Auteur |
Bericht |
Tilt!
|
Re: 964, roze bril effect ?
Eerlijk gezegd? Ik ook Maar ja, wat ga je er aan doen? Je kan toch niet van een firma verwachten kleinschalig te blijven, vooral nadat hun kleinschaligheid hen indertijd bijna de kop kostte? Ze hebben altijd al "kneusjes" nodig gehad om het hoofd boven water te houden + ik ga een auto niet minder of lelijker vinden omdat er 100.000 van gemaakt worden ipv 10.000
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
14 okt 2013 15:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Niet mooier of lelijker, maar wel aantrekkelijker. Sommigen gaan graag op in de massa, sommigen onderscheiden zich liever.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
14 okt 2013 15:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat zegt niets over Audi, maar alles over ABT.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 okt 2013 15:19 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Hier nooit meer een Audi!!! Nog nooit zo'n slechte auto's gereden. Op een gegeven moment (in 2009) reed ik een A8 4.2 TDI uit 2005 en mijn vrouw een 2.5 TDI Quatro uit 2001. Er was er altijd 1 stuk, wat een rotzooi.... Doe mij maar traditionele Duitse topmerken, Mercedes-Benz, BMW, Porsche, i.p.v. opgepimpte VW's.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
14 okt 2013 15:35 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wordt door de Audi dealer verkocht met behoud van fabrieksgarantie en das maar goed ook Kennis overweegt om de Audi binnenkort door de glazen pui van de dealer te rijden, dus houdt De Stem in de gaten
|
14 okt 2013 15:41 |
|
|
erwin996
M140i
|
De uitzonderingen bevestigen de regel
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
14 okt 2013 16:00 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Vertel mij niets over PON en ABT. Zoek voor de aardigheid maar eens op 'Seat Leon 310'. Maar zeg gewoon tegen die kennis van je dat hij met z'n Audi een bezoekje moet brengen aan JD engineering en er nieuwe software in laat zetten. Zeker weten dat het probleem dan opgelost is.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 okt 2013 16:11 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
En dan vervalt de garantie... (Hoewel ik van DS heb begrepen dat dat niet altijd zo is)
|
14 okt 2013 16:22 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Klopt, ben waarschijnlijk een ouwe jippie
|
14 okt 2013 16:23 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Als Porsche was blijven zitten in de niche markt dan mag je kiezen: - Gewoon failliet en in de vergetelheid geraakt - Gewoon failliet en doorstart bij VW met een leuk stukje 'batch' engineering (Golf R heet dan Porsche R) - 12 keer overgenomen in nu in handen van een Rus, maken nog steeds de 993, echter onbetaalbaar en kwalitatief naatje - Opgekocht door VW die het in slechte tijden verkocht heeft aan investeringsmaatschappij - Gewoon failliet en 12 jaar later de merkrechten verkocht aan Tata, levert wat leuke modellen op - .......
|
14 okt 2013 16:24 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Of ze slaagden erin een succesvol nichemerk te worden of ze werden (zoals even leek te gebeuren) overgenomen door Mercedes-Benz en zorgden voor heerlijke modellen à la E500 (W124) naast hun eigen sportwagen line-up... What if...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
14 okt 2013 16:29 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
liever failliet dan kjn diesels fabriceren.
_________________________________________ oud is beter
|
14 okt 2013 16:46 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Alweer +1 P zou een voorbeeld aan Ferrari moeten nemen. Houden vast aan hun merkwaarden, terwijl het ook onderdeel van een groep is. Denk dat in die kringen niet de discussie gevoerd wordt of een 458 wel een "echte" is.
|
14 okt 2013 16:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Tot 150 Dkm is er garantie op de motor bij chip-tuning van een Audi - ook als je het bijv. bij Hartog in Alkmaar laat doen ... Ik dacht dat ABT niet meer bestond
|
14 okt 2013 16:52 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Met aanpassingen aan het motormanagement wordt dat inderdaad een heel lastig verhaal. Dat is ook de reden dat PON zijn tuning voor veel te veel geld verkoopt. Daar zit een heel stukje garantie ingecalculeerd. Maar ik kies persoonlijk liever voor een goede tuner die desnoods op maat chipt dan een zogenaamde kant-en-klaar pakketsoftware die ingelezen wordt bij een dealer door een 'onervaren' persoon. Ik vraag me ook altijd af wie een eventueel probleem bij zo'n dealer gaat oplossen?
|
14 okt 2013 17:14 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik weet niet wie je dit verteld heeft maar dit klopt niet.
|
14 okt 2013 17:34 |
|
|
erwin996
M140i
|
Komt mij ook helemaal niet bekend voor... Had mijn S3 ook door Hartog laten tunen.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
14 okt 2013 17:57 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Je kunt je er wel tegen verzekeren bij Hartog maar dat is een ander verhaal.
|
14 okt 2013 18:05 |
|
|
Tilt!
|
Waarschijnlijk omdat "in die kringen" het hun geen moer uitmaakt hoe ze nu precies gekoeld worden. Evolutie heet dat daar. Evolución
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
14 okt 2013 18:24 |
|
|
csteenbe
|
De 964 en oudere Porsche's is juist mijn enige reden dat ik Porsche rijdt. De 964 stinkt hij/zij ruikt, luxe vind ik best op niveau tov van mijn DD heb daar absoluut niks te klagen. Tuurlijk zal de 996 en jonger veel fijner lees comfortabeler rijden maar dat is niet mijn doel om een porsche te bezitten! Als de 964 ooit plaats maakt voor iets anders, zal het wel ouder moeten zijn
|
14 okt 2013 18:27 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
omdat ze in die kringen meer kijken naar kwaliteit dan naar omzet.
_________________________________________ oud is beter
|
14 okt 2013 18:29 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Hahahaha, 'kwaliteit' en 'ferrari' in een topic
_________________________________________ rouge et noir
|
14 okt 2013 18:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Klok en Klepel ... maar inderdaad - je kan je er wel tegen verzekeren @ € 250,- per jaar
|
14 okt 2013 18:45 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
dit is het "rode bril effect"
|
14 okt 2013 18:54 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Overigens is Hartog een tuner waar ik met een gerust hart mijn auto zou laten tunen.
|
14 okt 2013 19:00 |
|
|