Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 18:41

Antwoord op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Meningsverschillen uit: Koopjes van het ogenblik 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 Boxster
Leeuwarden
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII
Olaf schreef:
Ik zal nog een druppel in de emmer gooien :wink:

100 Dkm en een versleten interieur :arrow: (erg) korte ritjes :idea:

Denk dat'ie elke zaterdag z'n vrouw naar de kapper om de hoek heeft gebracht ...

Afbeelding

Precies, ik ken genoeg Porsches die 200.000 km hebben gelopen waarvan het interieur nog perfect is. Als een auto veel voor korte ritjes is gebruikt en er niet helemaal meer netjes uit ziet hoeft nog niet te betekenen dat het een "oneerlijke" auto is. En vergeet niet dat we hier veel hobby porsche rijders hebben maar dat er ook genoeg mensen zijn die een porsche als normale auto behandelen. En niet iedereen is even zuinig op een auto... Het blijft tenslotte een manier om van a naar b te komen..

16 okt 2013 9:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
Wat mij wel verbaasd op het Forum de laatste tijd is dat veel mensen geen eerlijke kans krijgen. Mij is altijd geleerd dat een ieder een eerlijke kans verdient. Dat de verkoper in kwestie een porsche aanbied die niet "perfect" is, hoeft nog niet te betekenen dat er wat met de auto aan de hand is. Dat de auto waarschijnlijk veel korte stukjes heeft gereden hoeft nog niet te betekenen dat de auto er slecht aan toe is. Ik heb de auto bekeken, wel eens naast gezeten in de auto en is allemaal is in goede staat. Het is absoluut niet moeders mooiste maar daar kan wat aan gedaan worden. Het mooie is dat het niet "verbloemt" word... "What you see is what you get".

Valt mij ook op dat "vrienden" van het forum zoals Renntech, Rovako bekleding en Jeroen914 (stickerboer) altijd opgehemeld worden maar een "nieuweling" krijgt hier nooit de kans. Begrijp me niet verkeerd ik heb ook een mooie poster van Jeroen en kom ook af en toe bij Joost maar er zijn genoeg mensen die ook een kans verdienen.
Over in dit geval "Dieter" uit België mag alles gezegd worden maar als de naam Theo Jansen valt moeten we zwijgen...

Zo heb ook weer mijn zegje gedaan. :salut:

16 okt 2013 9:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Porsche diversen
Overijssel
Goed punt....

16 okt 2013 9:59
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Waarschijnlijk hebben meer mensen ervaring met bovenstaande Porsche-vrienden, vandaar dat er vaker over geschreven wordt. Ben zelf met een schuin oog aan het kijken naar een leuk speeltje en kom vaker online bij Kuijpers terecht. Ben er nooit geweest en heb geen idee wat de kwaliteit zal zijn. Maar zoals vaker gezegd.... "koopjes in de porsche wereld zijn erg zeldzaam"

16 okt 2013 10:04
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Over Theo Jansen mag je tegenwoordig alles zeggen hoor :wink: :mrgreen:

Beetje Calimerogedrag allemaal lijkt me.

16 okt 2013 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
:"Calimerogedrag" ken het woord niet, wat bedoel je hiermee?

16 okt 2013 10:24
Profiel Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Glas_911 schreef:
Valt mij ook op dat "vrienden" van het forum zoals Renntech, Rovako bekleding en Jeroen914 (stickerboer) altijd opgehemeld worden maar een "nieuweling" krijgt hier nooit de kans. :

Dit soort opmerkingen.

16 okt 2013 10:32
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Moderators: kan van de discussie hiervoor een apart topic gemaakt worden voor de liefhebbers, zodat hier weer genoten kan worden van al het moois dat de markt te bieden heeft? Mijn dank. :cheers:

MOD: :salut:

16 okt 2013 11:24
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Maarten schreef:

LOL

@Glas_911: niet eens mbt dat nieuwelingen geen kans krijgen. Dat is niet van de laatste tijd. Dat was altijd al. :mrgreen:

16 okt 2013 11:38
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Meningsverschillen uit: Koopjes van het ogenblik
wauw, een eigen knorrepot topic :mrgreen:

Dacht dat we die al hadden :ba: (linkje even zoeken)

16 okt 2013 12:25
Profiel
964 c2
Den Haag
Waar is het verhelderende inzicht van Aircooler en VM020 als je het echt nodig hebt..? :popcorn:

16 okt 2013 14:37
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
:mrgreen: :mrgreen:

16 okt 2013 14:43
Profiel
964 c2
Den Haag
Maarten schreef:

Gaat toch alsnog een seizoentje door? :wink:

16 okt 2013 14:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Ronaldo schreef:
Waar is het verhelderende inzicht van Aircooler en VM020 als je het echt nodig hebt..? :popcorn:

Het is volgende week pas herfstvakantie.....

16 okt 2013 15:24
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Theootje zien we niet meer terug ben ik bang.

16 okt 2013 15:44
Profiel
911 3.2 Carrera
In de auto handel is het List en Bedrog BV....en tijdens mijn zoektocht naar een Porsche was het ook niet anders.

Ook een aangeboden 911 hier op het forum....wat een drama.. :bang: ....iig de akk had het zijn nut bewezen...dankje wel forum :thumleft:

16 okt 2013 17:37
Profiel
Moderator
PF #57
Glas_911 schreef:
Valt mij ook op dat "vrienden" van het forum zoals Renntech, Rovako bekleding en Jeroen914 (stickerboer) altijd opgehemeld worden maar een "nieuweling" krijgt hier nooit de kans.

Piepiep alo :salut:

Kom eens met voorbeelden. Het verwijt ken ik. De voorbeelden niet. Bij Dieter ontstond er een discussie van mensen die goede ervaringen met hem hadden en mensen die dat niet hadden.

Jeroen is op zijn tijd een botte eikel, maar levert goede stickers. Wat niet betekent dat iemand anders geen goede stickers kan leveren. Alleen hebben veel mensen hier goede ervaringen met Jeroen (zowel prive als zakelijk), heeft hij jaren voor weinig lopen buffelen voor stickers voor bijv Jubi-rit etc. En omdat hij goeie stickers maakt en een pietje precies is, beveel ik hem graag aan als mensen op zoek zijn naar stickers. Als jij een ander adres hebt waar de betreffende persoon vervolgens naartoe gaat? Prima. Maakt mij niet uit (en Jeroen volgens mij ook niet echt).

Ik heb goede ervaringen met Rovako, zoals velen hier. Hij heeft veel ervaring met Porsche en is een pietje precies. Dus als iemand iets zoekt op zijn gebied, stuur ik je graag door. Als je vervolgens naar een ander gaat - lekker zelf weten.

Ik noem dat niet ophemelen. Ik noem dat op basis van ervaring mensen een tip geven. Het verschil met alle andere aanbieders is dat alle drie de partijen die je noemt reeds vele jaren actief op dit forum zijn. En zo wellicht meer bekendheid genieten dan andere partijen.

Dus ik ben het niet met je eens. Maar deze geluiden komen eens in de zoveel tijd terug. En helaas altijd een beetje met een 'want zij zijn groot en ik is klein' toontje. Jammer.

Afbeelding

16 okt 2013 17:48
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dial_888 schreef:
In de auto handel is het List en Bedrog BV....en tijdens mijn zoektocht naar een Porsche was het ook niet anders.

Ik heb er 2 gehad en in totaal een stuk of 30 bekeken. De stelligheid waarmee veel dingen worden geroepen wordt zelden door stukken onderbouwd.

Laatst bijgewerkt door Maarten op 16 okt 2013 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.

16 okt 2013 17:49
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
horn schreef:
Glas_911 schreef:
Valt mij ook op dat "vrienden" van het forum zoals Renntech, Rovako bekleding en Jeroen914 (stickerboer) altijd opgehemeld worden maar een "nieuweling" krijgt hier nooit de kans.

Nou Glas heeft wel een valide punt hier! Tuurlijk begrijp ik horn als hij zegt dat hij alleen maar goede ervaringen heeft met de genoemde bedrijven/persoon.

Echter ik denk dat Renntech en Rovako een belangrijk deel van hun omzet scoren door regelmatige adviezen van lezers hier op het forum. Niets mis mee, maar er zijn meer goede bedrijven in Nederland/Belgie, en die blijven een beetje onderbelicht....

Enfin, ik hoop dat de betreffende bedrijven af en toe ook een duit in de Forum pot doen (maar dat valt toch niet te controleren?)

Over die forum pot trouwens, is er ook een overzicht van de inkomsten/uitgaven daarvan? Of is die vraag "not done" :?: (eigenlijk hoort die vraag thuis in een ander topic)

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

16 okt 2013 18:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
horn schreef:
Glas_911 schreef:

Piepiep alo :salut:

Kom eens met voorbeelden. Het verwijt ken ik. De voorbeelden niet. Bij Dieter ontstond er een discussie van mensen die goede ervaringen met hem hadden en mensen die dat niet hadden.

Jeroen is op zijn tijd een botte eikel, maar levert goede stickers. Wat niet betekent dat iemand anders geen goede stickers kan leveren. Alleen hebben veel mensen hier goede ervaringen met Jeroen (zowel prive als zakelijk), heeft hij jaren voor weinig lopen buffelen voor stickers voor bijv Jubi-rit etc. En omdat hij goeie stickers maakt en een pietje precies is, beveel ik hem graag aan als mensen op zoek zijn naar stickers. Als jij een ander adres hebt waar de betreffende persoon vervolgens naartoe gaat? Prima. Maakt mij niet uit (en Jeroen volgens mij ook niet echt).

Ik heb goede ervaringen met Rovako, zoals velen hier. Hij heeft veel ervaring met Porsche en is een pietje precies. Dus als iemand iets zoekt op zijn gebied, stuur ik je graag door. Als je vervolgens naar een ander gaat - lekker zelf weten.

Ik noem dat niet ophemelen. Ik noem dat op basis van ervaring mensen een tip geven. Het verschil met alle andere aanbieders is dat alle drie de partijen die je noemt reeds vele jaren actief op dit forum zijn. En zo wellicht meer bekendheid genieten dan andere partijen.

Dus ik ben het niet met je eens. Maar deze geluiden komen eens in de zoveel tijd terug. En helaas altijd een beetje met een 'want zij zijn groot en ik is klein' toontje. Jammer.

Afbeelding

Beste Horn,

Zoals ik al zei ik zelf ben ik ook fan van Jeroen zijn stickers en posters, Joost van Renntech kom ik ook graag. Ik zou ze zelf ook aanbevelen.

Het gaat mij meer om nieuwe "vrienden" ook eens kans te geven. Zoals je hierboven kan lezen en in vele andere topics worden mensen afgekraakt terwijl ze niet eens een kans krijgen om zich te bewijzen.

Niks persoonlijks, puur iets wat ik zie en jammer vind.

16 okt 2013 18:39
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
outletvalve schreef:
Echter ik denk dat Renntech en Rovako .... door regelmatige adviezen van lezers hier op het forum. Niets mis mee, maar er zijn meer goede bedrijven in Nederland/Belgie, en die blijven een beetje onderbelicht....

.. en aan.

Waar de "onderbelichte bedrijven", zoals jij ze noemt, in achter blijven :idea:

16 okt 2013 18:48
Profiel WWW Facebook 
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
+1. Wilde net hetzelfde zeggen.

16 okt 2013 19:24
Profiel
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Oké, duidelijk!

Maar om dan gelijk andere bedrijven onterecht in kwaad daglicht te zetten gaat mij te ver. :salut:

Naar mijn idee maakt zowel Olaf (eerder in het koopjestopic) als Maarten, Dieter onterecht zwart....

Ik zeg niet dat Dieter geweldig is of goede auto's heeft en dat weet ik ook simpelweg niet, maar kom dan met eerlijke en goede argumenten waarom je wel aan hem zou moeten twijfelen.

En kom dan niet aanzetten met argumenten als: Dieter is handelaar dus weet z'n prijzen wel of: de stoel is doorgezakt... (terwijl er 0 slijtage te zien is)

@ horn: Ik weet trouwens best een voorbeeld te noemen van een onderdelenleverancier/demontagebedrijf die hier vanaf het begin actief WAS en die goedbedoeld advies gaf over iets .......
Maar kreeg een stevige waarschuwing per PB van een mod, dat het bericht op het randje was. (post zou naar commercie neigen)

Helaas nooit weer teruggezien hier....

16 okt 2013 19:38
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Wat dat betreft doen ze dit op rennlist een stuk eenduidiger. Gewoon lekker forum sponsor worden. :wink:

16 okt 2013 19:42
Profiel
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Olaf schreef:
outletvalve schreef:
Echter ik denk dat Renntech en Rovako .... door regelmatige adviezen van lezers hier op het forum. Niets mis mee, maar er zijn meer goede bedrijven in Nederland/Belgie, en die blijven een beetje onderbelicht....

.. en aan.

Waar de "onderbelichte bedrijven", zoals jij ze noemt, in achter blijven :idea:

Hmm, maar als je niet mag, blijf je al gauw achter toch??

16 okt 2013 19:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende