Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:39

Antwoord op onderwerp  [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende
Voetbalseizoen 2013 - 2014 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2013 - 2014
begrijp Cocu juist wel. Als je die kop van Maher ziet op de bank (chagrijnige harses) nadat hij die tweet had geretweet. Moet even terug op aarde gezet worden. PSV moet wat harder naar dat soort omhoog gevallen knakkers worden. Vind dat Cocu dat zo prima doet. Vind overigens die Memphis Depay een goede voetballer. Echt een aanwinst.

28 okt 2013 11:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Laat ik eens gek doen en mijn excuses aanbieden voor alle kritiek die ik dit seizoen over die voortreffelijke Eredivisie heb uitgestort. Ik had dat niet moeten doen, ik had eerder moeten inzien dat Mickey Mouse niet voor niks zo'n populair figuur is geworden in Disneyworld. Als je competitie dan tot ver over onze grenzen een Mickey Mouse-competitie wordt genoemd, dan had ik wel eens eerder trots mogen zijn op al onze achttien topclubs.

Want zo is het wel, hè. We hebben alleen maar topclubs in de Eredivisie. Kijk maar naar de stand. FC Twente, Ajax en AZ staan bovenaan en de laatste, RKC, heeft zes punten. Daar zitten dertien punten tussen, maar wat zou het? RKC is nog steeds kampioenskandidaat.

Ajax heeft de laatste jaren bewezen dat een beetje achterstand halverwege de competitie helemaal niets wil zeggen. Drie koplopers, daar moet je ook eens over nadenken. AZ heeft van die drie de meeste wedstrijden gewonnen: zes stuks van de elf gespeelde wedstrijden. Knap hoor. Ik wil ze er alvast mee feliciteren, geweldig. Het is hetzelfde AZ overigens, dat onlangs na een overwinning op PSV Gertjan Verbeek ontsloeg. Dat AZ staat, ik gun het Dick Advocaat zoals bekend van harte, bovenaan vooral dankzij Verbeek.

Ik kan hier nog wel even doorgaan, maar dat de Eredivisie één grote bingo is geworden, ziet iedereen toch onderhand wel? We hebben het er vaak over en zaterdag kwam onder anderen Pierre van Hooijdonk hierover te spreken. Ik heb hem als ex-topsporter hoog zitten en ook als vriend. Ik mag hem graag en ik heb hem leren kennen als een pittige criticus met een scherp oog voor waar ze er met hun pet naar gooien. Hij weet altijd goed te zeggen waar het wringt en van wie of wat je meer mag eisen.

Deze Pierre zegt ineens, las ik zaterdag in AD Sportwereld, dat we onze Eredivisie moeten koesteren vanwege de leuke spanning. Hij zei ook dat de lat voor onze spelers omlaag moet. Ik vraag me af waar hij eventueel een klap van de molen heeft gekregen, want ik begrijp hem even niet meer. Hij kan dat niet menen. Ik hoop dat het cynisch bedoeld was van hem, dan zou ik het nog leuk vinden.

Die lat moet omhoog en graag een beetje snel. Al doe je die maar een beetje omhoog, dan vorder je al snel een heel eind. Ik beveel aan om eens te gaan trainen op balaannames en positie kiezen. Lijkt me toch niet zo heel moeilijk. Zelfs het ingooien zie ik overal misgaan. Dat levert hartstikke leuke televisie op, maar was dat dan de bedoeling? Als de Eredivisie zichzelf benoemd heeft tot tv-producent, dan ben ik uitgepraat. Dan telt alleen het amusement. Stel dan ook André van Duin aan als scheidsrechter, want ook die beroepsgroep heeft een steuntje in de rug nodig.

Mijnheer Liesveld, die stuurt Depay van PSV tegen Roda JC met twee gele kaarten van het veld. Maar de eerste was volkomen belachelijk. Depay werd gepakt in het strafschopgebied, valt, heeft recht op een strafschop en krijgt geel vanwege een schwalbe. Ik geloof dat alleen Liesveld het zo zag. Daarna maakt Roda de winnende 2-1. Ik vind dat PSV momenteel ook veel te weinig brengt, maar door dit soort situaties zakt bij een trainer de moed in de schoenen.

En wat te denken van de rode kaart voor Pellè? Die speelde slecht, maar om hem daar nou rood voor te geven? De uitleg luidde dat hij een 'kopstotende beweging' maakte. Hij raakte alleen maar lucht, maar hij maakte wel een beweging. En volgens scheidsrechter Blom leek die beweging verdacht veel op een kopstoot. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Maar ja, je kunt ook zeggen dat onze arbiters zich aanpassen aan het spectaculair aantrekkelijke niveau van onze voetballers.

In al deze jolijt word ik nóg vrolijker van de nieuwe baan voor Gertjan Verbeek. Het doet me echt deugd dat een club uit de Bundesliga, FC Nürnberg, een bij ons ontslagen trainer goed genoeg vindt om leiding te komen geven. Ik vind dat mooi en terecht ook. Verbeek verdient deze kans. Ik ga hem nu wel zo veel mogelijk volgen via de televisie. Ik ben heel benieuwd naar wat hij met zijn ervaringen nu in Duitsland gaat doen. Ik vind dat oprecht interessant.

Misschien is hij juist wel heel goed, maar sluit hij niet aan bij de Mickey Mouse-voetballertjes van de eredivisie. Nou, dan moet je weg bij ons en word je met open armen ontvangen in een competitie die in het voorjaar twee clubs in de finale van de Champions League had staan. Gek hè? Lachen hè? Wat hebben we het lollig met elkaar. Maar niet heus.

Waarvan akte!

28 okt 2013 11:57
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
horn schreef:
begrijp Cocu juist wel. Als je die kop van Maher ziet op de bank (chagrijnige harses) nadat hij die tweet had geretweet. Moet even terug op aarde gezet worden. PSV moet wat harder naar dat soort omhoog gevallen knakkers worden. Vind dat Cocu dat zo prima doet.

Toch is het vreemd dat Toivonen, die zich buitengewoon kwalijk opstelt richting PSV, de 10 toebedeeld krijgt nu Wijnaldum geblesseerd is, ipv Maher. Dat die laatste dat niet begrijpt begrijp ik weer wel, aangezien ik het ook niet begrijp, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

28 okt 2013 12:00
Profiel
Moderator
PF #57
Toivonen tekent niet bij maar houdt zich naar buiten - of ik heb iets gemist - op de vlakte mbt zijn reacties. Maher hangt op deze manier de vuile was buiten. En dat moet je als coach voorkomen. Toivonen moeten ze zsm lozen, maar ik kan me voorstellen dat ze hem niet voor een appel en een ei weg willen doen. Dus op korte termijn doen wat de beste roi op Ola oplevert en hem met de kerst met het waswater weggooien. En dan Maher in de basis.

28 okt 2013 12:08
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Voor het Nederlands voetbal zou het alleen maar goed zijn om Maher op te stellen. Die jongen heeft bewust gekozen om niet de stap naar het buitenland te maken en er nog minimaal een jaartje aan vast te plakken. En in die context begrijp ik de keuze Toivonen niet.

28 okt 2013 17:08
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Blij dat ie weg is.Ik wens ze veel succes met adampje...heeft dezelfde vervelende trekjes als z'n landgenoot "el ham"

28 okt 2013 21:01
Profiel
Leuk rapportje van PSV. :roll:

28 okt 2013 22:05
Profiel
Patrick schreef:
Leuk rapportje van PSV. :roll:

Ach, zo scoren ze tenminste nog...

onvoldoendes...

29 okt 2013 18:56
Profiel
Ik dacht... laat ik even PSV gaan kijken. Het was 0-2. Dan ga je even wat te drinken halen en kom je terug is het 0-3. Ik moest lachen...

Wat een sukkels!

30 okt 2013 21:35
Profiel
Moderator
PF #57
Gelukkig wel de eer gered. 1-3... :shock:

30 okt 2013 21:42
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Zo maar ff naar Feijenoord kieken :shock:

30 okt 2013 21:45
Profiel
horn schreef:
Gelukkig wel de eer gered. 1-3... :shock:

O. Jammer.

30 okt 2013 21:51
Profiel
molen934 schreef:
Zo maar ff naar Feijenoord kieken :shock:

Als ramptoerist, of als Feyenoorder (dus met de billen samengeknepen)?

30 okt 2013 21:52
Profiel
Noord-Brabant
Misschien moet PSV maar op corners gaan oefenen. 24 stuks.......

30 okt 2013 21:54
Profiel
Wat zeur je nou, dat hebben ze toch gedaan deze avond? :mrgreen:

30 okt 2013 21:57
Profiel
Noord-Brabant
:mrgreen: dadelijk maar ter compensatie Real Madrid - Sevilla kijken.

30 okt 2013 22:16
Profiel
Moderator
PF #57
Devils son schreef:
Wat zeur je nou, dat hebben ze toch gedaan deze avond? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

30 okt 2013 22:21
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Die Pelle zie je niet :oops:
Maar toch 1-0 :cheers:

30 okt 2013 22:41
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Verrassend dat verrassingen niet eens meer verrassend zijn.....

30 okt 2013 23:41
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
http://www.omroepbrabant.nl/?news/19803 ... 80%99.aspx

.....

31 okt 2013 13:38
Profiel Twitter 
Ze worden dement, de gebroeders. :mrgreen:

31 okt 2013 14:47
Profiel
Noord-Brabant
Erick schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/198033762/Broers+Van+de+Kerkhof+%E2%80%98Dit+PSV+kan+de+Champions+League+winnen%E2%80%99.aspx

.....

Dat jij die twee serieus neemt is je goed recht hoor maar in Eindhoven doen ze dat allang niet meer. Maar wat grappiger is is dat de Amsterdamse Messias bij roept dat 020 over een paar jaar meedoet in de top van Europa.
En dat met zijn volle verstand :mrgreen:

31 okt 2013 17:27
Profiel
Moderator
PF #57
Patrick schreef:
Ze worden dement, de gebroeders. :mrgreen:

De beste quote van 2012. Rene van der Gijp over de gebroeders Van de Kerkhof: "Die zijn dus het levende bewijs dat twee niet altijd meer weten dan één..." Ik heb krom gelegen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

31 okt 2013 20:25
Profiel
Dat oefenen op corners van de week heeft geholpen. Het eerste doelpunt uit een corner voor PSV ligt erin!

02 nov 2013 21:51
Profiel
En de gelijkmaker ook.

02 nov 2013 22:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende