Jaguar F type R (coupé); holy cow that's beautiful....
Auteur
Bericht
Godspeed
PF #911
België
Re: Jaguar F type R (coupé); holy cow that's beautiful....
Van de cabrio was ik niet meteen wild, 1665 kg voor de V8 S, geen geperforeerde schijven en dan dat hoekig dakje,... toch wat een anachronisme op wielen. En dan die prijs (voor de V8 S in België) van 102.500 euro...
De coupé vind ik alvast faaier, hopelijk biedt deze meer dan looks alleen...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
22 nov 2013 10:30
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Misschien niet zo goed en snel als een 911 en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet zo betrouwbaar. Ook de 'roadhandling' zal ongetwijfeld 'minder goed' zijn dan die van een 911, maar wanneer rijden wij doodnormale stervelingen nou 'on the limit'?
Dat geluid en die looks.... Waw!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
22 nov 2013 12:53
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
Waarschijnlijk kan je met die Jaguar gewoon 4 keer de wereld rond zonder samengeknepen billen. Zo betrouwbaar zijn de watergekoelde elfjes nu ook weer niet .
En hij zal niet zo goed rijden als de 911 "on the edge" but who cares.
Ik vindt hem mooi (de Coupe helemaal) en d'r komt een heerlijk geluidje uit.
22 nov 2013 19:04
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Gaaf ding. Zowel de looks als de techniek.
Helemaal in sjaguar kleurstelling als hierboven.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
22 nov 2013 19:40
DennisvdB
Black Betty schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=zCmsfhAvcyo#t=55
Jemig... Sooooo cooooooool!
Misschien niet zo goed en snel als een 911 en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet zo betrouwbaar. Ook de 'roadhandling' zal ongetwijfeld 'minder goed' zijn dan die van een 911, maar wanneer rijden wij doodnormale stervelingen nou 'on the limit'?
Dat geluid en die looks.... Waw!
M'n pa heeft in 2002 een nieuwe Jaguar gekocht, staan nu ongeveer 103.000 km op de teller. De schade? Regulier onderhoud zoals banden, olie, schijven, etc. Een nieuwe inlaatslang omdat hier een scheurtje in zat. Daarnaast een 2-tal modificaties vanuit de dealer. Dat was het!
Niet slecht toch voor een merk waar iedereen van denkt dat ze gruwelijk onbetrouwbaar zijn?
22 nov 2013 19:43
turbocruiser
964 C2 1992
Amstelveen
F-type komt in snelheid, wegligging, betrouwbaarheid en afwerking echt zeer dicht zo niet op gelijk niveau met de huidige 911. Wen er maar vast aan!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
22 nov 2013 22:15
Tom
Fantastisch mooie auto. De XJ is ook al een schitterend model. Jaguar is goed bezig.
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
22 nov 2013 22:31
Subdriver
Curaçao
Ik heb een proefritje gemaakt. Rijd prima en dat geluid, geweldig!!! Ik zou willen dat mijn 911 zo'n geluid maakte
23 nov 2013 6:26
turbocruiser
964 C2 1992
Amstelveen
Daarnaast is de F-type veel meer een sportauto, terwijl de huidige 911 meer een GT geworden is.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum