_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
16 okt 2013 14:02
P-Track
Haarlem
Re: volledige versie van Le Mans met Steve McQueen op Youtub
Lekker hoor, vanavond maar weer eens kijken. Thanks!
16 okt 2013 14:40
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Wat een film, 1 uur drie kwartier en de totale dialoog en gesproken tekst kan op een a4tje.
Verder natuurlijk fantastische geluiden en beelden van de 917 en Ferrari opponent.
18 okt 2013 11:38
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Ja, inderdaad: het lijkt wel of die film niet op gang wil komen, terwijl er wel serieus hard gereden wordt (ook in werkelijkheid zo heb ik begrepen).
Tegenwoordig zou dat allemaal veel sneller gemonteerd worden, met korte snelle 'shots', zo nu en dan een blik op het voetenwerk bij schakelen, et cetera, enzovoorts, enzoverder.
Volgens mij zou je er een gave 'contemporary version' van kunnen maken van drie kwartier ofzo die je echt op het puntje van je stoel zou houden...
Deze klassieker heeft echter wel in z'n hoedanigheid een bijzondere status en terecht!
Wat ik wel grappig vind, zijn soms van die 'missers' (zoals een vuile 917 die vervolgens hartstikke schoon de pitlane uitrijdt)...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
18 okt 2013 13:18
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Mooie film, heb 'm op DVD. Kijk 'm zo eens per jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum