Afkraken........neuh........dat heet afjakkeren van je auto.......en met een beetje pech rij je hem daar in puin......dan kijken ze niet zo stoer meer met hun snelle bolides.
Hier heb je zo'n sukkel...rij je daar met je porsche rustig en denk je veilig onderweg te zijn....net goed gegaan...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
11 nov 2013 19:27
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: afkraken
AvM schreef:
'Ms' gewoon even zeggen wat je bedoelt?
Je kijkt nu in een draadje waar naderhand, door verschillende mensen waaronder TS, opmerkingen zijn veranderd en bijgevoegd. Als je het nu ineens leest krijg je niet het goede beeld. Dat verklaart weer jouw verkeerde constatering dat iets is gepost, met uitsluitend provocatie als doel.
Heeft wat mij betreft niet direct relatie met dit topic, over grappen maken ten koste van andermans auto (of fiets, vrouw, smartphone, etc)
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Afkraken........neuh........dat heet afjakkeren van je auto.......en met een beetje pech rij je hem daar in puin......dan kijken ze niet zo stoer meer met hun snelle bolides.
Hier heb je zo'n sukkel...rij je daar met je porsche rustig en denk je veilig onderweg te zijn....net goed gegaan...
Ik zou het al knap vinden als je die 21 km zonder problemen uit zou rijden met een Alfa.
Tis dat dit t afkraak-topic is, anders zou ik nu over Seat beginnen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
11 nov 2013 20:09
Cazzo Super Veloce
993 4S
@ Dial, if you can't stand the heat etc etc
(voor mij reden om n Alfaatje te kopen, met de 993 ben ik toch een stuk voorzichtiger)
11 nov 2013 20:11
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Zowel zaterdag als zondag zal het krap aan worden. Heenrijden, snel rondje draaien en weer terug ws.
Dus laat maar weten of je er zaterdag of zondag bent. Maar even voor de goede orde: met de Porsche, toch?
14 nov 2013 13:27
Cazzo Super Veloce
993 4S
Wordt waarschijnlijk zondag, maar nee, met de Alfa
14 nov 2013 13:30
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Ok... maar dan wordt het wat lastig die uitdaging... Jij zou nl. laten zien hoeveel sneller jij in de Porsche bent.
Maar dan laat ik het voor wat het is. Mijn grote mond wil ik best waarmaken (dan had ik hem maar moeten houden), maar anders is het voor mij vooral een uitje waar ik eigenlijk de tijd niet voor heb en de bedoeling was dat ik dit weekend wat achterstallige werkzaamheden ging doen.
Dan wordt het gewoon volgend jaar.
14 nov 2013 13:36
Cazzo Super Veloce
993 4S
PFOE (Komt goed weg )
Verwacht jij trouwens dat het heel druk wordt as zondag?
Was er met de Green Hell Days, was toen absurd druk. Was met de motor en werd niet toegelaten.
14 nov 2013 13:40
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Dat wordt veel popcorn eten dan
_________________________________________ rouge et noir
14 nov 2013 13:44
Devils son
Cazzo Super Veloce schreef:
Nee. De voorspelling is prima en het is volgens mij de laatste dag open dit jaar, maar je zal nu alleen die-hards en lokalen treffen lijkt mij.
Wel moet je rekening houden met een wat meer verraderlijke baan dan als het warm en zonnig is. De gripniveaus bij lage temperaturen vallen nogal eens tegen.
14 nov 2013 13:59
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
@Devils son and Cazzo Super Veloce.... kunnen jullie niet beter gaan app-en..??
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
14 nov 2013 14:21
Cazzo Super Veloce
993 4S
Devils son schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Nee. De voorspelling is prima en het is volgens mij de laatste dag open dit jaar, maar je zal nu alleen die-hards en lokalen treffen lijkt mij.
Wel moet je rekening houden met een wat meer verraderlijke baan dan als het warm en zonnig is. De gripniveaus bij lage temperaturen vallen nogal eens tegen.
OK ,dank je. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb een set winterbanden bij de Alfa gekregen. Zouden die meer grip geven dan de zomerbanden? Wordt droog, en een graad of 7 lucht temp, asfalt zal wel kouder zijn...
14 nov 2013 14:29
Devils son
Ik zou gewoon met zomerbanden rijden. Die winterbanden ga je veel te warm stoken als je tempo maakt.
14 nov 2013 16:03
Cazzo Super Veloce
993 4S
Heb ik een keer winterbanden, kan ik er dus nog nix mee
14 nov 2013 16:33
Devils son
Gewoon op wintersport gaan.
14 nov 2013 18:57
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
@Cazzo
Heb je überhaupt DS wel eens over de NS zien boenderen? Ik denk sowieso dat je daar een hele kluif aan hebt..... Wat ik zo zie op filmpjes (die ik wel eens voorbij zie komen van hem), haalt ie zowat iedereen in.Heb hem nooit live gezien op de NS, maar geloof het wel. I wish you luck! En hou het allemaal heel, vooral jezelf.....
14 nov 2013 21:44
Cazzo Super Veloce
993 4S
Ach advocaten bluffen wel vaker Ga morgen lekker oefenen en volgend jaar zien we verder.
15 nov 2013 10:12
Hartwiek
Vind ik leuk. .maar ik wens je veel sterkte..ds is niet van gisteren volgens mij. ..
15 nov 2013 10:20
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
alvin01 schreef:
@Cazzo
Heb je überhaupt DS wel eens over de NS zien boenderen? Ik denk sowieso dat je daar een hele kluif aan hebt..... Wat ik zo zie op filmpjes (die ik wel eens voorbij zie komen van hem), haalt ie zowat iedereen in.Heb hem nooit live gezien op de NS, maar geloof het wel. I wish you luck! En hou het allemaal heel, vooral jezelf.....
DJ, staan die filmpjes ergens online? Lijkt me leuk om 's te kijken...
15 nov 2013 11:13
barolo
3.2S
010
Hier wordt tie achterna gezeten door een Arie.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
15 nov 2013 11:57
Devils son
MS964 schreef:
DJ, staan die filmpjes ergens online? Lijkt me leuk om 's te kijken...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum