig kunnen ze geen gesprekken meer voeren, maar moet je alles op papier zetten.
|
25 sep 2013 14:45 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Sigrid toch, met je leren pakje aan 
|
25 sep 2013 16:40 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Dan hadden ze in ieder geval nog naar mij gekeken i.p.v. naar het plafond.
|
25 sep 2013 17:38 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Goedemorgen.....zit je in de states...lees je dat je touroperator failliet is......de OAD.... tis betaald maar maar ik ben benieuwd als ik morgen aan de balie sta.... 
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
26 sep 2013 5:39 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ach, wat langer blijven hoeft ook geen straf te zijn. Moghu, De kleine man ligt nog heerlijk te slapen, de grote zit in Frankrijk en ik moet eigenlijk al weer de deur uit. Maar moet de energie nog even gaan vinden.  Geniet van de dag die gaat komen.
|
26 sep 2013 6:22 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Geen best nieuws Maar neem dat het al een lange tijd slecht ging, altijd triest een familiebedrijf die zo verdwijnt Mauk ze
|
26 sep 2013 8:25 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu,
Ontbijt slaan we over. Geen tijd voor. Ik had al weg moeten zijn, maar ja, kon m'n bed niet uitkomen. Dat wordt dan maar een keer in de file staan.
Werk en doe ze.
|
27 sep 2013 6:59 |
|
|