Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 13:22



Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 3.2 cabrio 1984
Beek
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Hi, Harm Bos heeft inderdaad ook veel 356 replica's staan. Hij is/werkt samen met: http://www.lammertinkclassics.nl/
Harm is Porsche liefhebber en handelaar en verdient gewoon leuk aan die replica's, vandaar. Dat geldt overigens ook voor de 911jes die hij importeert en verkoopt. Wat is wel altijd apart vind, is dat de auto's geen kenteken hebben maar volgens hem wel met klein beetje werk door de keuring heen komt. Wellicht kun je kenteken erbij onderhandelen als het toch maar kleinigheden zijn? Mijn ervaring leert dat rubbers, schokdempers etc defect/uitgedroogt zijn en dus moet je eerst nog 3k investeren alvorens je op kenteken kunt zetten. Ondanks je ruime ervaring dus toch ff goed opletten, want prijs blijft vrij fors vind ik


25 sep 2013 18:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
remkocabrio schreef:
Hi, Harm Bos heeft inderdaad ook veel 356 replica's staan. Hij is/werkt samen met: http://www.lammertinkclassics.nl/
Harm is Porsche liefhebber en handelaar en verdient gewoon leuk aan die replica's, vandaar. Dat geldt overigens ook voor de 911jes die hij importeert en verkoopt. Wat is wel altijd apart vind, is dat de auto's geen kenteken hebben maar volgens hem wel met klein beetje werk door de keuring heen komt. Wellicht kun je kenteken erbij onderhandelen als het toch maar kleinigheden zijn? Mijn ervaring leert dat rubbers, schokdempers etc defect/uitgedroogt zijn en dus moet je eerst nog 3k investeren alvorens je op kenteken kunt zetten. Ondanks je ruime ervaring dus toch ff goed opletten, want prijs blijft vrij fors vind ik



Harm maakte er geen geheim van dat hij veel zaken deed voor pon en ook Lammertink.
Lammertink was gisteren ook al overdag wezen kijken bij de grijze 911T en had ook interesse. Wat Lammertink en vele anderen doen is de motor uitbouwen. Schoon maken, kleine dingetjes vervangen, kapie spuiten, motor terug. Dan de buitenkant wat opfrissen en de showroom in voor de handel.

Alles ziet er goed uit, zoals de remmen, zitten nieuwe banden onder, nieuwe accu enz. Ik ga hem wel eerst op kenteken zetten alvorens ik hem ga restaureren en wil dit spoedig voor elkaar maken. Ik houd jullie wel op de hoogte van dit avontuur :)

Ik wil bij deze laten weten dat ik hem nu net gekocht heb voor 34.500. Ik weet dat je na lang zoeken misschien 1 kan vinden voor minder, maar deze klopt bijna perfect van hoe ik een 911 graag wil. Hij is nog niet gerestaureerd en er zit niet veel laswerk aan wat mee heel veel tijd en geld scheelt.
Ik heb besloten om binnen een paar maanden te beginnen aan een restauratie naar concoursstaat. Niet om te bewaren, maar wel om er veel plezier mee te hebben zonder steeds stil te staan onderweg enz. Ik zal er alleen mee rijden op de mooie dagen waardoor ik hoop dat hij heel erg lang mee mag gaan :) Ik zal wel even foto's plaatsen als ik hem ophaal. Ook zal ik een project-topic openen van deze restauratie waarvan ik hoop dat hij niet te lang gaat duren, omdat ik zin heb om er lekker mee te gaan rijden.


25 sep 2013 21:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 2.0 1965 Porsche 924 2.0 1976 Porsche 928 4.5 1979 Porsche 968 3.0 1993
Groningen
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd met je aankoop en veel succes/plezier met de restauratie!
Aan je site te zien bouw je mooi spul!
_________________________________________
If you're not confused you're not paying attention


25 sep 2013 21:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 1970
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd! :ba:

Je laat er geen gras over groeien. Veel plezier en hou ons op de hoogte :thumleft:


25 sep 2013 21:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd, mooie bak 8)


25 sep 2013 21:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
gefeliciteerd met de aankoop :cheers: Hoop dat je er veel plezier van/aan/mee gaat beleven!

ben benieuwd naar de restauratie verhalen
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


25 sep 2013 21:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
gefeliciteerd met de aankoop,, en houd ons idd op de hoogte met de restauratie :thumleft:


