Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:44

Antwoord op onderwerp  [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nederlandse Porsche Club 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
RS-R schreef:
Af en toe eens de knuppel in het hok gegooid, maar dat wordt niet gewaardeerd, blijkbaar.
Dus ik hou me daar koest.

:shock: ..... O ja :?: ..... Humphrey maakt weer vrienden. :lol:

01 maart 2004 14:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
En dan noem je mij hardleers.... :lol:

01 maart 2004 15:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Da's opkomen voor je mede-mens :lol:
Niemand reageert daar toch op.

01 maart 2004 20:01
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
En dan noem je mij hardleers.... :lol:

En Afbeelding voegt de daad bij het woord ..... :wink: :lol:
Voor welke titel gaan jullie op het NPC-BB :?:

03 maart 2004 13:20
Profiel
Bericht 
Geen idee,
zeg denkelijk volgend jaar lidmaatschap op.
Voor mij geen toegevoegde waarde.

03 maart 2004 13:55
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
RS-R schreef:
Geen idee,

Eerst maar eens evenementen bezoeken (slalom, circuitavond, ...) :wink: ..... dan (be)oordelen :!:

Het "sociale" spreekt mij ook (nog :roll: ) niet aan, maar de evementen MET de Porsche. :lol::lol::lol:

03 maart 2004 14:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:
Geen idee,

Jammer oordelen over iets zonder ervaring, maarja ik ben een vreemde eend hier op dit forum met m'n positieve meningen over de NPC en de off. Porsche dealer.

Hoe dan ook ik vind de NPC een leuke club en denk dat een ieder zich daar thuis voelt, ongeacht type (mens en auto).

Want er is een divers aan evenementen op sportief, tour en sociaal gebied.

Met als absolute topevenementen:

Nachtrally (leuk om met je partner is lekker te puzzelen in het donker)
Circuitavonden (voor de ervaren en net porsche bezitter)
Dierentuinrit (wanneer kan je nu in NL 250 rijden onder politie begeleiding)
Slalom 4x(voor de echte stuurrakkers, ikke dus niet maar ik kom ook voor de lol)
Diversen tourtochten (altijd leuk bolletje pijltje, kijk is naar Pascal zijn rit)
Technische avonden (voor mannen met een zwitserszakmes)

Buitenlandse/meerdaagse evenementen heb ik geen ervaring mee.
En gewoon het idee om er op uit te trekken met je Porsche met lotgenoten.

Tuurlijk als je het alleen van het clubblaadje moet hebben dan kan ik je volgen (en zit je bij de 650 thuiszitters), maar daar doe je het toch niet voor ofwel, want dan kijk je gewoon op de site voor niks.

John (3,5 jaar lid NPC/0923)

03 maart 2004 15:57
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Ik blijf nog wel effe lid van de NPC...
Zolang ze daar tenminste ook m´n lidmaatschap niet opzeggen :D

gr.

Jeroen
(persona no grata van de 914 club)

03 maart 2004 18:05
Profiel WWW
Bericht 
Ik weet het John,
maar ik heb te weinig tijd om me daarvoor 100% in te zetten, en om nu de boel te sponsoren voor ,excusez les mots, miezerig clubblaadje :roll:
Heb het al 2 jaar gedaan, maar nogmaals ben me aan het bedenken.

03 maart 2004 19:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
En Afbeelding voegt de daad bij het woord ..... :wink: :lol:
Voor welke titel gaan jullie op het NPC-BB :?:

Ja zeg, beetje bijdehand zijn kan ik zelf ook wel. Heb ik echt geen hulp voor nodig. Stel toch een gewone vraag? Aan jouw antwoord heb ik meer. Hoe wist jij trouwens dat je als aspirant de 911 & PW voor minder kon krijgen? En hoe heb je het geregeld?

03 maart 2004 20:51
Profiel
Bericht 
Gewoon de formulieren ingevuld.
Trouwens, als je een abonnement rechtstreeks neemt krijg je het ook voor dezelfde prijs.

03 maart 2004 21:02
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Ja zeg, beetje bijdehand zijn kan ik zelf ook wel.
Afbeelding

horn schreef:
Heb ik echt geen hulp voor nodig.
Afbeelding

horn schreef:
Hoe wist jij trouwens dat je als aspirant de 911 & PW voor minder kon krijgen? En hoe heb je het geregeld?

Gewoon via de post :wink: een mailing gekregen en er op gereageerd. :lol:

03 maart 2004 21:03
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mannen,

Ik zit weer is sinds tijden (echt waar) weer is op het BB van de NPC t lezen, valt me wel op dat de harde kern van hier daar vrolijk verder babbelt met elkaar, jeetje wat een discussie over dat lidmaatschap, vindt het geen discussie waard.

Voorstel van mij zou zijn 1 soort lidmaatschap gewoon volwaardig, scheelt volgens mij een hoop ellende en gezeur.

Tuurlijk slapende leden zijn voor een club als de NPC een frustatie, dat die slapers een hoop missen moeten ze zelf maar weten 'eigen schuld dikke bult', maarja het zijn nou eenmaal regels die er zijn, zelf heb ik er geen probleem (aspirant lid) mee gehad, staat niet op je voorhoofd ofzo.

Zelf heb ik aan Paul van Engelen (jullie wel bekend) is geopperd om binnen de NPC het systeem te introduceren ala de NCC (Nederlandse Caravan Club jaja :lol: maar, tis toch een mooie vereniging) dat je als aspirant lid, en een aspirant vind ik een kijker dus nog geen volwaardig/betalend lid, een soort 'Peter en Meter' krijgt aangewezen, die je op sleeptouw neemt.

John

diehetbij1forumhoudt

06 maart 2004 16:11
Profiel
Bericht 
Maar de "slapende"leden betalen net zo goed.
Laatste idee is prima

06 maart 2004 17:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
John, da's een makkelijke. Je eerste alinea is van mij gejat... :wink:
Dat tweede gedeelte ben ik met je eens, goed plan! (Moet ik dan ook een trekhaak en een sleurhut achter de 964 hangen of werkt dat systeem ook zonder caravan? :lol:

Ik begrijp niet wat iedereen tegen slapende leden heeft. Dan kunnen de wakkere leden nl. hun contributie opsouperen! Topper! Dat is precies wat ik zeg; hoe meer slapende leden hoe beter.
Was destijds tijdens mijn studie ook: 600 leden wiens contributie door een harde kern van 150 man werd opgesoupeerd (in die tijd lees: opgezopen). Is me goed bevallen - zat overigens bij die 150 man... 8)

Wel opvallend dat op dat BB iha de tenen lang zijn... (wat bedoel je met die 3 puntjes? -> is me hier op het forum nog nooit gevraagd! :lol: )

06 maart 2004 19:26
Profiel
Bericht 
2 puntjes vind ik leuker :wink:

06 maart 2004 19:37
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
Ik zit weer is sinds tijden (echt waar) weer is op het BB van de NPC t lezen, valt me wel op dat de harde kern van hier daar vrolijk verder babbelt met elkaar, jeetje wat een discussie over dat lidmaatschap, vindt het geen discussie waard.

Voorstel van mij zou zijn 1 soort lidmaatschap gewoon volwaardig, scheelt volgens mij een hoop ellende en gezeur.

Tuurlijk slapende leden zijn voor een club als de NPC een frustatie, dat die slapers een hoop missen moeten ze zelf maar weten 'eigen schuld dikke bult', maarja het zijn nou eenmaal regels die er zijn, zelf heb ik er geen probleem (aspirant lid) mee gehad, staat niet op je voorhoofd ofzo.

Zelf heb ik aan Paul van Engelen (jullie wel bekend) is geopperd om binnen de NPC het systeem te introduceren ala de NCC (Nederlandse Caravan Club jaja :lol: maar, tis toch een mooie vereniging) dat je als aspirant lid, en een aspirant vind ik een kijker dus nog geen volwaardig/betalend lid, een soort 'Peter en Meter' krijgt aangewezen, die je op sleeptouw neemt.

John

diehetbij1forumhoudt

Inderdaad een opvallend aantal dezelfde personen in dezelfde discussie daar :lol: ..... anders zou er ook helemaal geen discussie zijn :? .

"vind het geen discussie waard ..... het zijn nou eenmaal de regels die er zijn" :roll: ..... Daar ben ik het dus niet mee eens. Blijkbaar leeft bij meerdere (aspirant)leden onvrede hierover, dus is het ter discussie stellen ervan goed. Hou er niet van om iets klakkeloos te handhaven, omdat het gewoon zo is. Destijds zullen er best goede argumenten voor zijn geweest, maar het is de vraag of die nog steeds gelden of dat het beoogde doel ermee wordt bereikt. Als dat zo is ..... prima ..... gezien het hoge percentage "slapende" (aspirant)leden echter .....

Overigens doet "Peter" van Engelen het wat mij betreft prima. :D

Groet,
Eric

06 maart 2004 19:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
Hou er niet van om iets klakkeloos te handhaven, omdat het gewoon zo is.

"Alles wat een keer eerder is gebeurd, is traditie"

EriC4C schreef:
Destijds zullen er best goede argumenten voor zijn geweest, maar het is de vraag of die nog steeds gelden of dat het beoogde doel ermee wordt bereikt.

Vraag ik me oprecht ten zeerste af. Studentikoos: ja - Doordacht: nee.
Ik heb ook nl. nog niemand ook maar 1 argument horen/zien geven dat hout snijdt inz aspirant/volwaardig lidmaatschap.

EriC4C schreef:

Heb sinds de nieuwjaarsborrel ("Paul van Engelen gaat zich bezighouden met de nieuwe leden") anders nog niets mogen vernemen. Waar baseer jij bovenstaande quote op?

06 maart 2004 19:55
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
EriC4C schreef:
Destijds zullen er best goede argumenten voor zijn geweest, maar het is de vraag of die nog steeds gelden of dat het beoogde doel ermee wordt bereikt.

Ik heb ook nl. nog niemand ook maar 1 argument horen/zien geven dat hout snijdt inz aspirant/volwaardig lidmaatschap.

Dat zegt niets over of er destijds goede argumenten voor of bedoelingen mee zijn geweest. ;)

horn schreef:
EriC4C schreef:

Heb sinds de nieuwjaarsborrel ("Paul van Engelen gaat zich bezighouden met de nieuwe leden") anders nog niets mogen vernemen. Waar baseer jij bovenstaande quote op?

Zijn (re)acties tijdens de ALV, maar ja ...... :ass:
Hij zal ook geen "slapende leden wakker maken" :mrgreen:, maar zij die ontwaakt zijn wel begeleiden. :lol:

06 maart 2004 20:12
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
horn schreef:

Precies wat ik tegen je zei... Heel dat gedoe... Snap het echt niet... Wat kost zo'n abo op P&W eigenlijk?
Verhoog het abonnementsgeld met iets en geef iedereen (desnoods na het eerste jaar ofzo) dat abo... Dan weet je precies hoeveel je er in gaat kopen en wat het je kost... pffffffffff...

EriC4C schreef:
"horn"
EriC4C schreef:

Ik ook niet, voor de nieuwjaarsborrel wel een tijdje met hem gepraat. Zeer prettige man om mee te praten... In het begin was hij ook wel eens hier te vinden, maar zie hem niet meer :(

Komt allemaal goed, 14e eens kijken op de slalom ;)

Laatst bijgewerkt door Pascal op 07 maart 2004 0:03, in totaal 2 keer bewerkt.

06 maart 2004 21:14
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
horn schreef:
EriC4C schreef:

Ik ook niet, voor de nieuwjaarsborrel wel een tijdje met hem gepraat. Zeer prettige man om mee te praten... In het begin was hij ook wel eens hier te vinden, maar zie hem niet meer :(

Kom op jongens, jullie verwachten toch niet dat hij jullie thuis op komt zoeken :roll: :!:

paSCal schreef:
Komt allemaal goed, 14e eens kijken op de slalom ;)

Inderdaad, want hij doet z'n best om bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig te zijn en dan nieuwe leden wegwijs te maken.

06 maart 2004 21:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
Kom op jongens, jullie verwachten toch niet dat hij jullie thuis op komt zoeken :roll: :!:

Nee, dat verwacht en hoop ik inderdaad niet. Maar als je niet op de nwjrsbrrl bent geweest en nieuw lid bent, weet je nog niet eens dat er iemand zich hiermee gaat bezig houden. Had nl. wel een mail of schrijven verwacht dat een 'clubvader' was opgestaan en als je vragen en/of opmerkingen had, dat je contact met hem kan opnemen.
Niets van dat al...

Nu weet ik nog niet hoe ik met korting dat #^$^#*@^!*&$$ blad kan krijgen!

06 maart 2004 23:23
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
RS-R schreef:
Hallo Horn, de oude rot is John.

NPC Magazine Februari 2004:
"Als nieuwe leden zijn op het jaarfeest verwelkomd ..... Dhr. J.S.J. Radder ....." :shock: :?: :!: :?:

10 maart 2004 15:09
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Nu weet ik nog niet hoe ik met korting dat #^$^#*@^!*&$$ blad kan krijgen!

Humphrey ..... krijg jij als aspirant-lid "911 & Porsche World" :?: :!: :?: :wink:

10 maart 2004 15:11
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
RS-R schreef:
Hallo Horn, de oude rot is John.

NPC Magazine Februari 2004:
"Als nieuwe leden zijn op het jaarfeest verwelkomd ..... Dhr. J.S.J. Radder ....." :shock: :?: :!: :?:

Tja na menige jaren als aspirant (2 / 3 evenemnten per jaar) heb ik 2003 met 10 gedaan en ja dan ben je volwaardig, maar nogmaals maakte me geen klap uit.

Oud ben ik ook en rot (ach verkeerde tandarts)

10 maart 2004 15:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende