Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 19:25

Antwoord op onderwerp  [ 414 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
1993 Porsche 964 WTL & 1992 Porsche 964 WTL cabrio 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417
vandaag de juiste onderbumper stukken gaan ophalen bij FG Porsche en toen ik daar was viel mijn oog op een wagen met een leuke subtiele spoiler die blijkbaar voor een mooi prijsje weg mocht, heb deze dan ook maar mee genomen, weet niet of ik hem ga monteren, eerst even aftasten of mijn wagen hem wel nodig heeft

AfbeeldingAfbeelding

24 aug 2013 22:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Less is more :idea:

25 aug 2013 0:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Na bijna twee jaar heeft de Porsche eindelijk zijn weg terug gevonden naar mijn garage

Hij is nog niet helemaal klaar maar nu zal het niet lang meer duren

De achterbumper nog monteren en nog wat detail werk en klaar
Interieur is ondertussen ook al helemaal terug nicotine vrij

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen we de wagen terug opstartte werd de achterkant van de katalysator rood gloeiend en merkten we dat hij niet goed draaide tot plots de halve inhoud van de katalysator door de uitlaat kwam gevlogen, ondertussen draait hij weer als een klok

08 sep 2013 21:17
Profiel
964 c2
Den Haag
Gaaf hoor! Stoelen zijn ook echt mooi geworden.

08 sep 2013 23:18
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
TERRUM schreef:
Na bijna twee jaar heeft de Porsche eindelijk zijn weg terug gevonden naar

Toen we de wagen terug opstartte werd de achterkant van de katalysator rood gloeiend en merkten we dat hij niet goed draaide tot plots de halve inhoud van de katalysator door de uitlaat kwam gevlogen, ondertussen draait hij weer als een klok

is nu de katalysator stuk? Of viel het allemaal mee?

10 sep 2013 11:05
Profiel
PorscheForum Rakker
renetrzes schreef:
is nu de katalysator stuk? Of viel het allemaal mee?

Ik veronderstel dat het beste van de katalysator af is, voor de natuur bedoel ik dan maar uiterlijk zie je der niets aan, ik ga hem er eens vanonder halen en leeg maken of een katvervanger plaatsen, zo heeft hij meer power :thumleft:

10 sep 2013 17:05
Profiel
Moderator
PF #57
hij is koel terrum! :thumleft: Wat een klus, maar wat een resultaat!

10 sep 2013 17:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Vandaag de laatste onderdelen gemonteerd van de carrosserie, nu is het enkel nog de stickers en logo's terug plaatsen maar eerst het motor gedeelte nu, morgen gaat de wagen daarvoor binnen en hopelijk is deze dan snel gereviseerd

Ondertussen kan ik mij bezig houden met de wielen, gaat ook nog wel wat werk inzitten, heb een set cargraphics, een set originele speedlines en de originele velgen op te kuisen

Afbeelding
Afbeelding

18 okt 2013 19:36
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Wat een mooie auto! :res:

18 okt 2013 19:47
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
En ze wordt nog steeds mooier. :thumleft:

19 okt 2013 11:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche staat sinds zaterdag in de garage voor een motor revisie,vertrek op de aanhangwagen van de eindelijk afgewerkte wagen

Afbeelding

24 okt 2013 21:21
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Misschien een stomme vraag maar is er een reden dat je de motor niet tijdens de restauratie van de koets hebt laten doen?

24 okt 2013 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Dat hebben we gedaan omdat we zelf geen mekanieker zijn en als ik ook nog de motor moest uitbouwen werd het te moeilijk en dan wist ik niet of ik alles nog wel juist in elkaar zou gekregen hebben, De koets heeft bijna 2 jaar in beslag genomen, als de motor al klaar had gelegen dan had de garantie al verlopen geweest voor dat ik der een meter mee gereden had en het is nu toch winter dus komt hij niet buiten voor einde februari dus tijd genoeg om het op deze manier te doen

grtz Geert

Laatst bijgewerkt door TERRUM op 25 okt 2013 16:15, in totaal 1 keer bewerkt.

25 okt 2013 6:16
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ok duidelijk!

25 okt 2013 8:37
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
TERRUM schreef:
renetrzes schreef:
is nu de katalysator stuk?

Ik veronderstel dat het beste van de katalysator af is ... leeg maken of een katvervanger plaatsen

In NL komt een 964 Jubi met lege kat. niet door de jaarlijkse keuring (4-gas-meting) ... die is voor BJ 1993 verplicht.

25 okt 2013 12:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ik heb er over bezig geweest met de garagist en die liet me verstaan dat het toch best was om der terug ééntje onder te steken ivm de keuring dus zullen we dat dan maar doen zeker

Ik had graag geweten hoe dat de conditie momenteel was van de motor maar hij is der nog niet aan begonnen dus dat wordt weer afwachten

Grtz Geert

25 okt 2013 16:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Mmmm... Leuk om dit project te volgen. Ben benieuwd wat de slotrekening zal zijn... Maw of je "kist" nog steeds een koopjes was... :roll:

Ik kan je vertellen dat een Goede 964 motorrevisie + de bak en nog wat randspul je aardig op leeg kunt lopen, heb het mogen "ervaren" :shock: Maar goed, dan heb je wel wat :thumleft:

Succes peter

27 okt 2013 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben der zeker van dat de eind afrekening nog steeds een koopje is, wetende dat de koetswerk renovatie me bijna niets gekost heeft daar we bijna alles zelf gedaan hebben of geholpen ben door vrienden die tevreden zijn met een pintje :cheers:

28 okt 2013 21:45
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Waarde van de Jubi's is ook het afgelopen jaar weer gestegen - zelfs als Terrum (Geert) alles had uitbesteed, was hij MI nu meer geld kwijt geweest door er 1tje gelijk aan deze in de nieuwe staat te kopen :wink:

28 okt 2013 23:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Klopt Olaf,BTW ik weet der nog ééntje te koop staan hier is het dorp, ook een viola, wagen met nummer 14 als ik me niet vergis, deze heeft een ongeval gehad en moet op de richtbank maar al bij al zeker geen al te grote schade, hij is volledig uit elkaar omdat de man der zelf aan begonnen was maar doordat deze plots ernstig ziek is geworden moet deze weg, de man is kwestie heeft een carrosserie bedrijfje, ernstige vakman dus, alles zou erbij zijn, ook alle onderdelen nodig voor de herstelling dus mannen, het is de moment om een jubi aan te kopen met niet al te veel km, stiekem hoop ik dat de man kan genezen zonder al te veel problemen en hem zelf in ere mag herstellen

Grtz Geert

29 okt 2013 7:35
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 993 4s,ex 911 carrera ,ex 965 3.6 turbo ,993 4s
rond nijmegen
Hoi Geert, je hebt een pb.

29 okt 2013 12:48
Profiel
PorscheForum Rakker
PM sent back, hopelijk ben je der wat mee :thumleft:

30 okt 2013 7:44
Profiel
Omg. Amsterdam
Ziet er knap uit Geert... straks na je motor mod lekker :drive:

30 okt 2013 18:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche is naar de keuring geweest en bijna alles was in orde, we moeten nog een keertje terug nadat de kilometer teller hersteld is, deze stond nog steeds op dezelfde stand als toen de vorige eigenaar hem aan mij verkocht, ze dachten dat ik probeerde te knoeien met de KM maar toen ik liet vallen dat de stand nog exact dezelfde was als bij de vorige keuring dan was het probleem er toen al dus voor hij van mij was, ik kocht deze twee jaar geleden 6 december en op 7 december was hij gedemonteerd, ondertussen is der nog niet mee gereden

16 nov 2013 7:33
Profiel
PorscheForum Rakker
TERRUM schreef:
Klopt Olaf,BTW ik weet der nog ééntje te koop staan hier is het dorp, ook een viola, wagen met nummer 14 als ik me niet vergis, deze heeft een ongeval gehad en moet op de richtbank maar al bij al zeker geen al te grote schade, hij is volledig uit elkaar omdat de man der zelf aan begonnen was maar doordat deze plots ernstig ziek is geworden moet deze weg, de man is kwestie heeft een carrosserie bedrijfje, ernstige vakman dus, alles zou erbij zijn, ook alle onderdelen nodig voor de herstelling dus mannen, het is de moment om een jubi aan te kopen met niet al te veel km, stiekem hoop ik dat de man kan genezen zonder al te veel problemen en hem zelf in ere mag herstellen

Grtz Geert

Deze is blijkbaar opgekocht door vanzweeden, deze zou voor 20000 verkocht worden wist ik uit goede bron dus van zweeden zal wel wat minder gegeven hebben, wagen staat nu te koop voor 35000,- euro :roll: . dit gaat gegarandeerd de duurste jubi worden ever :ass:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr

17 nov 2013 20:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 414 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende