Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 10:48

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
FEL BLAUWE PORSCHE RIJDER(STER) GEZOCHT 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n pipo doorrijdt. Gebeurt dagelijks, en meestal is er dan iets aan de hand als teveel gedronken, verzekering niet in orde etc.
Overigens schat ik de kans wel hoog in dat ie gepakt wordt, als het tenminste een Porsche geweest is.

27 jul 2005 10:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
hiero oud nieuws.. toch niet normaal he...

13-09-2004 - Bron: Fok.nl - Doden na Porsche-race op Belgische weg
Op de Belgische snelweg E40 tussen Brussel en Luik zijn gistermorgen twee personen om het leven gekomen. Hoewel eerst nog werd gedacht aan een 'gewoon' auto-ongeluk, is naderhand gebleken dat aan het ongeval een race tussen twee Porsches voorafging.
Volgens ooggetuigen reden de auto's zeker meer dan 200 kilometer per uur toen één van de wagens plotseling van de rechterrijstrook afraakte en tegen de middenberm en een paal aankwam. De paal brak af en werd zo'n honderd meter meegesleurd door de Porsche, die daarop vlam vatte. De twee inzittenden werden verkoold aangetroffen in hun wagen.
De tweede auto reed na het ongeval verder, maar kon later door de politie onderschept worden. De bestuurder bleek de 37-jarige Michel Heydens te zijn die in bezit was van beide wagens. Heydens, die in Monaco woont en de Clio Cup 2004 won, is aangehouden op verdenking van onvrijwillige doodslag en te snel rijden.

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

27 jul 2005 11:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
don_carrera schreef:
hiero oud nieuws.. toch niet normaal he...

13-09-2004 - Bron: Fok.nl - Doden na Porsche-race op Belgische weg
Op de Belgische snelweg E40 tussen Brussel en Luik zijn gistermorgen twee personen om het leven gekomen. Hoewel eerst nog werd gedacht aan een 'gewoon' auto-ongeluk, is naderhand gebleken dat aan het ongeval een race tussen twee Porsches voorafging.
Volgens ooggetuigen reden de auto's zeker meer dan 200 kilometer per uur toen één van de wagens plotseling van de rechterrijstrook afraakte en tegen de middenberm en een paal aankwam. De paal brak af en werd zo'n honderd meter meegesleurd door de Porsche, die daarop vlam vatte. De twee inzittenden werden verkoold aangetroffen in hun wagen.
De tweede auto reed na het ongeval verder, maar kon later door de politie onderschept worden. De bestuurder bleek de 37-jarige Michel Heydens te zijn die in bezit was van beide wagens. Heydens, die in Monaco woont en de Clio Cup 2004 won, is aangehouden op verdenking van onvrijwillige doodslag en te snel rijden.

Volgens de bestuurder van de eerste wagen, reed de verongelukte wagen op dat moment niet in zijn gezichstveld, en heeft hij het ongeluk niet zien gebeuren. Dat de wagens aan het racen waren is men te weten gekomen door een getuigen die door de wagens enkele kilometers voordien voorbij gestoken is geweest.

1 Volgens mij ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeeel is bewezen.
2 Zijn wagens die tegen hoge snelheid iemand voorbijsteken altijd aan het racen?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 jul 2005 11:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
2 Zijn wagens die tegen hoge snelheid iemand voorbijsteken altijd aan het racen

heb je gelijk in...maar klopt het dan ook dat alle 2 de porsches op hem zijn naam stonden...

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

27 jul 2005 11:55
Profiel Facebook 
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
SPEEDY944 schreef:
Volgens mij wordt een 928, 944 en 968 in ieder geval wél door iedereen als een Porsche herkend!

...natuurlijk SPEEDY944! :ba:

03 aug 2005 15:46
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
2 Zijn wagens die tegen hoge snelheid iemand voorbijsteken altijd aan het racen?

1 : Helaas is de realiteit anders en zit ikzelf in zo'n situatie. Men is schuldig tot je het tegendeel kunt bewijzen is.
2 : Dat hebben we te danken aan die Pipo's die in Telefacts etc de grote held uithangen en met maskers over het gezicht doen alsof streetracen cool is. Sindsdien is alles wat maar met sportievere wagens of jongeren te maken heeft automatisch streetrace voor de media. Merk je ook bij het organiseren van auto-evenementen.Locaties worden niet meer zo snel verhuurd en vergunningen zijn ineens veel moeilijker vast te krijgen.

Laatste update 22/10/2013

03 aug 2005 20:58
Profiel WWW Facebook 
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
911-lover schreef:
Sindsdien is alles wat maar met sportievere wagens of jongeren te maken heeft automatisch streetrace voor de media.

Heb je te maken met het eerste of het tweede :twisted: :wink:

03 aug 2005 22:11
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
don_carrera schreef:

heb je gelijk in...maar klopt het dan ook dat alle 2 de porsches op hem zijn naam stonden...

Dat klopt, maar dit wil ook niets zeggen, het zou niet de eerste maal zijn dat er met 2 of meer wagens die op mijn naam staan, naar het zelfde eindpunt en of op de zelfde weg wordt gereden.
:roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 aug 2005 22:13
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
André 3.0 schreef:
911-lover schreef:
Sindsdien is alles wat maar met sportievere wagens of jongeren te maken heeft automatisch streetrace voor de media.

Heb je te maken met het eerste of het tweede :twisted: :wink:

Met het eerste :wink:
Voor het tweede ben ik helaas twintig jaar te oud :cry:

ppp 356 schreef:
don_carrera schreef:

Dat klopt, maar dit wil ook niets zeggen, het zou niet de eerste maal zijn dat er met 2 of meer wagens die op mijn naam staan, naar het zelfde eindpunt en of op de zelfde weg wordt gereden.
:roll:

Dito hier :wink:

Laatste update 22/10/2013

03 aug 2005 23:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2