_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
25 sep 2013 10:18
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
Dit moet echt strafbaar worden gesteld......... Dit is in te zetten als geheim wapen, laat dit los bij je ergste vijand en je krijgt na een paar minuten alsnog medeleiden
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
25 sep 2013 13:24
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Het enige leuke in die clip is de Volvo P1800.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
Een Brit, wonende tussen Brugge en Antwerpen, is zwaar onder invloed van alcohol. Zijn hoofd ziet zo rood als een tomaat.
Een politieman houdt zijn auto aan, stelt zich voor en vraagt : "Hebt u gedronken?"
Met een dikke tong antwoordt de man : "Yes, ... deze morgen ... is mijn dochter getrouwd . Ik hou niet van kerken ... ben naar ‘t café geweest ... heb enkele biertjes gedronken.
Daarna ... tijdens het banket ... heb 2 flessen gekraakt ... een goeie Bourgogne ... en een stevige Bordeaux.
Gedurende het feest ... heb ik een fles ... Johnny Walker... black label ... soldaat gemaakt ..."
De politieagent antwoordt geïrriteerd : "Weet u dat ik politieagent ben en ik u zal aanhouden voor rijden onder invloed?"...
Vol humor antwoordt de Brit : "En U ... weet u dat ... dit voertuig ... een Engels model is, ... en dat mijn vrouw rijdt?"
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
25 sep 2013 16:49
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Traveller69 schreef:
Het enige leuke in die clip is de Volvo P1800.
hehe, dat dacht ik ook, jammer dat die niet langer in beeld kwam.....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
30 sep 2013 14:48
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Oh nee, ik voelde zo hard mee met die kerel
30 sep 2013 15:38
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Hij is leuk
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
30 sep 2013 18:46
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Die is zeker goed
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
30 sep 2013 19:15
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
dobbelsteen schreef:
Oh nee, ik voelde zo hard mee met die kerel
Voelde....... Hard?
Hijsleuk!
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
30 sep 2013 21:40
Godspeed
PF #911
België
Poor guy! Doet me denken aan deze borden van plaatsnamen in de Ardennen:
Even verder ligt ook nog Longvilly, waarvan de borden regelmatig lichtjes worden gewijzigd...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
01 okt 2013 10:23
MY00
Cayman S
Russische dashcam-verzameling. Ze komen er allemaal blijkbaar goed vanaf, maar sommige zijn echt wel heftig.
Leuk! Zelf een blauwe maandag (een) auto met het kenteken 96-HS-SH gehad. Kon je ook leuk omdraaien, zeker omdat er nog geen blauw NL vlakje op het kenteken zat
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
02 okt 2013 9:51
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
tijd deze gehad ,kreeg ook veel reactie's
ook politie die me deed stoppen en zei nu lach je niet meer he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum