Auteur |
Bericht |
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Re: PFT Hunt #87 is gestart op Zat. 26 Okt. om 19:00 uur.
Zo, weer thuus. Om het nog even spannend te houden; ik heb hem (nog) niet! Ga het nu ook niet meer doen, zeker na zo'n storm , weg/bos ligt nog vol met takken/ hele bomen die ik liever met daglicht kan zien. Maar na zo'n fijne hunt sta ik wel weer te trappelen, dus wie weet glorie of pindakaas morgen. Floriaan, dank en voor je Hunt Medehunters: dank voor de samenwerking
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
29 okt 2013 0:24 |
|
|
racebeus
|
Verslag volgt...........
|
29 okt 2013 14:03 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar het verslag.
|
29 okt 2013 14:37 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb je het hele hek uitgegraven Benieuwd of het makkelijk was...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 okt 2013 15:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Liep het water je kaplaarzen in?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 okt 2013 17:23 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik ga je alvast een plaatsje in The PFT Hall Off Fame geven ..
|
29 okt 2013 21:02 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Re: PFT Hunt #87 is gevonden door Racebeus!
Als ik de foto zo bekijk heeft ie niet met die spade gegraven maar met Topactie Beus Wacht met spanning jou versie af, hoop dan iets meer tijd te hebben om deel te nemen
|
29 okt 2013 22:23 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Heb je een grafkist opgegraven??.............
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
29 okt 2013 22:50 |
|
|
racebeus
|
Nou, daar staat ie weer! En inderdaad, ben nog maar amper (binnendoor) onderweg, en zie hier de gevolgen van gisteren Op naar het oosten En ja, ze zijn nog steeds druk in het bos, de chauffeur van deze truck met gerooide boomstammen zal zich wel afgevraagd hebben wat ik daar vlakbij hem uitspookte Omgeving maar eens verkennen; En toen werd ik stil........... Wát een takkenbende omgeven door modderbaden x marks the spot, duhuh, goenoeg kruizen voor kerkhofje of vampierspelletjes.... Begon me te beseffen dat ik wel erg veel "speelruimte" om te spitten tot mijn beschikking had gekregen.. Goed, het gezonde verstand weer erbij gesleept, uhh mobieltje erbij en het topic ff doornemen en daar met de juiste perspectieven/standpunten mezelf zo positioneren als Floriaan stond toen hij zijn fotoos maakte En toen natuurlijk enthousiast vergeten foto van het(dus niet uitgepakte) bekertje te maken....foei Het had me wat inspanning en een beetje angstzweet gekost maar ik kon tevreden op weg weer naar huus Lekker weertje en met een lekkere grijns op mun bakkes rustig door de binnenlanden op weg naar een verdiend bakkie pleur Vanavond na mijn manteldienst koker geopend en zie mijn "prijs" Zo, ben nu bekaf, eigenlijk zou ik hier en daar mijn kronkels wat verder kunnen toelichten, maar daar heb ik nu de puf niet meer voor. Floriaan, erg leuk dat je zo je best hebt gedaan, duurde eventjes voor ik je gedachtegangen een beetje door kreeg Heren, dame "ik zal terugkomen"
|
30 okt 2013 0:05 |
|
|
Olaf
|
|
30 okt 2013 3:03 |
|
|
Targa Floriaan
|
Mooi dat het is gelukt, gefeliciteerd! Begon even te twijfelen, dacht toch dat ik preciezer was geweest. Gelukkig wel; had dus ook met alleen een meetlint gekund: Nog door het bos gelopen? (aan overkant van de weg is het wat beter toegankelijk). Had trouwens gedacht dat het hout inmiddels wel zou zijn afgevoerd. Diezelfde truckchauffeur heeft vermoedelijk ook gezien dat ik m ging begraven afgelopen woensdag @ Olaf: Zag dat als vindplaats Noorderbroek is aangegeven, moet Westendorp zijn. (Noorderbroek is het bos ten zuiden van Dennenoord). @ Racebeus: benieuwd naar de volgende hunt! Succes ermee
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
30 okt 2013 13:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hoe ben je in die Achterhoek terecht gekomen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 okt 2013 20:08 |
|
|
Olaf
|
.. aangepast
|
31 okt 2013 20:29 |
|
|
racebeus
|
Floriaan had zichzelf toegelicht, dus je vraag is voor mij? Mmmmm,......misschien wel een goeie hint voor de volgende hunt
|
31 okt 2013 21:57 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, doe maar die eerste hint daarover. Daar kan ik wel wat mee. Maar verder moet je toch Gelderland uit
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
31 okt 2013 22:10 |
|
|
racebeus
|
|
31 okt 2013 23:19 |
|
|
Targa Floriaan
|
Dat moet groningen of friesland zijn. Drenthe is langer via dld, weet ik uit ervaring. Pft heb ik op weg naar hooghalen in de achterhoek gedropt. Moest toch nog een paar matrassen afleveren in Dennenoord. Dacht via de a31 te rijden, maar tomtom vond dat veel te lang. @ Barolo
|
01 nov 2013 8:50 |
|
|
racebeus
|
Medehunters, een hier alom welbekende uitspraak van onze mod Horn: Géén tijd is géén prioriteit geldt nu even voor mij. Wegens familieomstandigheden kan ik nu geen hunt uitzetten. Ma is terminaal ziek en staat op het punt naar een hospice te verhuizen. Schoonpa vd week na val in zijn huis in zh opgenomen met o.a. dubbele longontsteking en komt/kan wss niet zelfstandig terug naar zijn huis. Kortom een boel werk waardoor ik even geen puf kan opbrengen om een gezellige hunt uit te zetten. Geef me nog wat tijd en als het te lang gaat duren hoor/zie ik wel een andere oplossing voorbij komen! Alvast dank voor jullie begrip.
|
17 nov 2013 17:21 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Sterkte thuis en neem er de tijd voor.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 nov 2013 18:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heel goed Ron
|
17 nov 2013 18:56 |
|
|
Olaf
|
Er zijn belangrijkere dingen dan dat "bekertje" Ron!
Sterkte!
|
19 nov 2013 10:07 |
|
|
Targa Floriaan
|
Sterkte Ron! Doe rustig aan.
|
19 nov 2013 13:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Sterkte man! Die hunt komt wel een keer.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 nov 2013 13:52 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Sterkte kerel.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 nov 2013 16:32 |
|
|