Te koop een set voorschermen passend voor de 69-73 er 911. ZIjn gestraald en duidelijk met wat werk. Een PB'tje voor meer info, detail foto's ed. Vraagprijs 600 euro.
Re: Setje voorschermen 69-73 en SWB deuren met werk
Bovendien nog een set SWB deuren te koop. Wederom gestraald en in de epoxy en ook wat werk aan, Vraagprijs 400 Euro. Schermen 500 Euro, of doe een bod!
Cees
21 okt 2013 16:15
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Setje voorschermen van een 73.5 (CIS F-model).
Geen kofferklepje?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
21 okt 2013 22:33
evald
london
nee die heb ik
uiteraard een donatie naar de kas
22 okt 2013 0:03
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Jij weet dat Cees die niet heeft en nu bied jij er eentje aan in dit topic? Zodat ik het even snap...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
22 okt 2013 9:03
veertientien
73 RS
Uitgeest
Dank je dat je voor me antwoord...kan je dat voortaan vaker doen, geef ik je mijn login gegevens...
Cees
22 okt 2013 9:04
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Cees, heb je er echt geen?
22 okt 2013 9:35
veertientien
73 RS
Uitgeest
Niet dat ik weet, nee echt niet, nooit gehad (behalve op de auto).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum