Auteur |
Bericht |
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Body zal kaal moeten ivm de soort lak die er nu op zit... qua bodem ben ik zelf van mening dat er geen betere coating bestaat dan de fabriekscoating.
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
24 okt 2013 13:18 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Re: Project: 911T
Ik hoop dat jouw auto de uitzondering bevestigd maar ik ben met je eens dat de coating op de bodem prima roest verhullend is .... daarom dus juist kaal halen. Moet je het later doen omdat je toch moet gaan lassen bij de bekende plekken ben je heel veel verder van huis. just my 2 c.
|
25 okt 2013 8:04 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
bodem is goed gecheckt geweest, maar ik neem het in overweging. de koets is wel kaal inmiddels:
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
26 okt 2013 15:47 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Re: Project: 911T
als je al zover bent zou ik dat laatste stukkie ook ff meenemen
|
27 okt 2013 11:34 |
|
|
Gijs
Baarn
|
Re: Project: 911T
zeker de bodem ook doen... heb ik ook gedaan bij mijn lopende project, zat onder de coating best wat roest... de coating zat er toch goed op... succes!! want eraf halen is geen pretje...
|
27 okt 2013 18:38 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Zojuist de velgen weer kunnen ophalen voor de 911:
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
16 jan 2014 12:24 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Project: 911T
Mooie velgen! Weet je overigens al wat je gaat "doen" met de auto? Aangezien je in je eerst post hier nog over twijfelde!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
16 jan 2014 12:32 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Jawel.
De auto wordt in principe zo origineel als mogelijk opgebouwd (het is immers een matching number 911) maar dan met een racy-uitstraling: 7J velgen, creme-witte striping over de body, 3.2L en 915-bak aandrijflijn en natuurlijk een sportief onderstel.
De originele aandrijflijn houd ik erbij.
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
16 jan 2014 12:36 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Project: 911T
Aha....dat gaat wel mooi worden dus!! Weet je ook al wat voor een onderstel?? (beetje een oriënterende vraag voor mijn project) En wat ga je doen met de remmerij....aangezien je hem een stuk sneller gaat maken moet hij ook wel een beetje makkelijk tot stilstand kunnen komen! Ik ben benieuwd naar de vorderingen en de foto's Sccs
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
16 jan 2014 12:49 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Eindelijk... ...het opbouwen kan beginnen!
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
05 feb 2014 21:50 |
|
|
piewie
911 T 2.2 targa 1971
964 c2 1990 ////////
911 S 2.2 targa 1971baarle Nassau Hertog nl/be
|
Re: Project: 911T
burgundy red ?? Ziet er strak uit nu het leuke werk
|
05 feb 2014 23:28 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Inderdaad Burgundrot. Het project vordert ook. Hopelijk op korte termijn naar de RDW voor een kenteken: [/quote] En qua interieur: [/quote]
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
22 apr 2014 10:34 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Re: Project: 911T
_________________________________________ Less is more !
|
22 apr 2014 10:40 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Re: Project: 911T
Mooie kleur en vooral gaaf dat je eens andere wielen gebruikt als fuchsen.
|
22 apr 2014 10:46 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Project: 911T
Gave kleur man!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 apr 2014 10:50 |
|
|
Peter 911 RSR
|
Re: Project: 911T
Zeker gave kleur! En vrij uniek. Ben benieuwd naar de verdere (racy) opbouw.... Veel succes...
|
22 apr 2014 12:44 |
|
|
Niels
|
Re: Project: 911T
Wordt zeker mooi.
|
22 apr 2014 14:08 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Re: Project: 911T
Fraaie kleur en weer eens wat anders; dit is bij Wim toch?
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
22 apr 2014 18:49 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Uiteraard bij Wim. Een echte vakman als het gaat om het bouwen van dit soort auto's.
De kleur is niet mijn eigen keuze; het was de originele kleur. De auto is namelijk matching en wilde er ook niet teveel aan 'verprutsen'. Maar het absoluut een mooie en bijzondere kleur.
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
22 apr 2014 20:27 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Project: 911T
Het project verloopt voorspoedig. As woensdag - op eigen kracht - naar de RDW: Dus hopelijk binnenkort een kenteken...
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
04 mei 2014 21:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Project: 911T
zo netjes, eendagskenteken laten maken!? ik had 2 halve A3'tjes met stift beschreven met ducktape achter het raam geplakt Spannend man. Succes!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2014 22:14 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Re: Project: 911T
2 halve a3tjes? Zijn dat geen a4 tjes? ....en maken twee halven niet weer een heel a3 tje?
Succes Michiel! Ik ga volgende week.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
04 mei 2014 22:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Project: 911T
A3tje in de lengte door 2 en dan aan elkaar ... .. in de breedte is het inderdaad 2x A4
|
04 mei 2014 22:40 |
|
|
Niels
|
Re: Project: 911T
Suc6, ik ga donderdag
|
04 mei 2014 22:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Project: 911T
Twee halve A3tjes. Waar zie jij een A4?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 mei 2014 6:45 |
|
|