Re: Heilige P naar het schadebedrijf.....
Ik wilde eigenlijk eerst een foto gebruiken waarop ik naast mijn auto sta te "posen", zo van "kijk mij eens even met m'n Porsche", maar zo stoer ben ik niet, dus daarom maar deze gekozen. Speciaal in subtiel zwart/wit, want dat is toch net wat chiquer.
Niet? Wat jammer nou, want ik hunker echt naar respect en vertrouwen. Juist dat van jou.
Oh, wacht even, je oorspronkelijke bericht was echt als vraag bedoeld?
Sorry, dat had ik er niet uit begrepen.
Er wordt hier namelijk wel vaker naar een schadehersteller gevraagd.
Dan wordt er meestal gevraagd naar vakwerk. Of naar een bepaalde regio. Of waar je je auto met een wat kleiner budget toch netjes kan laten opknappen.
In jouw bericht las ik niks van dat alles.
Ik las alleen maar een hoop gejengel of er niet stiekum een stukje met je heilige-hok gereden zou worden omdat jouw auto zo übergeil blijkt te zijn dat geen enkele schadehersteller zich zou kunnen bedwingen om er zijn lusten op bot te vieren.
Daardoor kreeg ik de indruk dat je helemaal niet op zoek was naar informatie, maar dat je gewoon wat zat te zeiken om te zeiken.
Voor de zekerheid heb ik het net nog een keer opnieuw gelezen, maar ik kan er toch echt niks anders van maken.
Zal ongetwijfeld aan mij liggen, dus daarom mijn welgemeende excuses!
Bij een eventueel volgend bericht van je, zal ik (nog) beter mijn best doen om er een vraag in te herkennen en die dan naar mijn beste kunnen (en hopelijk naar jouw volle tevredenheid) te beantwoorden.