Re: Black_Pearl meldt zich aan :-)
Neppert, deze zal eerder origineel blijven denk ik. Ik heb momenteel nog niet veel inspiratie gevonden om de wagen mooier te maken dan hoe die standaard staat (behalve de velgen dan). dat gezegd zijnde, heb ik uiteraard wel al een modding list
- de koplampen worden vervangen want die hadden een vreemde brandschade binnenin (aan beide kanten) => done ondertussen
- de wagen had een paar opvallende deuken verzameld, zoals een deuk in de achterste koffer door de koffer toe te slaan met een te groot voorwerp erin => done ondertussen
- er komt vrij snel zetelverwarming in want dat had ie helaas niet => gepland in de komende weken
- de snorkel wordt verwijderd en sportluchtfilter in originele airbox voor een mooiere "grol"
- de standaarduitlaat wordt intern aangepast zoals de aanpassingen van Carnewal
- de versnellingspook wordt ook origineel gezet en allicht tegelijk met een short shifter
- de IMS seal is blijkbaar iets wat aangeraden wordt te vervangen, dus daar ga ik me ook wat meer in verdiepen
- ik overweeg om de motor eens schoon te maken met een additief in de benzinetank maar moet me eerst goed informeren, want heb daar geen ervaring mee
- chiptuning en gasrespons ben ik nog niet zeker, maar heb er bij de bimmer eigenlijk nooit spijt van gehad, integendeel
- de remklauwen moeten opnieuw geschilderd worden want de verf is overal gebarsten
- de wagen vertoont nogal wat steenslag (originele lak) die ik ga aanpakken met de originele verf en nadien de wagen mss detailen (weet nog niet hoe of wat)
- de naden van de zetels zijn niet zo geweldig meer, mss profiteer ik er dan van om alle naden door gele naden te laten vervangen
- het interieur is nogal erg zwart en kan een beetje afwisseling gebruiken, dus ik zou een aantal onderdelen vervangen door grijze exemplaren en mss gele dials plaatsen
- over de uitlaattip moet ik nog nadenken, ik hou meer van het dubbele pijpje dat de ovale pijp, maar dat is dan weer niet meer origineel...
- de voorste 2 roostertjes in de bumper zijn slecht gespoten, ik twijfel om ze opnieuw te spuiten, mss zwart
- ik vind de deursticker met zwarte strepen en de porsche letters wel leuk, dus die komt er mss ook op
- de airco unit wordt naar beneden verplaatst en de goedkope radio gaat eruit om vervangen te worden door een double din met GPS of mss terug een Garmin systeem (te bekijken)
- en God weet wat nog allemaal als jullie me kunnen overtuigen
Marcel, Ptol924: de meningen zijn inderdaad verdeeld, niet alleen hier. Maar het is en blijft een persoonlijke keuze he. ik wilde ook wel eens iets wat meer opvalt tussen die grijze en zwarte sportwagens. Ik ben ook altijd meer Porsche-fan geweest eigenlijk. Het geluid van een Porsche motor is gewoon zo uniek...