een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: FILMPJES - het vervolg -
die neue neun neun ein zoerbo jah :
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
26 sep 2013 21:23
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
50 years of 911 - 100 (??) Porsches 911 cross the Sydney Harbour Bridge.
Aardig filmpje, maar toch 'n beetje teleurstellend, want voor een Duits mede-georganiseerd evenement: - waren de auto's in willekeurige volgorde gezet; - ontbrak het vertrouwde geluid van een (luchtgekoelde) 6 cilinder boxer; - vanaf 3 minuut 9 wordt het zicht ontnomen door een trein...
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
10 okt 2013 9:09
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Ik denk dat je je de pleuris schrikt als je daar met slaap in je ogen een koffietje staat te bestellen..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ no guts, no glory
11 okt 2013 19:56
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Sorry voor de Porsche, maar die Procar is echt het einde! wat was dát een leuke raceklasse, die heb ik nog op Zandvoort gezien. Jammer dat dat soort auto's niet meer kan, en wat zonde dat BMW daar niet op is doorgegaan. Ook weer met zo'n topmotor. Waanzin gewoon!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Sorry voor de Porsche, maar die Procar is echt het einde! wat was dát een leuke raceklasse, die heb ik nog op Zandvoort gezien. Jammer dat dat soort auto's niet meer kan, en wat zonde dat BMW daar niet op is doorgegaan. Ook weer met zo'n topmotor. Waanzin gewoon!
Dat kan ik me ook nog goed herinneren, een race voor de F1 toen je nog door de pits kon lopen in Z.voort Je stond gewoon naast de coureurs, kom daar nu nog eens om
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum