Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:48

Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
afkraken 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: afkraken
nope, interieur is gemaakt van de Hulk...

10 nov 2013 0:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Dit draadje ging geloof ik over afzeiken, toch :scratch: :mrgreen:

10 nov 2013 0:56
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Wat een gezeik... :cheesy:

10 nov 2013 1:05
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Nou daarover gesproken, ga nu maar ff met Sjors uit :idea:

10 nov 2013 2:04
Profiel
964 C2
Die Sjors van jou is wel de grootste zeikerd van ons allemaal.

10 nov 2013 2:14
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Die negatieve reacties op de 996 komen niet uit de lucht vallen natuurlijk.
De media deed ook een forse duit in het zakje. De ontwerper maakte een vergissing met de koplampen. De fabrikant maakte een vergissing met de bouw van het blok. Dan wordt het verdomd lastig dit naar een wereldwijd hoezee verhaal te krijgen.
De komst van de 996 heeft een positieve wending gegeven aan de luchtgekoelde exemplaren. Alle problemen die deze hadden werden nu bestempeld als dat hoort bij klassieke nostalgie. Want de 964 was in het begin ook zo lek als een mandje.....

De 997 maakte heel veel goed door het aangepaste ontwerp.

Maar een beetje plagen tussen oliestokers en waterkokers is niet erg vind ik. Op de meetings staat iedereen gebroederlijk naast elkaar en heb ik zelden een negatief woord gehoord. Ik heb genoeg foto's van 911/964 eigenaren die staan te kwijlen bij een waterkoker.

Mijn vrouw heeft ook nog nooit in de huidige 964 gereden. Ze vind een 911 nog steeds een beetje eng.
Dus voor haar een BMW Z3 roadster gekocht en probleem opgelost. Zij langs de boulevard en ik de snelweg op.

10 nov 2013 7:09
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Goh ja, vergissing met de koplampen. Zijn er genoeg die daar helemaal geen punt van maken. Maar z'n apart design maakt het inderdaad wel makkelijker om het mikpunt van spot te zijn.

En het blok… ik ben er nog steeds van overtuigd dat er veel mensen nog niet weten van de plof. Jullie zijn dan misschien wel het type die alles opzoekt voor ze een auto kopen. Maar veel 50'ers gaan nog altijd niet zomaar voor alles op het internet gaan zoeken en weten bitter weinig over de auto die ze gaan kopen/hebben.
Maar hier is dit natuurlijk niet van toepassing, want iedereen op dit forum kent wel de plofverhalen. Al zijn er genoeg die dit met een korrel zout nemen, want het internet is immers een vergrootglas voor negatieve kwaaltjes.

(Of is de plof niet wat je bedoelde met bouw van blok?)

10 nov 2013 8:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Wat bedoel je met plof blok?
Heb net mn eerste 996 bij jetc@rs opgehaald, zonder apk en keuring want de auto verkeerd in topconditie werd gezegd.
Ben benieuwd naar jullie reactie /popcorn

10 nov 2013 9:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Haha...geweldig! !!

10 nov 2013 9:43
Profiel
911 3.2 Carrera
Popcorn, je bedoeld chips.......

Maar wat is er mis met die koplampen van een 996.... :?: ....ik vind ze helemaal niet lelijk.

Neem dat hok van mij....
- mijn vrouw vind hem fijn rijden(korte afstand) omdat de stoelen lekker zitten, en een mooie kleur heeft maar dat ding is veel te duur onderhoud.
- mijn zoon is er weg van omdat hij oa pittig is en af en toe ermee mag rijden
- mijn dochter vind hem geen zak aan, lelijke oude hok...en wat moet je ermee :scratch:

en mijn moeder van bijna 80 vind hem slechter rijden dan haar Twingo.....

Kortom, smaken verschillen.... :salut:

10 nov 2013 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb al een stuk of 5 996jes gehad en vind het super mooie en fijne auto's ondanks dat ik er een berg geld in heb moeten steken... snelle bolides kosten eenmaal meer in onderhoud cq reparaties. . Neem mn ex rs6. Slangetje van drc stuk..vervangen en afvullen.. dik 1000 euries. ..koppelomvormer stuk..auto moest in tweeën. ..is gelukkig onder garantie gemaakt. ..geschat bedrag 6000 euries. ..en ga zo maar door...

10 nov 2013 10:08
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tja, wat moet je er van vinden. :twisted:

Een fabrikant die al 50 jaar dezelfde auto maakt die nog steeds niet storingsvrij is ...... niet echt Deutsche gründlichkeit. Die oudjes zien er van binnen uit als een gemodificeerde kever en die nieuwere zien er niet uit en gevoelige IMS Lager om de haverklap. Daarnaast, de techniek, slaat helemaal nergens op. Wat voor een debiel legt er nou een motor achterin??? Volgens mij heeft Ferdinand Porsche korsakov opgelopen tijdens al die Nazi feestjes of het is gewoon een slechte grap die al meer dan 50 jaar duurt. Een grote conceptuele fail wat mij betreft. En dan nog dat gezeik van die zogenaamde puristen hier, Kelly, BdB, gevoelige IMS Lager etc, hou toch op man.

Voor mij geen Porsche meer, overpriced rommel, dat is het. En laat me niet beginnen over andere modellen, als je daarin rijdt hou je waarschijnlijk van jongens of je bent een drugsdealer. Een tussenweg is er simpelweg niet.

En voor alle duidelijkheid, als je een 996 rijdt dan heb je geen geld of geen smaak, waarschijnlijk beiden. Als je wilt kan ik je de directe link mailen naar Stichting Korrelatie want als je in een 996 rijdt heb je duidelijk hulp nodig. Heb je dan helemaal geen schaamte gevoel??? Doe normaal man.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Natuurlijk onzin. Lekker man, een Porsche, wat een geweldige machines zijn dat. I Love them. Maakt niet uit wat het is, van 924 tot Panamera en alles wat er tussen zit. Als ik dat logo al zie dan gaat mijn hart sneller kloppen. Geniet lekker van je 996 4S, ik vind het een geweldig mooie wagen. Laat ze dus maar ouwehoeren en zie het niet als afkraken, gewoon een beetje gezonde onderlinge concurrentie en plagerij, moet kunnen lijkt me zo. (behalve Wolf want die is een beetje "apart" :res: :thumleft: )

Auteur is niet verantwoordelijk voor enige fysieke of psychische schade die ontstaan is door het publiceren van dit artikel, evenmin aan een evt. waardedaling van het aandeel Porsche daar de auteur duidelijk ontoerekeningsvatbaar is en eigenlijk in het sanatorium thuis hoort :^:

10 nov 2013 10:37
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
De meeste mensen zijn gewoon verdomd conservatief. Purist noemen ze dat... De 996 konden de meeste 'puristen' niet aan. Bij de 997 begonnen enkele van deze 'puristen' aan het idee van een watergekoelde 911 te wennen. :idea: :mrgreen:

10 nov 2013 10:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik blijf lachen hier...

10 nov 2013 11:19
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
http://www.grapheine.com/bombaytv/ident ... 15af3.html :mrgreen:

10 nov 2013 11:40
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cheers:

10 nov 2013 11:47
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Zie je nou wel hoe leuk en gezellig het is om elkaar af te kraken. Dat geeft juist verbondenheid. :mrgreen: :cheers: :thumleft:

10 nov 2013 11:51
Profiel WWW Facebook  Twitter 
LEEUWARDEN
Dit Topic kan beter HUMOR heten ipv AFKRAKEN

Charly, van iedere versie heb je mooie goed onderhouden Porsche en echter ook misselijk makende versie (BOBdeBouwer)
Als je zorgt dat je bij de eerste categorie hoort is er niets aan het handje.
:lol: :lol: :lol:

10 nov 2013 11:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Franz schreef:
http://www.grapheine.com/bombaytv/identity-nl-1b78955f885967b10c33ea0d48c15af3.html :mrgreen:

aan die gasten te zien dacht ik eerst dat het over een boxster zou gaan :mrgreen: :wink:

10 nov 2013 13:18
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Alle modellen gaan hun life cycle door.

Veel 3.2 tjes zijn destijds omgebouwd naar 964 look, vervolgens werd de 964 het "net niet" model tussen het klassiekere G model en de 993. Intussen is een originele 3.2 steeds gewilder, ook in Duitsland en maakt de 964 een enorme inhaalslag in populariteit.

De 996 zal door zn grote productie aantallen en probleempjes nog wel even doorgaan met zakken in waarde, en dus zul je zien dat het bestand de komende jaren zal gaan uitdunnen door achterstallig onderhoud en afrijden door het publiek voor deze goedkopere autos. Vervolgens gaat men het model meer waarderen en worden mooie exemplaren zeldzamer en zullen ook weer aantrekken. Mijn late 3.2 was volgens mij ook het laagst gewaardeerd toen hij 10-15 jaar oud was.

Misschien daarom helemaal geen verkeerd moment om een hele goede 996 te gaan zoeken in de goeie kleuren.

10 nov 2013 15:50
Profiel
993 4S
Kop op Charly, je bent al op de goede weg.
Harley verkocht, nu de 996 nog inruilen voor n echte en je hoort er helemaal bij :thumleft:

10 nov 2013 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
waarbij??????? :ass: :ass:

10 nov 2013 16:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Aarbei :lol:

10 nov 2013 17:27
Profiel WWW
993 4S
Targa Floriaan schreef:
Olaf schreef:
Targa Floriaan schreef:
Het groene interieur in m'n 993 roept bij sommigen ook ... neigingen op

Jij lacht natuurlijk het hardst - met de mega-korting die je van de verzekeringsmaatschappij krijgt ...
... omdat ze 'm met zo'n kleur interieur zelfs niet willen stelen :!: :cheesy:

Was het maar waar. Deze is zo uniek, heeft 'Seltenheitswert' :mrgreen: (vraag maar aan Cazzo :mrgreen: :mrgreen: )

Zoist! Forza Verde :ba: :ba: :ba:

10 nov 2013 17:58
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Afkraken of (zachter uitgedrukt) plagen gebeurt altijd.

Desondanks super blij met mijn twee vorige Porsches (beiden 996), Sportster 48, non-vintage Rollies, nep M5, nep RS en ga zo maar even verder. Op alles is wel iets aan te merken maar zelf heb ik juist goed afgewogen beslissingen genomen en daarom vrijwel altijd blij met gemaakte keuzes. Uiteindelijk betreft het maar louter materieel... :wink:

Ps. het ligt dus aan jezelf :salut:

10 nov 2013 18:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende