Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 1:29

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Speeltje voor erbij 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Speeltje voor erbij
steef schreef:
....maar hier gaat het wél om! De beleving. Leuk ding, en als het moet krijg je deze ook echt snel hoor!
Zo ben ik eens voorlaatste geworden bij mijn eerste bolletje pijltje rit......ik dacht dat het snel moest....niet belangrijk dus :lol: Wél genoten!

Bol-pijl moet niet snel? :shock:

09 nov 2013 10:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
[quote="molen934"]Erg leuk, begon mijn loopbaan met werken aan de Volvo 122 en de 544, later de 140 serie.
Garage Tweehuizen was de dealer en bracht de schadeklussen bij mijn werkgever.
Heel veel schroefwerk aan de voorzijde met die grote bumpersteunen.

Al diverse gerestaureerd in mijn loopbaan en inderdaad was heel veel schroefwerk aan de voorzijde, maar ja het is ook een beer van een auto. En ook wel geschikt voor klassieke rally’s.
Veel plezier met de Volvo.

09 nov 2013 10:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
356-911
Lowlands
Ik heb zelf ook een paar oldtimers (356 cab. en 911 swb) en ben begonnen met een saab 96 2 takt van 1961. Ik had het zelfde idee. Vol plakken en rally s rijden op kosten van de zaak. Bij serieuze rally s is reclame uiting echter niet toegestaan. ( tulp, winter trial, 7 uren, etc) Misschien kom je er mee weg als je het evenement sponort. (Dan rijden alle auto s met je naam er op!)

Ik heb de tulpen rallye gereden en moest alle uitingen afplakken met zwarte tape! nog een nadeel is dat de fotografen een auto met reclame (afgeplakt of niet) niet vastleggen. Heeft organisatie geen belang bij.

Ik heb de mille miglia ook gereden en het zou voor die grote jongens dan wel heel makkelijk zijn om die peperdure auto s op die manier aftrekbaar te maken. Daar staat op elke reclame uiting anders als van de organisatie de "doodstraf" op en krijg je grote boetes of uitsluiting van deelname.

Dus of (hoofd) sponsor worden of gewoon lekker rijden

Kleinere locale evenementen moet het wel kunnen denk ik. Hangt af van het regelement.

Veel plezier gewenst met de rally s want het is verslavend!

09 nov 2013 11:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Tulpenrally zit er voorlopig niet in. Eerst maar eens wat ervaring opdoen. Heb inmiddels aardig wat organisaties aan de telefoon gehad. De enige die bezwaar maakt is inderdaad de tulpenrally. De rest heeft geen bezwaar mits er geen sponsor is die in de zelfde branche werkzaam is. Zodra er televisiewerk bij komt kijken wordt het ook een probleem. Daar zitten we ook niet op te wachten.

En anders worden we gewoon sponsor :mrgreen:

09 nov 2013 11:15
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2