25 sep 2013 22:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 3.2 cabrio 1984
Beek
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd! Gaaf man, welkom bij de club van de 'oldíes'. Ga je zeker veel plezier mee beleven. Heb mijn zilveren 911t Targa 1970 destijds ook bij Harm Bos gekocht. Voor mij gaf toen ook de originele kleur, staat en matching nrs de doorslag ondanks iets hogere prijs en niet perfecte maar wel goede en harde staat. Kon ook geen vergelijkbare vinden (ze worden steeds zeldzamer en ofwel in bloembak-staat danwel compleet gerestaureerd). Inmiddels zijn de waardes dusdanig gestegen dat het inmiddels in het 'koopjes-topic' zou thuishoren, dus dat is wel weer het voordeel van een oude 911 (en inmiddels ook 912). Ik heb destijds wel nog een en ander moeten doen voordat ie rdw-waardig was (ondanks dat Harm zei dat ie zo door de keuring zou komen). Maar nooit spijt gehad van mijn aankoop die ik overigens ook meteen terplekke in 30minuten na grondige inspectie heb gesloten...Ik heb m nu 1,5jr en twijfel nog of ik m ga (laten) restaureren omdat ik ook een pietlut ben die zich af en toe irriteert aan kleine imperfecties. Anyway, veel plezier ermee!!! :drive:


25 sep 2013 22:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 3.2 cabrio 1984
Beek
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
ps: op de foto in mijn album zie je Harm nog half in beeld :mrgreen:


25 sep 2013 22:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
DutchBuild schreef:
Het gaat wel om het plaatje wat in de kofferbak hoort te zitten, want dat is geen origineel plaatje wat je op de foto zien kan :(

Ze zijn nog nieuw te koop en dat gaat wel goed komen. Zo had ie moeten zijn:

http://www.motoringinvestments.com/images/YC101/d/did.JPG

Deze zijn te koop:

http://i.ebayimg.com/t/Porsche-356-A-B-Typenschild-NEU-TOP-/01/!Bn3TTcg!Wk~$(KGrHqUOKkUEu!b9RyZMBLlPB0Jwlw~~_12.JPG


Dat wordt dus nooit wat...
Kan je net zo goed je plaatje er uit laten, want iedere klassieke Porsche fanaat gaat je vragen stellen als ze het zien...

Gefeliciteerd!!
Niks mooiers dan een 901/902... :cheers:
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


25 sep 2013 23:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1988 911 Carrera 3.2 Voor meer foto's: @911_hermes
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
DutchBuild schreef:
Joost73 schreef:
Autoretro al gebeld? die zien er beter uit dan die grijze en zijn goedkoper.


Zij hebben momenteel maar 1 Porsche op de site te koop staan en is ook niet echt netjes, of ik moet de verkeerde site hebben gezien.



Weet niet welke je gezien hebt maar je wil toch restaureren? Je moet ook bellen, prijzen zijn veel gunstiger en vast wel onderhandelbaar richting jou budget.

Deze hebben ze ook
http://www.anamera.com/en/detail/car/22 ... =1&ret=202

Bellen ;-)
_________________________________________
1988 911 Carrera 3.2
Ex 1967 911 Outlaw
Ex 2002 Carrera 4S
Ex 2004 997 Carrera S


26 sep 2013 8:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Zo te zien staat hij al ff te koop :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


26 sep 2013 9:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porscheloos...
Almkerk
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
En dat zal ook wel zo blijven als je hem nergens adverteert behalve op een of andere vage website!!
_________________________________________
OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.


26 sep 2013 9:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Stond al daar :wink:
bully schreef:
bully schreef:
klik en nog een vandaar klik..


26 sep 2013 13:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
IK heb een goed gevoel over deze aankoop en ben er erg blij mee.
Met een auto van 40 jaar oud zal je nooit de perfecte vinden en ten alle tijden de plussen en de minnen moeten afwegen. Ik betaal in dit geval liever meer voor een schadevrije en harde koets in een nog niet gerestaureerde staat, heeft de juiste kleur waardoor ik hem niet anders hoef te spuiten, is helemaal compleet, origineel, bouwjaar correct.
Nadelen zijn dat er geen boekjes etc zijn. Het typeplaatje baal ik ontzettend van dat deze er niet meer op zit en daar komt een origineel kloppende voor terug al kost het mij 1000 Euro om te laten maken. Het nieuwe uiterlijk van het plaatje is er zo vanaf als je hem een poosje in de karnemelk legt :) Hij komt uit de US wat een negatieve invloed heeft op de waarde, maar omdat ik er een eigen draai aan ga geven en hem klaar maak om er mee te rijden en om hem niet meer te verkopen heeft dit geen prioriteit voor mij.
De restauratie zal ik gaan beginnen over een paar maandjes. Ik heb eerst nog andere klusjes af te maken, en zal een project topic aanmaken als het zover is :)

In elk geval allen bedankt voor de goede hulp :thumleft:


27 sep 2013 1:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1988 911 Carrera 3.2 Voor meer foto's: @911_hermes
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd en succes met geplande werkzaamheden, vergeet niet te genieten, het zijn mooie auto's die oudjes.
Voor vragen, tips e.d. Kan je ook op het klassieke 912 forum terecht.
_________________________________________
1988 911 Carrera 3.2
Ex 1967 911 Outlaw
Ex 2002 Carrera 4S
Ex 2004 997 Carrera S


27 sep 2013 8:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porscheloos...
Almkerk
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Moeten we dat eigenlijk niet omdopen naar klassiek 911/912 forum? Er zijn tegenwoordig meer 6 cilinder rijders dan 4 cilinder rijders actief.

Misschien een ideetje voor Barwaut.
_________________________________________
OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.


27 sep 2013 9:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
felix bahama 912 schreef:
Moeten we dat eigenlijk niet omdopen naar klassiek 911/912 forum? Er zijn tegenwoordig meer 6 cilinder rijders dan 4 cilinder rijders actief.

Misschien een ideetje voor Barwaut.


Ik zal even kijken, bedankt voor de tip :thumleft:

Voor mij klinkt dit als een goed plan want ik kon maar weinig vinden voor de oudere 911 en had ook zeker niet gezocht op 912.


Laatst bijgewerkt door DutchBuild op 27 sep 2013 11:16, in totaal 1 keer bewerkt.



27 sep 2013 11:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
felix bahama 912 schreef:
Moeten we dat eigenlijk niet omdopen naar klassiek 911/912 forum? Er zijn tegenwoordig meer 6 cilinder rijders dan 4 cilinder rijders actief.


Ha ha, ja dan kunnen we er ook direct een club van maken: de klassieke 911 en 912 club.... O nee.... :mrgreen:
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


27 sep 2013 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
912 schreef:
felix bahama 912 schreef:
Moeten we dat eigenlijk niet omdopen naar klassiek 911/912 forum? Er zijn tegenwoordig meer 6 cilinder rijders dan 4 cilinder rijders actief.


Ha ha, ja dan kunnen we er ook direct een club van maken: de klassieke 911 en 912 club.... O nee.... :mrgreen:



Club klinkt als, Barbecue, Ritjes, Meetinkje en meer leuke dingen :cheers: :mrgreen:


27 sep 2013 11:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
kijk ook maar eens naar dit lijntje
dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond.
en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek
het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt.
maar deze was ook maar 10k
viewtopic.php?f=33&t=35997
Afbeelding


27 sep 2013 13:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Gefeliciteerd, een mooie bolide. Harm heeft dikwijls wel mooi spul staan. Meestal wel aan de prijs maar altijd wel met een eerlijke omschrijving. Je hebt er toch nog altijd een mooi bedrag vanaf gekregen gezien de vraagprijs en de uiteindelijke prijs. Had Harm niet meer staan? De laatste keer dat ik erg was een stuk of 8 elfjes en 2 356. Ik ben ook nog op zoek naar een F of G type wel met schuifdak. Veel plezier met deze mooie 911.
_________________________________________
Ex. 911T, 914/6, 356 4x C, T6 Gulf, B T5 racer, 964 C2, huidig 356B T6 sunroof, 911 www.facebook.com/richard.schuth.7


27 sep 2013 15:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
piewie schreef:
kijk ook maar eens naar dit lijntje
dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond.
en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek
het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt.
maar deze was ook maar 10k
viewtopic.php?f=33&t=35997


Zo dat is de moeite idd. Vers overgespoten en een lage prijs is al verdacht natuurlijk. Een goede spuitbeurt kost mij tegenwoordig al zo'n 3500 voor alleen de buitenkant. Als een handelaar er 1 laat overspuiten om hem beter te kunnen verkopen is dat al verdacht omdat een goede spuitbeurt meestal niet loont. Zo weet ik dat ze in Brummen bij de Gallery ook auto's zoals Porsches en massarati's in een andere kleur hebben laten spuiten om hem beter te kunnen verkopen. Ook Een plamuurbak van een Porsche werd daar even iets opgelapt. Je zou maar zo'n auto kopen zeg :scratch:
Ik wist dat het zo erg kon zijn (zelfs met een US want niet overal in de US hebben ze het zelfde klimaat) en wilde het risico verminderen door een nog niet gerestaureerd exemplaar te kopen zodat er niet veel te verbergen is.
De delen zoals de bodem, binnen in de kofferbak, motorruimte en binnen-wielkuipen zijn nog origineel en de buitenzijde is een keer overgespoten, maar meer dan 5 jaar geleden zodat ook hier de plekjes weer zichtbaar zijn. Ik weet dat ik de linker voordeur moet gaan vervangen en de rest is erg netjes. De kofferruimte is in shuts gespoten en is zwart. De kofferruimte is in kleur, maar ze hebben daar een stukje schoon-gestraald en bijgewerkt met verf en is goed zichtbaar, maar is nooit aan gelast. Ik wil dan ook het frontje compleet vervangen en niks repareren. Graag wil ik de benzine-vuldop in de motorkap maken, maar dat betekent dat ik of een nieuw dicht scherm moet kopen, het gat dicht lassen of het klepje laten zitten zodat het in de toekomst misschien ooit weer makkelijk naar origineel te herstellen is.
Ik heb er onder gelegen met een goede lamp en kon zo niks geks vinden. Ook let ik altijd goed op de reactie van de verkoper als ik een lamp aan doe en er onder kruip enz, want niet iedereen kan dit waarderen en somige worden nog wel eens nerveus om maar een voorbeeld te noemen :D Ook onder het tapijt is hij nog helemaal netjes en zit ook nog de originele demping/teer op. Onder de achterbank zou nog wat kunnen zitten en misschien aan de binnenkant van de dorpels, ben benieuwd :scratch: :mrgreen:


27 sep 2013 21:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
DutchBuild schreef:
piewie schreef:
kijk ook maar eens naar dit lijntje
dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond.
en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek
het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt.
maar deze was ook maar 10k
viewtopic.php?f=33&t=35997


Zo dat is de moeite idd. Vers overgespoten en een lage prijs is al verdacht natuurlijk. Een goede spuitbeurt kost mij tegenwoordig al zo'n 3500 voor alleen de buitenkant. Als een handelaar er 1 laat overspuiten om hem beter te kunnen verkopen is dat al verdacht omdat een goede spuitbeurt meestal niet loont. Zo weet ik dat ze in Brummen bij de Gallery ook auto's zoals Porsches en massarati's in een andere kleur hebben laten spuiten om hem beter te kunnen verkopen. Ook Een plamuurbak van een Porsche werd daar even iets opgelapt. Je zou maar zo'n auto kopen zeg :scratch:
Ik wist dat het zo erg kon zijn (zelfs met een US want niet overal in de US hebben ze het zelfde klimaat) en wilde het risico verminderen door een nog niet gerestaureerd exemplaar te kopen zodat er niet veel te verbergen is.
De delen zoals de bodem, binnen in de kofferbak, motorruimte en binnen-wielkuipen zijn nog origineel en de buitenzijde is een keer overgespoten, maar meer dan 5 jaar geleden zodat ook hier de plekjes weer zichtbaar zijn. Ik weet dat ik de linker voordeur moet gaan vervangen en de rest is erg netjes. De kofferruimte is in shuts gespoten en is zwart. De kofferruimte is in kleur, maar ze hebben daar een stukje schoon-gestraald en bijgewerkt met verf en is goed zichtbaar, maar is nooit aan gelast. Ik wil dan ook het frontje compleet vervangen en niks repareren. Graag wil ik de benzine-vuldop in de motorkap maken, maar dat betekent dat ik of een nieuw dicht scherm moet kopen, het gat dicht lassen of het klepje laten zitten zodat het in de toekomst misschien ooit weer makkelijk naar origineel te herstellen is.
Ik heb er onder gelegen met een goede lamp en kon zo niks geks vinden. Ook let ik altijd goed op de reactie van de verkoper als ik een lamp aan doe en er onder kruip enz, want niet iedereen kan dit waarderen en somige worden nog wel eens nerveus om maar een voorbeeld te noemen :D Ook onder het tapijt is hij nog helemaal netjes en zit ook nog de originele demping/teer op. Onder de achterbank zou nog wat kunnen zitten en misschien aan de binnenkant van de dorpels, ben benieuwd :scratch: :mrgreen:

Het zal waarschijnlijk ook wel meevallen
Wat ik er mee wil zeggen dat de amerikanen die deze kant op komen
Niet allemaal heilig zijn .. Zit ook veel bras bij


27 sep 2013 21:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
piewie schreef:
DutchBuild schreef:
piewie schreef:
kijk ook maar eens naar dit lijntje
dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond.
en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek
het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt.
maar deze was ook maar 10k
viewtopic.php?f=33&t=35997


Zo dat is de moeite idd. Vers overgespoten en een lage prijs is al verdacht natuurlijk. Een goede spuitbeurt kost mij tegenwoordig al zo'n 3500 voor alleen de buitenkant. Als een handelaar er 1 laat overspuiten om hem beter te kunnen verkopen is dat al verdacht omdat een goede spuitbeurt meestal niet loont. Zo weet ik dat ze in Brummen bij de Gallery ook auto's zoals Porsches en massarati's in een andere kleur hebben laten spuiten om hem beter te kunnen verkopen. Ook Een plamuurbak van een Porsche werd daar even iets opgelapt. Je zou maar zo'n auto kopen zeg :scratch:
Ik wist dat het zo erg kon zijn (zelfs met een US want niet overal in de US hebben ze het zelfde klimaat) en wilde het risico verminderen door een nog niet gerestaureerd exemplaar te kopen zodat er niet veel te verbergen is.
De delen zoals de bodem, binnen in de kofferbak, motorruimte en binnen-wielkuipen zijn nog origineel en de buitenzijde is een keer overgespoten, maar meer dan 5 jaar geleden zodat ook hier de plekjes weer zichtbaar zijn. Ik weet dat ik de linker voordeur moet gaan vervangen en de rest is erg netjes. De kofferruimte is in shuts gespoten en is zwart. De kofferruimte is in kleur, maar ze hebben daar een stukje schoon-gestraald en bijgewerkt met verf en is goed zichtbaar, maar is nooit aan gelast. Ik wil dan ook het frontje compleet vervangen en niks repareren. Graag wil ik de benzine-vuldop in de motorkap maken, maar dat betekent dat ik of een nieuw dicht scherm moet kopen, het gat dicht lassen of het klepje laten zitten zodat het in de toekomst misschien ooit weer makkelijk naar origineel te herstellen is.
Ik heb er onder gelegen met een goede lamp en kon zo niks geks vinden. Ook let ik altijd goed op de reactie van de verkoper als ik een lamp aan doe en er onder kruip enz, want niet iedereen kan dit waarderen en somige worden nog wel eens nerveus om maar een voorbeeld te noemen :D Ook onder het tapijt is hij nog helemaal netjes en zit ook nog de originele demping/teer op. Onder de achterbank zou nog wat kunnen zitten en misschien aan de binnenkant van de dorpels, ben benieuwd :scratch: :mrgreen:

Het zal waarschijnlijk ook wel meevallen
Wat ik er mee wil zeggen dat de amerikanen die deze kant op komen
Niet allemaal heilig zijn .. Zit ook veel bras bij


Klopt idd en is logisch te verklaren. Alles word daar leeg-getrokken omdat de prijzen/economie en het klimaat daar ook een rol in speelde. Het is nu zo dat de Amerikanen hier op in spelen en dat de prijzen daar enorm gestegen zijn, kijk maar eens op bv Samba waar veel Amerikanen adverteren. Op deze manier zijn er al veel mooie auto's weg en kunnen de handelaren er niet meer genoeg aan verdienen. Een slechte hier heen halen, licht opknappen en verkopen loont dan nog het beste en gebeurd dan ook helaas veel te veel. Ik heb al diversen mensen horen zeggen dat ze al een hele poos niks meer hebben laten overkomen omdat het niet meer loont. Je bent nu dan ook langer aan het zoeken terwijl de prijzen daar te hoog liggen om er nog wat aan over te houden.


27 sep 2013 21:52
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.